Gå til innhold

Undertøy og strømper


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor handler du undertøy og strømper? Jeg har begynt å orientere meg mot nettbutikker, men handler nok fremdeles mest på Hm og Lindex, særlig strømper/stayups.

Hva med dere?



Anonymous poster hash: db088...659
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Undertøy handles som oftest hos Change, mens strømper nå stort sett kjøpes fra StockingsHQ eller UKTights.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Det varierer, - helt avhengig av hvor de beste tilbudene og det største utvalget befinner seg.

Strømper handles fra UK eller Frankrike (avhengig av hvilken type strømper jeg skal ha).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler en del å butikker her i byen, men har også bestilt en del fra StockingsHQ, de leverer kjapt og har godt utvalg (synes jeg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Strømper (og strømpebukser) kjøpes på lindex fordi jeg synes kvaliteten der er overraskende bra.

Undertøy kjøper jeg litt over alt, men som regel kjøper jeg bher på Cubus da de er de eneste som ikke koster skjorta som faktisk passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer, - helt avhengig av hvor de beste tilbudene og det største utvalget befinner seg.

Strømper handles fra UK eller Frankrike (avhengig av hvilken type strømper jeg skal ha).

Lille-Pus, kan du hjelpe meg med noen gode nettbutikker for hofteholdere og strømper ? Skrev en egen t tråd men det passer vel også her... :)

Anonymous poster hash: 01463...bde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Lille-Pus, kan du hjelpe meg med noen gode nettbutikker for hofteholdere og strømper ? Skrev en egen t tråd men det passer vel også her... :)

Anonymous poster hash: 01463...bde

Sleng meg en PM så fikser vi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...