Gå til innhold

Trondheim


Snill_Pike

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Henger meg med på BM2 sitt forslag - det er enklest at en bestemmer dato også får det heller bare bli som det blir. Det er umulig å få til en dato som passer alle....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Choco boco på bakklandet samt brukbar ved prinsenkrysset er flotte møteplasser og hangouts før/etter kino eller noe annet. Vet ikke hvor godt kjent dere er her i byen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer for brukbar, men tar vekk forslaget om tirsdag, hehe. Klarte selvsagt å foreslå dagen jeg har kurs til 20.30... Onsdag? Fredag? Søndag formiddag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Error Sapiens

Dokk må stikk på Skydsstasjonen på Baklandet. 40/50 talls musikk, gratis brettspill, vindskeivt, kun svart kaffe, herrlig mat, mobila forbudt å god å hyggelig service.

Endret av Error Sapiens
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, denne tråden fikk fart på seg. Skal vi si fredag? Kaffe på brukbar og eventuelt kino (Kon tiki) om det er stemning for det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ntha, så koselig tråd :) Jeg er ofte i Trondheim(har kjæreste der), og flytter dit til neste år. Hadde vært trivelig å blitt kjent med noen folk, så jeg slipper å henge på kjærest hele tida :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal vi møtes på Brukbar da? Antar at vi må starte litt tidlig (seks? Sju?) for at de som skal på kino skal rekke det i tillegg til prat :) Og hvordan skal vi kjenne hverandre igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om det bare er jeg og surriball som kan imorgen, kan vi vel kanskje utsette det til en dag litt flere kan, eller hva sier du surriball? Ta det på kvelden en hverdag f.eks? Men da må folk komme med når dem kan da... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Får jeg også bli med? Er bare (snart) 21 men har allerede vokst i fra den ranglinga på byen. Vil heller ha en rolig hjemmefest uten drikkepress i såfall :) Er svært interessert i museum *hostGrete91host* og slike ting. Er i teorien student ved NTNU, men har tatt meg et friår for å få livet på plass på grunn av sykdom. Har vokst i fra mange av vennene mine, så jeg er på utkikk etter nye ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje enkelte av oss mannfolk skulle tre støttende til og bare sette noen datoer og gjøre ting litt enklere ;) Vimsejenter altså :P

Selv om man setter en dato og noen ikke kan komme så kommer det senere muligheter.

Anbefaler naturvitenskapelig museum, vitensenteret (litt barnslig men morsomt fordet), rockheim, sverresborg (koslig å spise i det gamle vertshuset der oppe også) for å nevne noe. Samt munkholmen da.

Om noen liker fotografering er det også koslig å tusle langs nidelva, stikke innom de gamle husene på ila og mot hospitalsløkka. Bakklandet og ila er også veldig hyggelig for denslags.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...