Gå til innhold

Shorts/skjørt - såre lår...


TinaEmilie98

Anbefalte innlegg

Vår og sommer nærmer seg, og jeg elsker å gå i korte shortser og skjørt! Men problemet er at jeg ofte får rød og sår hud øverst på innsiden av lårene når jeg går med det... Er det noen som har tips for å unngå eller minske plagene med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Talk, baby pudder eller eventuelt avklipt nylonstrømper

Ser ikke det rart ut når jeg har kort shorts?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke det rart ut når jeg har kort shorts?

Spørs jo hvor lang kjolen er. Jeg liker best baby pudder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs jo hvor lang kjolen er. Jeg liker best baby pudder.

Kort SHORTS... Ikke kjole! Med kjole som har litt lengde skjønner jeg at det går, men ikke ved helt korte shorts/skjørt!
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kort SHORTS... Ikke kjole! Med kjole som har litt lengde skjønner jeg at det går, men ikke ved helt korte shorts/skjørt!

Jammen jeezes da, babypudder eller talkpudder! Eller så drar du en frøken ullebø versjon.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort SHORTS... Ikke kjole! Med kjole som har litt lengde skjønner jeg at det går, men ikke ved helt korte shorts/skjørt!

Men herrefred da, dillyduzit skrev jo opp tre forslag. Dersom en av de ikke passer kan du jo prøve ut de to andre.

Anonymous poster hash: 520db...980

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme problemet:P Om jeg har på meg skjørt eller kjoler som er knelang så har jeg en sånn lår-kort tights under(kjøpt for noen år siden på cubus), men om jeg skal ha noe kortere på så sliter jeg ja. Prøvd med alskens ulike pudder, deo, vaselin, you name it:\ Ikke kan jeg slanke det vekk heller slik at lårene ikke når i hverandre.



Anonymous poster hash: 5f42b...5c1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker alltid sånn kort shorts med blonde nederst under shorts og skjørt/kjoler om sommeren. Tar seg av chub rub på en utmerket måte, det er ikke krise hvis vinden tar tak i skjørtet og jeg føler meg litt mindre naken i korte shortser siden blonden stikker litt nedenfor olastoffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bruker du ikke bare strømpebukse? Eller en lenger shorts?



Anonymous poster hash: 4f063...be5
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker korte sykkelbukser eller hva det heter under knelange kjoler om sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bruker du ikke bare strømpebukse? Eller en lenger shorts?

Anonymous poster hash: 4f063...be5

Skikkelig stas å gå med strømpebukse i 25 grader du:P

Anonymous poster hash: 5f42b...5c1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes en barrierekrem på apoteket, Cavilon 3m. Fungerer godt på flere, men har ikke fått testet det ut på meg selv enda.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sørger for å kun gå i shorts som går nedenfor "flesket" på lårene, er uansett ikke flatterende med så kort shorts at man får gnagsår :) Bruker sånn "sykkelshorts" under skjørt og kjoler.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kjøpe en spray man skal bruke hvis man går barbent i sko, typ sånn her: http://www.amazon.co.uk/Pedag-Silky-Barefoot-Protects-Friction/dp/B00B5UVHT2

Jeg tror de har lignende på både Skoringen og Bianco, og flere skobutikker. Jeg har det samme problemet, og den gjør huden helt glatt, som om du har på deg en strømpebukse. Fungerer kjempefint for meg :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Compeed gnagsår stift. Funker om du påfører ekstra innimellom. Dette gjør jeg med korte skjørt og kjoler. Ved knelengde , sånne tynne "sykkelshorts" .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...