Gå til innhold

Mayami sin dagbok!


Mayami

Anbefalte innlegg

Unger skjønner fort sammenhengen mellom handling og konsekvens, vil jeg tro. Hvor gammel er Lille? Det kommer sikkert til å bli bråk de første gangene, men alt sånt no som er tatt før den nye kommer er nok gull verdt. Vi pleier å si minst 10 biter mat. Agnet hos oss er ipad... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lille er 2 år og snart 4mnd. Han skjønner sikkert mye mer enn vi gir han kred for, så det er vel bare å prøve oss. Må bare orke å ta kampen og all skrikingen som følger med..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempekoselig med venninne på kafe i dag! :) Er heldig som har sånne folk rundt meg - gull! Nå er også bakvakt på plass i tilfelle fødsel, så da er det en ting mindre å bekymre seg for... Hun meldte seg frivillig, og lille (som måtte få bli med på kafe og spise kake) er så tillitsfull overfor henne. Koselig å se! :)

Nå blir det luksusfellen og pære her! Sparer godtet til helga - flink Mayami! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagene kommer til å fly avgårde, og det er jeg glad for! Kjedelig å være sykmeldt og alene hjemme hele dagen! :fnise: Jo fortere tiden går framover jo bedre er det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne helgen har ikke vært kjedelig i alle fall! Har arrangert to bursdagsselskap (ett familie og ett barneselskap), for mellomtass, i tillegg til den daglige driften av A/SFamilie&svigermor.. Er utkjørt, og skal straks gå i seng. Lille var hjemme fra barnehagen fredag (for å få tid med bestemor) og skal være hjemme i morgen. Fotografering i barnehagen på tirsdag, så i morgen må han til frisøren... Må vel dope han ned først så han ikke får nervøst sammenbrudd og hyletokter som sist... Kan ikke si jeg gleder meg noe videre, men kanskje greiere hvis jeg nå gir beskjed om at de kun må bruke saks... Også får jeg lokke med bolle på konditori etterpå! ;)

Nei, nå må jeg sove... :hoppe: for uke 31 i dag, og god natt! :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis ikke utslitt nok....... Får ikke sove!!!! Magetrollet holder show, og jeg har bare lyst på godteri... Og må tidlig opp i morgen (dvs i dag), og må også sannsynligvis opp en gang i tretiden og få lille til å sove igjen, som vanlig.. Blæh....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:natti:

Håper det går fint til frisøren og at bolle-daten blir koselig etterpå, og at mammaen ikke er helt utslitt etter natta!

Hurra for uke 31! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisør vel overstått, med tidenes traume bak oss.. Alle i frisørsalongen klappet da vi var ferdige, for lille hylte i ett fra vk kom tim vi gikk igjen. Men han ble klippet, og premien ble inntatt på kafe. Nå henting av mellomtass og laging av middag.. Så skal jeg legge meg. Tidlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lille koste seg ikke det minste hos frisøren, og jeg tror nok de var glad kvitt oss da vi endelig dro derfra! Han hadde en fin dag ellers, men var nok utslitt etter påkjenningen. Fikk hosteanfall etter han hadde lagt seg, noe som resulterte i utspydde klær i flere omganger. Roet seg heldigvis i ti-tiden i går kveld, og i dag var han i fin form. Snakket mye om at han hadde klippet håret, og alle passer på å skryte av hvor fin han ble. Tror jeg skal gå til innkjøp av frisørsaks og klippe selv neste gang - fikk tips om å ta det i badekaret mens han er opptatt med bobler og badeand. Kan da ikke væremåte vanskelig å klippe sånne småttiser?!

I dag har svigermor reist, og jeg skal ta igjen Klesvasken og skifte på gjestesenger. På torsdag kommer foreldrene mine på besøk, og i morgen skal jeg til jordmor. I morgen kveld er det opplegg på skolen m tassene, sø da går dagen av seg selv. Nå skal jeg først starte med en rolig kopp te og late som om jeg har all tid i verden! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå..... Den nye fine bilen min har stoppet og i går klm det en bergingsbil og kjørte den til det lokale merkeverkstedet. Ringte dit i dag for å høre om de har fått orden på bilen, men den er ikke der!!! Noen har rotet bort bilen min!!! Blir så oppgitt.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rota bort bilen din??? Er det i det hele tatt mulig? Håper de finner den igjen i morgen da! Foreldrene mine leverte inn bilen sin for å få den vaska og bona ordentlig i vår, og da hadde en jypling som jobba der tatt den på en kjøretur og kræsja bilen da han skulle kjøre den inn i bilhallen igjen. Han mista jobben på dagen...

Usj, den frisørturen hørtes ut som et mareritt. Vi bør få med vesla til frisøren for første gang neste uke (er planen), og det kan virkelig gå begge veier.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hæææ? Mista bilen? Det skal jo ikke være mulig!! Håper de finner den fort, for bil er jo greit å ha ;)

Hurra for 31 uker! Skal si tiden flyr :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ringte akkurat og sa at de hadde funnet den igjen... Den var visst kommet inn med feil registreringsnummer, i tillegg til at den kom inn etter stengetid. Men uffa meg så mye stress!! Og det slutter ikke heller, for i går skulle vi få levert ny oppvaskmaskin, men den kom selvfølgelig ikke. Og butikken leverer ut bare på tirsdager. Skal ringe og hormonere dem etterpå, de skal jammenmei få komme med den i dag!

31 uker alt ja - det går veldig fort dette her! Skal til jordmor igjen i dag, og UL neste mandag. Blir vel enda tettere kontroller nå snart..

Nei, nå får jeg lage meg frokost. Nystekte rundstykker og dagens kaffekopp, og noe lettbeint tv-underholdning er på sin plass! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det noen oppvaskmaskin i dag tro? Neida... Den måtte plutselig bestilles fra hovedlager, og bestillingen vår var ikke registrert, og de kan ikke levere før mandag. Var skarpere i telefonen enn jeg er vant til å være (takk og lov for hormoner og manglende sperrer), og fikk 1000kr i avslag. Hva er vitsen med å ha bestillingsskjema på nett hvis det ikke blir registrert der da?? Og i tillegg ringte vi dem i går for å sjekke at alt var i orden slik at vi skulle få den til rett tid!! Møkkafirma....

Ferdig hos jordmor, og har handlet inn jerntabletter. Hun målte ikke jernlager, men påstod at det ikke er skadelig uansett. Skal google litt før jeg setter i gang tror jeg, for å være sikker. Vesla lå litt på skrå så SF-målet ble under kurven. Husker at lille lå under kurven hele tiden pga leie, og husker at jeg friket litt ut pga det. Ikke denne gangen...! Har jo uansett UL om 10 dager, så regner med at det går fint! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, møkkafirma ja. De gravidhormonene er jammen bra å ha av og til, jeg var mye flinkere å si fra om ting med en gang når jeg var gravid med vesla, og hadde egentlig som mål å fortsette med det etter graviditeten (har ikke heeelt klart det, men blitt litt flinkere).

Jammen godt de fant bilen, for noe surr det der!

Og godt å høre at alt står bra til i magen. Magemålet er helt sikkert ingenting å bekymre seg over nei, men de sene ULene er virkelig fantastiske, enten det er for å betrygge eller å få ekstra oppfølging av en eller annen grunn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...