Gå til innhold

Jeg er så glad i pusen min!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Åh, jeg er så glad i katten min og skriver dette egentlig fordi jeg synes det er koselig hvis andre føler det på samme måte og også vil dele sin kjærlighet til katten sin, evt hunden.

Jeg bor alene og før jeg fikk pus så hadde jeg egentlig et ganske ensomt liv. Jeg er ikke noen einstøing akkurat, men når pus kom inn i livet mitt så fikk jeg så sinnsykt mye bedre livskvalitet... Bare verdien i seg selv av at katten hopper opp til meg når jeg ligger i sofaen og så gjerne vil stryke kinnet sitt inn til mitt, er uvurderlig! Likeså er det helt utrolig hvor sterke og fine bånd man kan knytte til et dyr, og når pus ligger i fanget mitt med potene opp mot brystkassa mi og ser meg inn i øynene og maler... Bar en av de tingene som signaliserer hvor mye han setter pris på meg og at han har blitt tatt inn i varmen (han var en hjemløs liten stakkar, inntil jeg adopterte han). Åh, pusen min gir meg så mye godt i hverdagen :hjerte:

Kan forøvrig ikke forstå meg på de som misliker katter og som beskriver de som/ser på de som søppel og skadedyr... Jeg kan forstå at alle ikke kan være like glade i dyr, men disse fine vesnene fortjener så mye bedre enn å bli hundset med og jaget, som så mange katter har blitt i så mange år. Da har man ikke skjønt hvor mye et slikt vesen kan gi deg i gave dersom du bare åpner deg for det. Egenverdien av et knyttet bånd mellom dyr og menneske, er som sagt uvurderlig. :hjerte:



Anonymous poster hash: 70d71...58c
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Earth

Så bra at du er så glad i katten din og at den gir deg mye glede:). Da har den det nok som plommen i egget hos deg:). Det varmer hjertet mitt når jeg leser om andre som også er veldig glade i dyrene sine. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler det samme for mine to. Han ene er mer stille og holder seg for seg selv, men han andre er så kos og god! Kan ikke se for meg et liv uten de to, da de ble kastrert så gråt jeg. Det føltes så tomt her, ingen som fulgte etter meg eller ville ha kos.
Får helt vondt i hjerte mitt av å tenke på at de en dag skal forlate meg.
M. Ligger ofte oppå brystet mitt og ser meg inni øynene og maler, er så kos!
Akkurat nå så ligger S. og varmer føttene mine, han ruller seg og maler, så utrolig kos <3

Har en hund også, men han bor uheldigvis hos mine foreldre. Jeg er så ufattelig glad i han, har hatt to hunder før han, men aldri elsket de så høyt som jeg elsker han. Han er bare perfekt og nydelig, skulle ønske han var her hos meg. Men foreldrene mine har blitt for glad i han, de nekter å la han flytte inn hit.



Anonymous poster hash: 359c2...4ad
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er likedan. Har ikke egen katt, men jeg bor ikke så langt unna foreldrene mine, og der bor fortsatt den nå ganske gamle katten vi hadde i årevis før jeg flyttet ut.

Selv er jeg nå en mann midtveis i 20-årene. Jeg har tjenestegjort militært i Afghanistan i alt annet enn kjærlige omgivelser, og nå har jeg et yrke som nok anses som ganske kynisk og kaldt. Kanskje litt rart å nevne det, men jeg mener bare at det nok er lett å tenke at jeg neppe er typen som knytter meg såpass til et dyr, i hvert fall om man ikke kjenner meg. Så går jeg på besøk til foreldrene mine, og da ramler jeg nesten sammen i kjærlighet til den katten. Ruller nærmest på gulvet som et lite barn og bare koser mens jeg omtrent glemmer tid og sted. Utrolig hvor glad jeg er i katten.



Anonymous poster hash: 1c218...04c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Hadde heller ikke klart meg uten pusejenta mi og savner henne når vi er på ferie, selvom jeg vet hun har det topp enten hos foreldrene mine eller lillebroren min, som også er veldig glad i henne! Blir rart og skulle dele kjærligheten jeg har til henne med gutten i magen, men håper lillegutt og pusejenta kommer godt overens❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...