Gå til innhold

Hva synes dere om jakken?


Braah

Anbefalte innlegg

Vanskelig å si hvorfor. Snittet, paddingen, knappene. Vet ikke helt, men helheten liker jeg bare ikke.

Jakker til menn kan være så mangt, men tenker du på våren f.eks? Jeg liker det noe røffere. Syns absolutt flere menn burde bruke en litt røff parkas. Syns også det er griselekkert med en røff dressjakke, gjerne en i tweed og med skinnlapper på albuene. Blir det for striglet, rygger iallefall jeg.

Skal se om jeg finner bilde-eksempler....jupp her fant jeg:

0111_TweedSpring_lg.jpg

7af08458108e12bc35b951f513f46754.jpg

Anonymous poster hash: 44041...cad

Jeg er 17 år og går på videregående, så hva tenker du da? Er den fortsatt like feminin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg så akkurat en fyr i butikken med sånn jakke, er ganske sikker på at han var homo

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg så akkurat en fyr i butikken med sånn jakke, er ganske sikker på at han var homo

Helt prikk lik? Og hvordan var resten av stilen hans?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det modellen dere ikke liker eller liker dere ikke vaffeljakker til menn generelt?

Jakka i seg selv gjør ikke den som bærer den noen tjeneste, i tillegg var snittet var veldig lite flatterende på modellen, og knappene toppet det daterte, feminine inntrykket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 17 år og går på videregående, så hva tenker du da? Er den fortsatt like feminin?

Fortsatt like feminin ;) Dessverre. Er du opptatt av å se snobbete ut, vil den jo være perfekt, men for å være ærlig syns jeg iallefall ikke en 17åring skal ha en slik en....det blir for voksent og "jålete".

Og forøvrig er det vaffeljakker på menn jeg ikke liker, modellen tenkte jeg ikke noe som helst om..

Hva syns du om mine forslag, da? de ble kanskje for røffe...? ;)

Hva er det som gjør at du vil ha en vaffeljakke da? hva slags stil har du ellers...?

Anonymous poster hash: 44041...cad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Hvorfor ser det feminint ut? Hvordan jakker på menn foretrekker du? Eksempler? :)

Gullknappene gjør den femi.

Ermene skulle gjerne vært lenger: 3-4 cm.

Selve jakka skulle kanskje vært et par cm lenger.

Den ser ellers ubehagelig ut. Sett fra bildet som viser siden. En jakke skal se avslappet ut når du går med den. Den skal bære dine bevegelser. Ikke gjøre deg om til en robot.

Det er vanskelig å si hva slags jakke jeg foretrekker da hvordan en fin jakke ser ut på en person kommer helt an på kroppsform, passform, og hvordan personen bærer den. Og selvfølgelig selve jakka. Jeg kan si at denne jakka hadde altfor mange detaljer som kræsjet for min del.

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper ikke du er en sånn slm bruker trange jeans også.

Ridejakke er og forblir lite pent, spesielt på menn. Uavhengig av jakke-modell.

Anonymous poster hash: d07e6...871

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jakken sier at her kommer det en som følger moten, ser kjekk og riktig ut.

Jakken er ikke spesielt maskulin, men det er vel slik herrejakke-moten er for tiden.



Anonymous poster hash: c7bd9...23d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt like feminin ;) Dessverre. Er du opptatt av å se snobbete ut, vil den jo være perfekt, men for å være ærlig syns jeg iallefall ikke en 17åring skal ha en slik en....det blir for voksent og "jålete".

Og forøvrig er det vaffeljakker på menn jeg ikke liker, modellen tenkte jeg ikke noe som helst om..

Hva syns du om mine forslag, da? de ble kanskje for røffe...? ;)

Hva er det som gjør at du vil ha en vaffeljakke da? hva slags stil har du ellers...?

Anonymous poster hash: 44041...cad

Hvordan til jeg har? Bruker vanlige jeans, ikke tettsittende jeans, men sånn passe trange, som de fleste ungdommer i min alder bruker. Ellers bruker jeg hvite convers. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullknappene gjør den femi.

Ermene skulle gjerne vært lenger: 3-4 cm.

Selve jakka skulle kanskje vært et par cm lenger.

Den ser ellers ubehagelig ut. Sett fra bildet som viser siden. En jakke skal se avslappet ut når du går med den. Den skal bære dine bevegelser. Ikke gjøre deg om til en robot.

Det er vanskelig å si hva slags jakke jeg foretrekker da hvordan en fin jakke ser ut på en person kommer helt an på kroppsform, passform, og hvordan personen bærer den. Og selvfølgelig selve jakka. Jeg kan si at denne jakka hadde altfor mange detaljer som kræsjet for min del.

Okey. Har du noen forslag til andre jakker da? Gjerne fra Nelly/Zalando. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke du er en sånn slm bruker trange jeans også.

Ridejakke er og forblir lite pent, spesielt på menn. Uavhengig av jakke-modell.

Anonymous poster hash: d07e6...871

Bruker ikke tetsittende jeans nei, men bruker trange. Hvordan jakke anbefaler du meg a? Vil se kjekk ut, så ikke en "altfor vanlig" vaffeljakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den var stilig!

Hvorfor sier alle at den ser homsete ut da? Syns du ikke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor sier alle at den ser homsete ut da? Syns du ikke det?

Fordi folk har forskjellig smak ;)

Anonymous poster hash: 5cba7...b08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Okey. Har du noen forslag til andre jakker da? Gjerne fra Nelly/Zalando. :)

Zalando hadde gubbete-stil.

Her er det jeg fant på Nelly:

http://nlyman.com/no/klær-til-menn/klær/jakker/selected-homme-602/lazio-jacket-602063-426/

http://nlyman.com/no/klær-til-menn/klær/jakker/lyle-scott-2341/harrington-jacket-800707-7224/

http://nlyman.com/no/klær-til-menn/klær/jakker/only-sons-200303/kaj-suede-biker-jacket-635918-6135/

Men jeg vet ikke om alle er vårjakker. Du kan jo ta kontakt og høre. De så ihvertfall tynne ut.

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fin jakke. Ikke min stil, jeg liker bedre skinnjakker og litt annen stil. Men nå er det ikke jeg som skal ha den. Den er helt sikkert fin til deg. Liker du den så kjøper du den. Ikke hør på de som sier den ser feminin ut for det gjør den ikke. Da har de ikke sett skikkelig feminine klær på menn xD Jakker er ofte like til menn og damer likevel. Litt mer feminint formet til damer. Kjøp det du vil kjøpe, den er både fin og kul.

Du skal gå med det du liker å gi faen i hva andre mener.

Endret av Kili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ser ut som en dame-jakke. Innsvingen i midjen sitter for høyt opp! Du ser det spesielt på bildet hvor man ser ham med jakken bakfra. Den svinger ut for å fremheve (brede) hofter. Ikke særlig flatterende på en mann.



Anonymous poster hash: 4e5d3...22d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke slike jakker er pene på hverken kvinner eller menn. Synes alle kvinner og menn hadde dem i fjor, og i år har de 14 år gamle jentene med MK veske tatt over. En slik "ALLE har denne, derfor MÅ den være kul og moderne og da MÅ jeg ha en" ting.

Men, det finnes absolutt verre jakker der ute! Hvis du synes den er kjempefin kjøper du den uansett hva vi fremmede mennesker på Kvinneguiden synes :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...