Gå til innhold

Dere single jenter, hvilken bil kjører dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Litt nysgjerrig på hva dere kjører rundt i :)

Anonymous poster hash: 68d2e...b86

Arrrrrgh. Det heter ikke hva bil, men hvilken bil. Eventuelt hvilket bilmerke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører Citroën Berlingo varebil. Veldig praktisk med to-seter når man ikke har en helt ungeflokk å frakte. Så lenge jeg har plass til meg selv og et kattebur er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arrrrrgh. Det heter ikke hva bil, men hvilken bil. Eventuelt hvilket bilmerke.

Fortsatt bedre enn "hvem bil"! :laugh:

Anonymous poster hash: c9e7b...964

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Audi A4 1,8.

Og ærlig talt, har dere ikke noe bedre å finne på enn å diskutere hvem som er best sjåfører av kvinner og menn? Gruppen mennesker som er mest involvert i ulykker er menn mellom 18 og 25 år, men det betyr ikke at en individuell gutt på 18 ikke kan være bedre sjåfør enn en 40-årig kvinne. Jeg er bedre sjåfør enn mange av mine mannlige venner, men det er mange mannlige sjåfører der ute som er bedre enn meg også. Dere må slutte med de poengløse kjønnskonkurransene.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi A4 1,8.

Og ærlig talt, har dere ikke noe bedre å finne på enn å diskutere hvem som er best sjåfører av kvinner og menn? Gruppen mennesker som er mest involvert i ulykker er menn mellom 18 og 25 år, men det betyr ikke at en individuell gutt på 18 ikke kan være bedre sjåfør enn en 40-årig kvinne. Jeg er bedre sjåfør enn mange av mine mannlige venner, men det er mange mannlige sjåfører der ute som er bedre enn meg også. Dere må slutte med de poengløse kjønnskonkurransene.

Når kvinner kommer dragende med at de jevnt over er flinkere til å kjøre enn menn er det jo klar at man må rette opp den feilaktige virkelighetsforståelsen. At menn totalt sett er involvert i flere ulykker, uavhengig av alder er en selvfølge da gjennomsnittlig kjører menn flere ganger lengre enn kvinner per år.

Anonymous poster hash: f23a4...305

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...