Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?


Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest AnneShirley

Er de populære?

Det tenkte jeg også. Jeg tror ikke jeg har sett noen kledd slik i virkeligheten.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra årets Grammy. Så mange fæle antrekk!!

Rihanna-at-Grammys-2015-557015.jpg

Sia-and-Maddie-Ziegler-at-Grammys-251604

Kim-Kardashian-Grammys-2015.jpg

o-JOY-VILLA-900.jpg?16

jane-fonda-600x800.jpg

pharrell-williams-600x800.jpg

elton-castee-grammys-2015.jpg

Å du store! På det nest øverste bildet, minner disse to om bichon friseene mine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

$_12.JPG

Hvorfor er disse bleiebuksene så fryktelig populære egentlig???

Eg har sikkert 2-3 sånne bukser, syns dei er skikkelig kule! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg har sikkert 2-3 sånne bukser, syns dei er skikkelig kule! ❤️

Synes de er merkelige. Skjønner ikke hvorfor folk vil reklamere med at de har så flat rumpe at de trenger kunstig hjelp jeg da..

Anonymous poster hash: 31ef2...9d1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Synes de er merkelige. Skjønner ikke hvorfor folk vil reklamere med at de har så flat rumpe at de trenger kunstig hjelp jeg da..

Anonymous poster hash: 31ef2...9d1

Dei er behagelige og eg syns dei er fine :) Og eg har rumpe 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser noen av "mote eliten" i Norge har begynt å kle seg i skjortekjole over enten slengbukse eller rip-off jeans og genser over. Gjerne skaut på hodet for å være unik. Problemet er at disse venninnene kopierer hverandre så de går likt kledd. Det er det styggeste jeg har sett i det siste.

Jeg blir forvirret over klesstilen om de prøver å være gangsterfrue eller streitfrue med streklepper. Leppene er så stramme at det ser ut som streker i ansiktet. Hva er galt i å smile?

Anonymous poster hash: ba141...521

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har sikkert 2-3 sånne bukser, syns dei er skikkelig kule! ❤️

Jeg synes de er skikkelig teite. Ser ut som man har hengeræv og bleie på :fnise :

Anonymous poster hash: 44984...79a

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser noen av "mote eliten" i Norge har begynt å kle seg i skjortekjole over enten slengbukse eller rip-off jeans og genser over. Gjerne skaut på hodet for å være unik. Problemet er at disse venninnene kopierer hverandre så de går likt kledd. Det er det styggeste jeg har sett i det siste.

Jeg blir forvirret over klesstilen om de prøver å være gangsterfrue eller streitfrue med streklepper. Leppene er så stramme at det ser ut som streker i ansiktet. Hva er galt i å smile?

Anonymous poster hash: ba141...521

Ala dette? http://www.polliani.com/wp-content/uploads/2015/03/Uten-navn5-e1427311977782.jpg

Slengbukser syns jeg det er veldig få som passer til, og da må tilbehøret sitte som et skudd... Hvertfall de slengbuksene som er trange øverst, og bare "BOOM-ut-til-siden" når den når leggene. Gleder meg til denne trenden er over!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ala dette? http://www.polliani.com/wp-content/uploads/2015/03/Uten-navn5-e1427311977782.jpg

Slengbukser syns jeg det er veldig få som passer til, og da må tilbehøret sitte som et skudd... Hvertfall de slengbuksene som er trange øverst, og bare "BOOM-ut-til-siden" når den når leggene. Gleder meg til denne trenden er over!

Ja den stilen er forferdelig. Da er man en slave for trenden og det er ikke ett kompliment fra min side.

Anonymous poster hash: ba141...521

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut som at hun ikke klarte å bestemme seg for hva hun skulle ha på seg, så hun bestemte seg for å kombinere alt. Resultatet ble fullstendig kræsj.

Hun er ikke den verste til å kræsjkombinere ting. Av og til glimter hun med fine miks. Jeg ønsket meg nærmest en gravidmage da hun gikk gravid :) da var hun veldig flink.

Noen av venninnene/kollega av henne er verre.

Anonymous poster hash: ba141...521

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ala dette? http://www.polliani.com/wp-content/uploads/2015/03/Uten-navn5-e1427311977782.jpg

Slengbukser syns jeg det er veldig få som passer til, og da må tilbehøret sitte som et skudd... Hvertfall de slengbuksene som er trange øverst, og bare "BOOM-ut-til-siden" når den når leggene. Gleder meg til denne trenden er over!

Haha det er sånn jeg ser ut når jeg skal stikke ned på Menyen her nede en lørdagskveld hvor jeg daffer rundt.

Anonymous poster hash: 05923...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Seajewel

Kulot-moten har tatt av, syns jeg. Jeg vet at det skrives feil, men det finnes ikke norsk ord for det heller. Kaller den kulot. Den skjønner jeg ikke. Er det skjørt eller bukse? http://nathaliehelgerud.com/wp-content/uploads/2015/01/MG_2159-copy.jpgAnonymous poster hash: ba141...521

Den der ble bare helt feil på henne. Tror man må ha lange bein, og en litt finere bukse av den varianten, om det skal funke. Den der så ut som en klovnebukse, hvor beina ble veldig korte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kulot-moten har tatt av, syns jeg. Jeg vet at det skrives feil, men det finnes ikke norsk ord for det heller. Kaller den kulot. Den skjønner jeg ikke. Er det skjørt eller bukse?

http://nathaliehelgerud.com/wp-content/uploads/2015/01/MG_2159-copy.jpg

Anonymous poster hash: ba141...521

Herregud! For en forferdelig stygg bukse. Både fasong og farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanne70

Kulot-moten har tatt av, syns jeg. Jeg vet at det skrives feil, men det finnes ikke norsk ord for det heller. Kaller den kulot. Den skjønner jeg ikke. Er det skjørt eller bukse?

http://nathaliehelgerud.com/wp-content/uploads/2015/01/MG_2159-copy.jpg

Anonymous poster hash: ba141...521

Bukseskjørt er vel et norsk ord som kan brukes :) Enig i at den buksa du linker til er helt grusom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...