Gå til innhold

MÅ jenter ha godteri?!?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alle jenter jeg har vært med har hatt en vane for å putte i seg noe søtt gjennom dagen. Ikke skjønner jeg dette. Men de skal alltid ha en sjokolade, eller smågodt, eller en kjærlighet på pinne, eller vepsebol, eller en masse dritt jeg ikke en gang vet hva heter. Ser jeg kvinner på lokalbutikken ser de flere ganger bort mot godterihylla, som jeg knapt registrerer når jeg selv er ute og handler. For ikke å snakke om pepsimax! HAHA, frastøtende.

Jeg syns det hele er så turn off og så lite tiltrekkende som det kan få blitt. Så var det selvfølgelig min flax at den ene jenta jeg har truffet i hele mitt liv som ikke har godteribehov ikke var interessert i meg tilbake. Frustrerende.

Hvorfor er det så nødvendig for jdere enter å ha i seg godteri gjennom en dag? Tenker dere på konsekvensene av dette overfrobruket?

Anonym poster: f152519b9266c5d5debb49ee622e80a3

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kødder sant? Det er ingen som MÅ ha godteri!

Hvorfor har du så stort problem med at andre må ha noe søtt egentlig? Jeg mener om man trener og spiser sunt ellers gjør det vel ingenting om de tar en drops om dagen?

Anonym poster: 8fe57b13efd61b1321f9d0dd896763db

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Hvorfor må du blande deg inn i at jenter spiser godteri? Det har vel ikke du noe med? Om kjæresten min hadde drukket cola hele tiden, så hadde ikke det gjort meg noe.

Anonym poster: 0fff47fd6c62dc1cb0ba9b399c93de46

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er konsekvensene av å spise en kjærlighet på pinne om dagen, bortsett fra at du synes det er turn off? :klo: For meg er det å legge seg opp i andres matvaner eller det å fanatisk passe på alt man spiser en enorm turn off. Lev litt!

  • Liker 25
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Jeg er den største godtemumsen du kan finne! Heldigvis har jeg funnet en likesinnet, så da slipper jeg å tenke på at det er turn-off.

Hvorfor jeg spiser godteri? Fordi det er godt vel!

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke alle jenter er sånn.

Godteri kun på lørdager, maks et glass brus om dagen ;) Jeg er ikke fanatisk, bare veldig klar over hva jeg putter i meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pepsi Max forbinder jeg med LAN og gutter som sitter i flere timer foran datamaskinen og spiller Starcraft, ikke godtesugne jenter. Vi er en haug som ikke er sukkeravhengige også, men du er dessverre ikke aktuell for oss da vi misliker generaliserende umodne gutter. Tenke seg til at du ikke engang kan navnet på hva mange jenter putter i seg! For en skandale.

Anonym poster: c12585ef56e4c53a9c65b3e7a9075443

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg ikke igjen i dette - ei heller i noen av de jeg kjenner, annet enn noen tidligere kollegaer.

Jeg forbinner pepsi-max utelukkende med usunne, og gjerne overvektige kvinner og menn, samt lanspillende guttunger.

Anonym poster: 0a9939f670709ebf89f06d9d84797d72

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det tyder på manglende selvkontroll og spise godteri hele tiden.

Ta for eksempel meg da, - som godt kunne blitt glad i en tjukk dame, men jeg klarer bare ikke damer som ikke synes måtehold er viktige egenskaper, og derfor kunne jeg ikke vært sammen med en fråtser.

Noen tjukke damer forteller meg at det ikke er individstyrt, men samfunnsstyrt. Velvel svarer jeg da, - hva kommer det av at jeg aldri har sett en feit narkoman?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cool_water

Hmm, jeg merker godt tendensen blant venninner. De skal alltid kose seg og bruke enhver unnskyldning til å kose seg. "I dag har vi trent, så da kan vi spise den sjokoladen der. I dag er det filmkveld, da kan vi jo kjøpe inn potetgull, sjokolade og smågodt." Men igjen, sukker er avhengigsskapende da, skal visst være mer avhengighetsskapende enn kokain i følge forskning. (Kilde: illustrert vitenskap)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starlit

Om man blir feit mener du, TS?

Kan spise omtrent hva jeg vil jeg, uten å legge på meg ^^

Sjokolade er en fristelse jeg aldri kan motstå. Og dessuten litt sundt da ;)

Sjokolade er fulle av flavonoider, som igjenn gjør at vi blir i godt humør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle jenter jeg har vært med har hatt en vane for å putte i seg noe søtt gjennom dagen. Ikke skjønner jeg dette. Men de skal alltid ha en sjokolade, eller smågodt, eller en kjærlighet på pinne, eller vepsebol, eller en masse dritt jeg ikke en gang vet hva heter. Ser jeg kvinner på lokalbutikken ser de flere ganger bort mot godterihylla, som jeg knapt registrerer når jeg selv er ute og handler. For ikke å snakke om pepsimax! HAHA, frastøtende.

Jeg syns det hele er så turn off og så lite tiltrekkende som det kan få blitt. Så var det selvfølgelig min flax at den ene jenta jeg har truffet i hele mitt liv som ikke har godteribehov ikke var interessert i meg tilbake. Frustrerende.

Hvorfor er det så nødvendig for jdere enter å ha i seg godteri gjennom en dag? Tenker dere på konsekvensene av dette overfrobruket?

Anonym poster: f152519b9266c5d5debb49ee622e80a3

Herre guuud.. Tuller du eller er du bare dum?! I så fall er det du som bare har fått deg feil jenter!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du, TS? Hvor i landet kommer du fra? Om du er gammel nok til det, hva slags utdannelse har du? Hvordan bor du (eier/leier, leilighet, enebolig, rekkehus, etc). Hva slags utdannelse har dine foreldre? Hva slags type jobb har du?

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sukker er vel avhengighetsskapende som flere sier over her. selv klarer jeg meg fint uten godteri, men sier somregel ikke neitakk om jeg blir tilbudt ;) Om folk spiser eller ikke, ser jeg ikke hva du har med å gjøre TS...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Leopard

Jeg spiser kun godterier en til to ganger i uka, og det holder i massevis for min del! Konsekvensene av inntaket av søtsaker avhenger av flere faktorer. Trener man? Spiser man kun noen biter sjokolade eller 2 plater 200g i løpet av en dag?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du, TS? Hvor i landet kommer du fra? Om du er gammel nok til det, hva slags utdannelse har du? Hvordan bor du (eier/leier, leilighet, enebolig, rekkehus, etc). Hva slags utdannelse har dine foreldre? Hva slags type jobb har du?

Hvorfor skal du vite dette?? Skal du komme å banke meg?

Anonym poster: bc1674e0d2fb89433c6c31c958011981

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal du vite dette?? Skal du komme å banke meg?

Anonym poster: bc1674e0d2fb89433c6c31c958011981

Nei.

Jeg lurer bare på hva slags gutt/mann som syntes det er så plagsomt at en jente spiser godteri, at han utelukker henne helt. Prøver å skape meg en oppfattning av deg som person.

Jeg glemte noen spørsmål:

- Har du vært i et forhold før?

I så fall:

- hvor mange

- hvor mange samboerskap/ekteskap

- Hvem avsluttet det

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Jeg lurer bare på hva slags gutt/mann som syntes det er så plagsomt at en jente spiser godteri, at han utelukker henne helt. Prøver å skape meg en oppfattning av deg som person.

Jeg glemte noen spørsmål:

- Har du vært i et forhold før?

I så fall:

- hvor mange

- hvor mange samboerskap/ekteskap

- Hvem avsluttet det

:sprettoy: Noe så dumt. Hva i all verden har det med saken å gjøre? Jeg har ihvertfall skapt meg en oppfatning av deg som person nå. :klaske:

Anonym poster: d112118be0465028938e4d17832d1c4b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...