Gå til innhold

Hvordan føles det å gå i åletrange jeans?


Gjest 100%naturlig

Anbefalte innlegg

Gjest 100%naturlig

Til dere som liker åletrange jeans. Hvordan føles det å gå i helt pinetrange jeans? Gjør dere det for at det er behagelig og kult, eller for at moten er sånn?

Går selv i åletrange jeans både for at de er finest og kulest på og for at de er deilige å ha på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er det mest komfortable å gå i etter joggebukse, og det er den type bukser som kler meg aller best. Har ikke gått med andre type bukser på mange år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Til dere som liker åletrange jeans. Hvordan føles det å gå i helt pinetrange jeans? Gjør dere det for at det er behagelig og kult, eller for at moten er sånn?

Går selv i åletrange jeans både for at de er finest og kulest på og for at de er deilige å ha på seg.

Kvirfor spør du om dette om du allereie veit korleis det kjennest??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig

Spør bare for å høre hvorfor andre går i trange jeans, om det bare er på grunn av look, og hvordan dem føler det å ha åletrange jeans på seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det ser fint ut på meg også syns jeg det er behagelig å gå i :) kommer litt an på modellen selvfølgelig, men jeg går ikke i klær jeg syns er ubehagelige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 100%naturlig

Kan nok være noe i det du sier der ja. Men for egen del, føler jeg mye når jeg selv går i åletrange jeans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei bukse som er "åletrang", og den er helt forjævlig å gå med, enda verre å sitte i og ikke noe fin til meg heller..

Anonymous poster hash: 58219...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man har et par kilo for mye (og kanskje særlig om man har dem rundt livet) er det ikke så behagelig med trange jeans, særlig ikke om stoffet er uten elastisitet. Med elastiske jeans går det bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser myyyye bedre ut i åletrange jeans enn i "vanlige" jeans. Derfor blir det mye slim-fit-jeans og strømpis med trangt skjørt her i gården.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig

Jeg ser myyyye bedre ut i åletrange jeans enn i "vanlige" jeans. Derfor blir det mye slim-fit-jeans og strømpis med trangt skjørt her i gården.

Veldig kult med åletrange jeans for dem som kler det og som tør og liker å gå kledd i den helt stramme jeans-looken.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anobano

Jeg ser myyyye bedre ut i åletrange jeans enn i "vanlige" jeans. Derfor blir det mye slim-fit-jeans og strømpis med trangt skjørt her i gården.

Kan du legge ut et bilde hvordan disse "åletrange" jeansa ser ut? og et bilde hvordan "vanlige" ser ut? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føles ut som jeg får orgasme fordi klitoris får trykk på seg :lur:



Anonymous poster hash: 6d8f5...ebd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er fint med trange jeans og jeg synes faktisk det er mest behagelig. Føler meg ikke vel i store klær.



Anonymous poster hash: 9cae9...336
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, de kalles "LINDA HIGH"

Anonymous poster hash: 6d8f5...ebd

ja, men er de åletrange?

Anonymous poster hash: 8d96f...e7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å si uten å se dem på noen. Omtrent slik sitter trange jeans på meg: http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=75450478

Anonymous poster hash: 1e3f3...1ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...