Gå til innhold

The Little Black Dress - tråden


Gjest Lille-pus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Klarer ikke finne "min" kjole og forholdene for selfie er heller dårlige i heimen. Denne er i midlertid ganske lik, bare at utringningen på min er noe mindre generøs.

joseph_ribkoff_143315_bandage_dress_in_b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Drar opp denne tråden jeg :)

Her er min (den jeg har er sort og mer ettersittende enn hva den er på modellen):

creative2PicMonkey-Collage.jpg.jpg

Den kan være i en varierende lengde, inspirert av Mr.Wang med tanke på drapering rundt hoften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drar opp denne tråden jeg :)

Her er min (den jeg har er sort og mer ettersittende enn hva den er på modellen):

Den kan være i en varierende lengde, inspirert av Mr.Wang med tanke på drapering rundt hoften.

Den var utrolig lekker, hvor er den fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den var utrolig lekker, hvor er den fra?

Creative Collective er merket, kjolen er fra Høyer. Tusen takk forøvrig! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er forresten min nåværende LBT: En klassiker fra Tiger og Sweden:) Synes disse kjolene har utrolig bra snitt:)

attachicon.giflbt.jpg

Jeg har også den kjolen! Kjøpte den for et par år siden og jeg elsker den! Passer jo til alt! Ønsker meg den i grå eller blå også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drar opp denne tråden jeg :)

Her er min (den jeg har er sort og mer ettersittende enn hva den er på modellen):

creative2PicMonkey-Collage.jpg.jpg

Den kan være i en varierende lengde, inspirert av Mr.Wang med tanke på drapering rundt hoften.

Vil vel ikke akkurat karakterisere den som "den lille sorte"- det er jo et uttrykk som brukes om en svært klassisk kjole. Tigerkjolen over her er perfekt eksempel på en LBD. Med enkelt snitt, godt stoff og tekkelig lengde.

Anonymous poster hash: ff2bb...f6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil vel ikke akkurat karakterisere den som "den lille sorte"- det er jo et uttrykk som brukes om en svært klassisk kjole. Tigerkjolen over her er perfekt eksempel på en LBD. Med enkelt snitt, godt stoff og tekkelig lengde.

Anonymous poster hash: ff2bb...f6d

Hvorfor ikke det? På meg går den til knærne, har ingen drøy utringing og er helt enkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

post-8346-0-81827500-1427749783.jpg

Denne bestilte jeg idag fra Light in the Box. Håper den kan bli sommerens store slager. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke finne "min" kjole og forholdene for selfie er heller dårlige i heimen. Denne er i midlertid ganske lik, bare at utringningen på min er noe mindre generøs.

Wow, den var utrolig fin. :) Hvor er den fra/hva heter kjolen?

Anonymous poster hash: af918...904

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jeg har (som altså ikke er eksakt lik den på bildet, selv om den liker veldig) er fra Joseph Ribkoff.) Den på bildet vet jeg ikke hvor kommer fra. Lurer på om det også er en Ribkoff?

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også den kjolen! Kjøpte den for et par år siden og jeg elsker den! Passer jo til alt! Ønsker meg den i grå eller blå også. :)

Ja min absolutte favoritt=) Jeg har samme kjole i tåkeblå og kjøper lett enda en om den dukker opp i en passende farge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er forresten min nåværende LBT: En klassiker fra Tiger og Sweden:) Synes disse kjolene har utrolig bra snitt:)

attachicon.gif

Den satt jo som et skudd på deg! Er det denne?

Anonymous poster hash: 258af...12c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den satt jo som et skudd på deg! Er det denne?

Anonymous poster hash: 258af...12c

Takk for det:) Tror den sitter bra på ganske mange egentlig, det er et veldig godt snitt på den:)

Det stemmer=)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...