Gå til innhold

Asos ekspresslevering (Skynet)


heijahei

Anbefalte innlegg

Hei, bestilte litt klær fra Asos.com og valgte ekspresslevering. Har fått sporingsnummer fra noe som heter Skynet. Noen som har vært borti dem før? Har dem i det hele tatt utkjøringsbiler i Norge/Oslo, eller bruker dem andre leverandører som f.eks DHL/FedEx/UPS? Har dem ekstra utgifter enn toll/moms?


Finner ikke noe info på dem som tilsier at de skal holde til i Norge.

Håper noen kan hjelpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sist jeg bestilte med ekspress fra Asos havnet den hos et selskap som heter Collicare.

De holdt pakken min i to uker før de sendte den videre, og jeg fikk også regning på e-post for toll- og momsavgifter som måtte betales før pakken ble sendt videre (regningen kom altså lang tid etter at pakken ble registrert hos dem på sporingen. Det var vel oppgitt at det tok rundt to-tre dager før pengene blir registrert hos dem og at pakken ikke blir sendt før dette skjer). Bruker vanligvis å betale for slikt når jeg henter pakken hos Posten slik at man slipper at leveransen stopper opp et sted.

Husker ikke hvor lang tid ekspressfrakt vanligvis tar med Asos, men pakken skal vel komme frem i løpet av noen få dager.

Sendte flere klager til kundeservice men fikk aldri noe svar, så nå bestiller jeg ikke noe med ekspressfrakt fra Asos for at ikke pakken skal havne hos samme selskap igjen. De gangene jeg har bestilt pakker med ekspressfrakt og DHL har håndtert seg av leveringen, har alt gått veldig raskt gjennom, de leverer på døra og regningen kom i etterkant med posten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...