Gå til innhold

Jente 19 søker venner i Oslo-området.


sophiezpederseen

Anbefalte innlegg

Jeg har sett flere som har skrevet at de søker venner\bekjente eventuelt i Oslo -området, har vurdert det en stund om jeg skulle skrive et slik innlegg, Det er jo ganske mange der ute som syntes dette er litt Cheezy, Men når man ikke går på skole er det ikke alltid like lett å bli kjent med nye mennesker så jeg prøver å legge inn et innlegg bare for å se hva som skjer.

Mitt navn er Sophie Elena, er født i Lørenskog og oppvokst i Sørum men gjennom de siste 4 årene har jeg flyttet mer enn jeg klarer å holdet styr på.

Mine interesser :

har en stor lidenskap for å Style & fotografere bekjente.

liker å gå tur i skog og mark , henge med venner og være ute med samboeren.

kontakt meg på Inboks om interesse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sett flere som har skrevet at de søker venner\bekjente eventuelt i Oslo -området, har vurdert det en stund om jeg skulle skrive et slik innlegg, Det er jo ganske mange der ute som syntes dette er litt Cheezy, Men når man ikke går på skole er det ikke alltid like lett å bli kjent med nye mennesker så jeg prøver å legge inn et innlegg bare for å se hva som skjer.

Mitt navn er Sophie Elena, er født i Lørenskog og oppvokst i Sørum men gjennom de siste 4 årene har jeg flyttet mer enn jeg klarer å holdet styr på.

Mine interesser :

har en stor lidenskap for å Style & fotografere bekjente.

liker å gå tur i skog og mark , henge med venner og være ute med samboeren.

kontakt meg på Inboks om interesse :)

Hei jeg er ei jente på 24 år, mine interesser er shopping,musikk,filmer og venner, kontakt mg hvis du hr lyst til p bli kjent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hei folkens. Ønsker å bli kjent med flere folk jeg og.Er ei jente på 23 år og kommer fra Vestlandet. Jeg liker å shoppe, feste, gå på kino, være med venner, osv :) håper på at noen tar kontakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HappyWaffle

jente 22, flytter til oslo i slutten av mars :)

interesser er hest, musikk, shopping og snart trening, må bare få et dytt i riktig retning :)

er også veldig glad i å bare sitte på en kafe å skravle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, slenger meg på denne jeg og.

Jente, 21 bor i Bærum. Jeg studerer nå siste året som fotograf, og derav intr. fotografi, styling, shopping og alt det normale jenter liker uten å nevne alt.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jente 18, snart 19. Glad i uteliv og andre sosiale omgivelser, og viser deg gjerne hvor kjipe utesteder det er for oss under 20 :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ey, slenger meg på jeg og!

Jeg har bodd i Oslo siden i sommer, men går ikke på skole her inne, derfor er det ikke bare-bare å komme i kontakt med folk på min egen alder og få nye venner.

Jeg har nettopp fylt 25, er en veldig utadvent og sosial person som det er lett å bli kjent med. De som kjenner meg beskriver meg ofte som sprudlende, og det er jeg vel kanskje også - ihvertfall veldig positiv av meg og har ofte en spøkefull tone. Humor er veldig viktig for meg, jeg kødder mye (MYE!), men har også en veldig seriøs side - jeg er egentlig en ganske så sammensatt person, hah. Utseendemessig veldig jente-jente, men kanskje mer gutt i hodet. Jeg elsker å trene, og ellers er jeg veldig glad i å gå uendelige turer, shoppe, en fest i ny og ne, dra på cafè og bare sitte og snakke i timevis om alt mellom himmel og jord, dra ut og spise, og, ja... Hva som helst av sosiale tilstelninger egentlig.

Skulle du være interessert i å bli bedre kjent, send meg gjerne en PM :)

Endret av Vixy
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp! bor egentilig i Tromsø, men er født og oppvokst i Oslo, er stadig HJEMME i Oslo, og hadde vært koselig med nye venner og bekjentskaper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke alle bare fikse en dag å ta en kaffe somewhere og se hva som skjer da? :)

Det synes jeg egentlig høres ut som en kurant plan! :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ey, slenger meg på jeg og!

Jeg har bodd i Oslo siden i sommer, men går ikke på skole her inne, derfor er det ikke bare-bare å komme i kontakt med folk på min egen alder og få nye venner.

Jeg har nettopp fylt 25, er en veldig utadvent og sosial person som det er lett å bli kjent med. De som kjenner meg beskriver meg ofte som sprudlende, og det er jeg vel kanskje også - ihvertfall veldig positiv av meg og har ofte en spøkefull tone. Humor er veldig viktig for meg, jeg kødder mye (MYE!), men har også en veldig seriøs side - jeg er egentlig en ganske så sammensatt person, hah. Utseendemessig veldig jente-jente, men kanskje mer gutt i hodet. Jeg elsker å trene, og ellers er jeg veldig glad i å gå uendelige turer, shoppe, en fest i ny og ne, dra på cafè og bare sitte og snakke i timevis om alt mellom himmel og jord, dra ut og spise, og, ja... Hva som helst av sosiale tilstelninger egentlig.

Skulle du være interessert i å bli bedre kjent, send meg gjerne en PM :)

Av nysgjerrighet, hvilken aldersgruppe søker du venner i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av nysgjerrighet, hvilken aldersgruppe søker du venner i?

Tja, alt fra 20 år og oppover?

Endret av Vixy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest blasé

Jente 18, snart 19. Glad i uteliv og andre sosiale omgivelser, og viser deg gjerne hvor kjipe utesteder det er for oss under 20 :fnise:

Send meg PM?

Er på samme alder, og har en tendens til å ville ut å feste, uansett hvor dårlig utestedene i Oslo er :fnise: Samtidig som det er koselig å bli kjent med nye da.

Endret av blasé
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ey, slenger meg på jeg og!

Jeg har bodd i Oslo siden i sommer, men går ikke på skole her inne, derfor er det ikke bare-bare å komme i kontakt med folk på min egen alder og få nye venner.

Jeg har nettopp fylt 25, er en veldig utadvent og sosial person som det er lett å bli kjent med. De som kjenner meg beskriver meg ofte som sprudlende, og det er jeg vel kanskje også - ihvertfall veldig positiv av meg og har ofte en spøkefull tone. Humor er veldig viktig for meg, jeg kødder mye (MYE!), men har også en veldig seriøs side - jeg er egentlig en ganske så sammensatt person, hah. Utseendemessig veldig jente-jente, men kanskje mer gutt i hodet. Jeg elsker å trene, og ellers er jeg veldig glad i å gå uendelige turer, shoppe, en fest i ny og ne, dra på cafè og bare sitte og snakke i timevis om alt mellom himmel og jord, dra ut og spise, og, ja... Hva som helst av sosiale tilstelninger egentlig.

Skulle du være interessert i å bli bedre kjent, send meg gjerne en PM :)

DU høres ut som en person jeg kunne likt! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter så koselig at så mange har sendt tilbake melding , har ikke mulighet til å kontakte noen av dere på melding men om dere er interessert er det bare å sende meg en melding , svare det får jeg til :D ha en fin dag allesammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

jente 22, flytter til oslo i slutten av mars :)

interesser er hest, musikk, shopping og snart trening, må bare få et dytt i riktig retning :)

er også veldig glad i å bare sitte på en kafe å skravle :)

hei det hadde vært kjempe koselig:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...