Gå til innhold

Navlepiercing - hot eller not?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker det, har lyst på det selv. Liker dog ikke disse blingete smykkene de fleste går med, med strass og glitter og shiny shiny all the way. Vet ikke helt hvilket smykke jeg selv ville hatt, men noe enkelt, iallfall. Kanskje noe tre-inspirert.



Anonymous poster hash: 0b8f1...f15
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Avhengig av smykke og mage.

Synes faktisk det er mer fjortis å ha et sterkt NOTforhold til navlepiercing, enn å ha det selv. Det er uansett bare pynt, som all annen pynt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hot? Vurderer en selv om ikke lenge faktisk !

You ought to. Jeg tok min for 5 år siden. Utrolig sexy :bond:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er ikke noe stort fan. Hadde det selv for omlag 10 år siden, men det ble med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Not, hvis du er over 22 ;)

Tok min ut på den alderen...

Anonymous poster hash: cef03...5a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at det kan være pent på en pen mage. Skjønner ikke helt hvorfor andre blander inn alder...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det kan være fint, men samtidig skjønner jeg at folk synes det er harry. Har det selv da, tok den da jeg var 14, og klarer ikke venne meg til å se kroppen min uten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hot :) Jeg er 41 og har det :)

Enda mere not :fnise:

Anonymous poster hash: 5b1c6...a1a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En navlepiercing er helt kurant når man er 16-23 og er tynn med stram hud og stram mage, men er man eldre enn det eller slapp eller lubben er det egentlig bare flaut. Beinharry på voksne. Akkurat som piercing i øyebrynet, sidecut på håret eller goth stil. Pinlig.....



Anonymous poster hash: 5b1c6...a1a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo flere som sier NOT jo mer stolt er jeg av å ha min navlepiercing! Det å ha noe som ikke "alle andre har" er jo gøy. Jeg er 25 og min piercing er kjempefin. Jeg får mange komlimenter på den også. For meg er den som et hvilket som helst annet smykke :) Jeg har ikke Snoopysmykker lenger, men mer voksent design - også i navlen.

Så jeg stemmer for HOT! Uansett hva andre syns, så bør man kun ta det/ha det hvis man selv syns det er fint. Blås i hva alle andre sier!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Verken hot eller not. Mer at piercing er finere enn navel. Navel er jo ikke så innmari fint, så det ser penere ut med en pynt der.



Anonymous poster hash: 71bf1...cb9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunhands

Synes det omtrent er som hull i ørene. Helt vanlig, og tenker ikke noe på det. Synes vel det passer kvinner i alle aldre, akkurat som med hull i ørene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det var hot da jeg tok min - og det virket det som gutta syntes og. Nå er det derimot ikke like hot med et stygt arr og generelt en mage som ikke ser ut som den en gang gjorde...



Anonymous poster hash: af04b...e06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker det og har det selv. Tok den som 17-åring og ser ingen grunn til å ta den ut igjen egentlig. Den synes jo ikke til daglig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok min da jeg var 15-16. Er 25 nå, men jeg klarer ikke ta den ut fordi den har blitt en del av meg. Hahah uff føler jeg mangler navle eller en del av kroppen når jeg tar den ut. Å arret er verre enn smykket så beholder min :) Syns den er fin spesielt på sommeren. Har en trent kropp pluss jeg bruker ikke overdrevent mye dilldall. Har en enkel stang man knapt kan se uten noe diamanter eller noe. Er ikke fan av sånt hengesmykke.

Anonymous poster hash: cd79e...e7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...