Gå til innhold

Savner venner i Trondheim!


PinguRuru

Anbefalte innlegg

Noen som går økonomi her..?

Jeg går også økonomi :)

Flytta til Trondheim nå i høst, det går greit sosialt på skolen, har folk å være med der. Men det blir ikke naturlig å være med dem på fritiden. Så er mye alene. Er 22 år gammel.

Jeg er også glad i tur i skog og mark :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig i "gamlis"-stemplingen.

Har nå vært i Trondheim ett år, men har ikke helt klart å få de sosiale brikkene til å falle på plass. Finner det nå totalt umulig å skrive en tekst om meg selv som ikke er dødsklein, men jeg er faktisk glad i alt fra tur i skog og mark til meningsløs sofaslenging.

Hehe, det er jo faktisk ganske vanlig å passe inn i de typiske klisjéene tror nå jeg. Derfor de har blitt klisjeer 😝 Jeg liker også egentlig tur i skogen, men selvdisiplinen min foretrekker sofaslentring😐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EspenAskeladd

Jeg går også økonomi :)

Flytta til Trondheim nå i høst, det går greit sosialt på skolen, har folk å være med der. Men det blir ikke naturlig å være med dem på fritiden. Så er mye alene. Er 22 år gammel.

Jeg er også glad i tur i skog og mark :fnise:

Litt småskummelt å skulle avsløre min KG identitet til noen som jeg kanskje til og med kjenner :ninja:

Tar meg noen friheter her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg er 24 år og bor i Trondheim. Blid, omgjengelig jente som gjerne vil ha venner. Hvis du fortsatt søker nettverk, send meg gjerne en PM.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg flytter til Trondheim neste år, og kunne godt tenkt meg å ha noen kontakter der når den tid kommer. Er 31 år, send meg en PM om noen er interessert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er jente på 31 år som gjerne skulle hatt flere venninner 😉 Bor i tr.heim, er for tiden sykemeldt, men vil gjerne finne på ting når jeg har mulighet til d!

Endret av Malla83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en jente på snart 21 som også søker venner Stjørdal -> Trondheimsområdet. Har bodd i området i snart 3 år. Er åpen for å bli kjent, så gjerne ta kontakt :biggrin: Synes selv det er vanskelig å komme i kontakt med noen så forstår hvordan du har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er en jente på 20 år som flyttet til Trondheim i høst. Jeg tar opp et fag som vil si at jeg har 5 timer skole i uka på en videregående skole. Har mange gode venner her i fra før men begynner og kjenne litt på det at det hadde vært spennende og bli kjent med litt nye folk!

ta gjerne kontakt om du har lyst til og gå en tur eller møtes på cafe for å skravle litt :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 5 måneder senere...

Jeg er ei jente på 33år fra Østlandet som har bodd i Trondheim siden 2007. Jeg har samboer og ei stedatter som bor hos oss annenhver uke. Jeg er glad i dyr og holder på med hest.

For meg er kjemien viktigere enn å ha like interesser :-)

Send PM da vel!

PS' Jeg biter ikke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ei jente på 33år fra Østlandet som har bodd i Trondheim siden 2007. Jeg har samboer og ei stedatter som bor hos oss annenhver uke. Jeg er glad i dyr og holder på med hest.

For meg er kjemien viktigere enn å ha like interesser :-)

Send PM da vel!

PS' Jeg biter ikke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...