Gå til innhold

Nevn en bruker som du liker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

TS her :)

Nei du har rett AB, det er nok en smitteeffekt, men jeg synes det også blir litt dumt, rett og slett fordi det er haugevis av andre brukere her som er flinke og de som ALLTID blir nevnt, er feks. Yvonne, Yme, Havbris, Katten osv. Jeg liker alle disse brukere, fordi de er noen man legger merke til på ulike måter, men jeg vil gjerne huske andre brukere, fordi mange andre har fornuftige ting å si, men faller lett i skyggen av de som er "veteraner" her. Derfor laget jeg tråden, i et lite forsøk på å få frem flere og kanskje litt mer ukjente brukere :)

Men jeg liker alle på KG! :rodmer: (eller det avhenger litt av hvilket humør jeg er i noen ganger :sjenert: ).

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke vært her så lenge, men har gått igjennom noen av innleggene til Hipster, og kan si at jeg liker henne godt, liker at hun er for likestilling og at man skal leve som man selv vil, og drite litt i andre. Liker den innstillingen :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Du trenger ikke si det bare fordi jeg sa det til deg:)

Det er faktisk sant! Synes du skriver fine innlegg og er stort sett enig med deg. :jepp:

Det er egentlig mange brukere jeg har sansen for. Andre jeg kommer på i farta er Wanted, Yvonne, HedvigR, Blondie65, Bond, Bolledeig, nozmonster(?) og mange andre som jeg ikke kommer på i farta. Liker mange av brukerne her, er vel også derfor jeg henger her litt for mye... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raindrops

Jeg oppdaterer med Parvati, Lumpelure og Raindrops.

Det er nok enda flere jeg har glemt.....

Så hyggelig! Jeg liker deg også Giacomo, du er en fornuftig og høflig stemme på KG :)

Jeg har også sansen for innleggene til Antlers og D_flatmajor.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke gammel, men eldre enn det jeg tror er snittalderen (23-24?).

Jeg er "hønngammal". Har passert 50 og har fått store mosedotter og vorter over hele kroppen. Hjernen er skrumpet inn og huset er fullt av rullatorer og dostoler. Men har vært ung en gang, tror jeg.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er "hønngammal". Har passert 50 og har fått store mosedotter og vorter over hele kroppen. Hjernen er skrumpet inn og huset er fullt av rullatorer og dostoler. Men har vært ung en gang, tror jeg.

:ler:

50 er da ingen alder!

Tenkte jeg ikke skulle si hvor gammel du var, men nå sa du det selv i stedet... :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjest_gjest som alltid blir angrepet for skrivemåten og ALDRI svarer stygt tilbake! Syns temaene veldig ofte er interessante selv om de kan være litt uortodokse.

Ja, jeg er glad det er flere som ser dette. Jeg har heller aldri sett gjesten svare stygt. Hun er en veldig tålmodig person, men mange hater henne dessverre. Hun fortjener bedre enn all den drittslengingen.

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=610510&view=findpost&p=10102982

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ah takk! :) Første gangen jeg har blitt nevnt i noe ;) veldig koselig! :)

Chatrine88

Otrivin

Wanted

Raindrops

og mange flere :) men disse va i den tråden jeg nettopp va innom, er vel derfor jeg husket dem ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slowpoke

Uglefot har jeg veldig sansen for. Hun har skiftet til nytt nick nå tror jeg men husker ikke helt hva det er i farten, Koala Lumpur? Kan det stemme tro...? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymbruker! ;) Han legger kansje bare igjen ett brev på trappa, men han snakker i alle fall sant! Og rett fra levra!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:ler:

50 er da ingen alder!

Tenkte jeg ikke skulle si hvor gammel du var, men nå sa du det selv i stedet... :)

Takk for din generøsitet, Grønt blad!

Da jeg var rundt 19 - 20 år, så betraktet jeg mine foreldre som rimelig gamle. Nå er jeg der selv og vet at livet er veldig, veldig godt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Uglefot har jeg veldig sansen for. Hun har skiftet til nytt nick nå tror jeg men husker ikke helt hva det er i farten, Koala Lumpur? Kan det stemme tro...? :klo:

Koala lompa, hun er herlig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...