Gå til innhold

Origins drink up intensive overnight mask. Noen som har erfaringer med den?:)


Lady

Anbefalte innlegg

Hvorfor poster du en hudpleie tråd her? :klo:Anonymous poster hash: 1f87e...148

Ops, må ha trykket feil. Har faktisk ikke lagt merke til det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Er det noen som har andre favoritter fra Origins??

Beklager sent svar. Har helt glemt av denne tråden.

Har prøvd endel av produktene deres nå, og har noen favoritter jeg stadig kommer tilbake ti. Renseoljen Clean Energy, for eksempel. Passer godt også for en kombinert og fet hud og gir ingen kviser.

En annen favoritt er kremen VitaZing god. Denne gir litt fukt, og gjør huden jevn og strålende med litt ekstra farge. Bruker denne istedetfor foundation og solpudder.

Ellers er masken Out of trouble fantastisk. Den minner om Detox mask fra REN, bare billigere (og større), Minsker urenheter, porer og hjelper hudormer.. Kan være litt uttørrende, så pleier å gi den litt kortere virketid enn anbefalt.

Er også glad i Super spot remover (liten geletube som fjerner urenheter når de oppstår) og GinZing dagkrem (lett, fin og billig - god på sommeren). Har prøvd endel mer men dette er klart de aller beste etter min mening. Har kombinert, kresen hud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg elsker den! Har brukt den i snart to år, og bruker den ca. en gang i uken på vinterstid. Gir huden min en skikkelig oppkvikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I love it!! Beste kremen jeg har hatt :)

Anonymous poster hash: 907ba...5ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager sent svar. Har helt glemt av denne tråden.

Har prøvd endel av produktene deres nå, og har noen favoritter jeg stadig kommer tilbake ti. Renseoljen Clean Energy, for eksempel. Passer godt også for en kombinert og fet hud og gir ingen kviser.

En annen favoritt er kremen VitaZing god. Denne gir litt fukt, og gjør huden jevn og strålende med litt ekstra farge. Bruker denne istedetfor foundation og solpudder.

Ellers er masken Out of trouble fantastisk. Den minner om Detox mask fra REN, bare billigere (og større), Minsker urenheter, porer og hjelper hudormer.. Kan være litt uttørrende, så pleier å gi den litt kortere virketid enn anbefalt.

Er også glad i Super spot remover (liten geletube som fjerner urenheter når de oppstår) og GinZing dagkrem (lett, fin og billig - god på sommeren). Har prøvd endel mer men dette er klart de aller beste etter min mening. Har kombinert, kresen hud!

Hvor får man tak i super spot remover? :)

Anonymous poster hash: 907ba...5ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den maska høyrest så fristande ut! Korleis er den i forhold til kviser og ureinheter? Har fuktfattig kombinert hud.

Anonymous poster hash: 794dd...5e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den passet ikke min hudtype i det hele tatt! Jeg fikk store byller i huden og det fikk søsteren min også. Tror det er de oljene som ikke huden min tåler så godt. Så bare vær obs på det når dere kjøper den(hvis dere har tendenser til å reagere på produkter).



Anonymous poster hash: e0d91...1dd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den maska høyrest så fristande ut! Korleis er den i forhold til kviser og ureinheter? Har fuktfattig kombinert hud.

Anonymous poster hash: 794dd...5e9

Det har jeg også , men får ikke kviser av denne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...