Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og der gikk visakortet mitt på en smell..........

Takk for tips til ny nettbutikk med klær som jeg virkelig ramlet helt for :)

Vet akkurat hvordan du har det, ønskelisten min der er langt som et uår

Men værsegod, alltid kjekt å finne nye plasser med inspirasjon som en legger sin elsk på.

Å, her var det mykje fint!!!

Så mye fint!

Hjertelig takk for det..

Oi! Ser ut som du har din egen stil, det elsker jeg, ingen feiging der, nei! Spesielt kjolene og veskene var rålekre. Hvordan er det med toll fra denne siden?

Anonymous poster hash: 1711a...0fa

Tusen takk for det. Ut i fra toll spm ditt så kommer det oppå prisen en betaler, jeg ser f.eks ut i fra ordre historikk at jeg betalte ca 800 kroner for en pakke i fjor ( grunnpris 510, Shipping 289) husker jeg fikk toll regning på 300. Kjipt med toll og frakt og alt dill dall som hindrer meg fra å gå totalt bananas men det er virkelig en butikk jeg har trykket til mitt svake shopping hjerte :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny kjole, fra Creative Collective! Fant den på Høyer :) Den på bildet er helt lik min, med unntak at den jeg har er sort. Fordelen med denne kjolen er at den kan være kort eller til rett over kneet. Det er tydelig at de som har designet denne har hatt Alexander Wang i tankene. På meg er den ettersittende, så ikke like løs som på modellen :) Utrolig fornøyd, for har trengt en "liten sort kjole".

creative2PicMonkey-Collage.jpg.jpg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jakken

image1xl.jpg

Vintage levis shorts, kjøpt på min lokale bruktbutikk. Min er litt lengre enn den på bildet.

x354.jpg

Endret av miaw
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Salg på Ecco, fikk disse til halv pris:

ec852913_camelcamel_51055.jpg

Samt denne kjolen fra Dorothy Perkins:

07268810_large.jpg

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny kjole, fra Creative Collective! Fant den på Høyer :) Den på bildet er helt lik min, med unntak at den jeg har er sort. Fordelen med denne kjolen er at den kan være kort eller til rett over kneet. Det er tydelig at de som har designet denne har hatt Alexander Wang i tankene. På meg er den ettersittende, så ikke like løs som på modellen :) Utrolig fornøyd, for har trengt en "liten sort kjole".

creative2PicMonkey-Collage.jpg.jpg

Love!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke det mest spennende, men har kjøpt inn endel treningstøy i det siste. Kjøpte en løpejakke fra HM, løpesokker, anti-shake tights fra Rønisch, Gel Kayano 21 fra Asics og treningshansker fra Nike.

Fikk også med meg denne nydelige pysjen i 100% silke på midseason salget til Steen og Strøm for en liten stund siden :)

image1xxl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På tide å oppdatere garderoben med litt behagelige klær med god plass til magen. Har vokst ut av omtrent hele klesskapet mitt jo.
Denne genseren i (army)grønn. Fant ikke bilde.
hmprod_77.jpg
Svart tregging.
hmprod_78.jpg
Denne jakka. Elsk på de grå semskede partiene!
hmprod_79.jpg
En grå sweat/genser med masse strassblomster på hele framsiden - med kjempeplass til magen! :ler: Fant ikke bilde.
Grå, kjedelig high top tøy-sneakers.
Og noen nye truser i større størrelser, haha.
Alt på salg og fra H&M. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...