Gå til innhold

Kino i Bergen - kom alle sammen bli med


Silfen

Anbefalte innlegg

Er det lite plasser igjen da? Man må hente reserverte en time før, så det er ikke vits nå, egentlig. Skal sitte på med naboen, om hun husker meg denne gangen og er vel i byn ca kvart på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig lite gode plasser igjen i KP1. Og hente en time før? Det har nå jeg aldri gjort. Har bestilt og tatt de ut 2 min før filmen starter uten problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har bajset på leggen. pakket bilen for østlandstur, uten å tenke på at det burde jeg gjort litt senere. haiker inn til byen selv nå straks :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 på kp høres knall i paden ut for meg, har heller ikke mulighet å bestille billeter så jeg håper lykken står meg bi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg når det :( Dumme med å trene på jobb er at man møter så mange folk med spørsmål eller "hei du jeg bare lurte på en ting" Må komme meg hjem og få i meg noe foods samt dusje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det Kon Tiki på Rusket, Jack, Singha, Skreppa og undertegnede. Filmen var ok, Bocca var bedre.

Neste tirsdag står Mila Kunis ... ehm ... jeg mente Ted på plakaten. Jack hadde egentlig lyst til å se Tina og Bettina, men da satt vi foten ned, skulle faen meg bare mangle!

Være med? Den går 18.30 og 21.15 på MB 5.

Endret av Silfen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo! Du SA jo du drømte om trekant med Tina og Bettina og at du fikk DEN boneren hver gang du så på de.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har jeg sjekket jobb-kalenderen og har ingenting på programmet. Så da prøver jeg meg på neste tirsdag. Krysser fingrene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Da har jeg sjekket jobb-kalenderen og har ingenting på programmet. Så da prøver jeg meg på neste tirsdag. Krysser fingrene

Da får du fader meg ikke lov å trene ass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...