Gå til innhold

Kn ikke folk med tykt hår ha lang bob?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det lurer jeg på. Var hos frisøren, bestilte lag bob. Nei, det gikk ikke sa frisøren bestemt. Det gikk IKKE... For det første så gikk det ikke å klippe lang bob (tror ikke hun visste hva det var), og dessuten kunne ikke folk med tykt hår ha bob. Så fikk bare klippet det kortere, og ser helt DUST ut.....

Anonymous poster hash: 3e9fc...27d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er veldig tykt vil det bli mye volum og som regel ikke looken du vil ha.

Uansett er det best å ha med bilde når det er noe spesifikt du ber om. Helst der kvinnen på bildet har lik hårtype som deg selv (og gjerne ansiktsfasong ettersom ikke alle kler det).



Anonymous poster hash: 63bd9...5bf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er veldig tykt vil det bli mye volum og som regel ikke looken du vil ha. Uansett er det best å ha med bilde når det er noe spesifikt du ber om. Helst der kvinnen på bildet har lik hårtype som deg selv (og gjerne ansiktsfasong ettersom ikke alle kler det). Anonymous poster hash: 63bd9...5bf

Jeg hadde med 5 forskjellige bilder, har ovalt ansikt.

Anonymous poster hash: 3e9fc...27d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det finnes så mange dårlige frisører. Folk burde vært mer kresne i valg av frisør.

Blir garantert en annen frisør neste gang. Men kan jo ikke vite på forhånd hvor god en frisør er :)

Anonymous poster hash: 3e9fc...27d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde med 5 forskjellige bilder, har ovalt ansikt.

Anonymous poster hash: 3e9fc...27d

Hvis du har spesifikke bilder så er jo ikke problemet at hun "ikke vet hva det var".

Hva som var årsaken hennes vet ikke vi - kanskje hun mener du hadde en annen hårtype enn bildene du tok med. De fleste pleier å gi seg etter press uansett, det er jo kunden som "lider" for resultatet uansett. Bruk en annen neste gang.

Anonymous poster hash: 63bd9...5bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke nok til å uttale meg men gå til en annen frisør, gjerne med bilde slik noen sier. Jeg bad om å få mitt hår oppklippet i lag, men nei, det kom til å ta mange år å gjennomføre fikk jeg høre og håret ble klippet rett av noe jeg kunne gjort selv med kjøkkensaks. Gikk et annet sted og fikk det jeg ville ha med en eneste klipp.



Anonymous poster hash: a0d49...1c6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei? For en uprofesjonell frisør da. Hun kan ikke nekte deg å klippe deg som du vil. Gi tips ja, men ikke si NEI og ta en helt annen frisyre... Jeez. Haha, blir så irritert av sånt.

Og over til spørsmålet; ja, folk med tykt hår kan kle alt mulig rart så lenge frisøren er god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har spesifikke bilder så er jo ikke problemet at hun "ikke vet hva det var". Hva som var årsaken hennes vet ikke vi - kanskje hun mener du hadde en annen hårtype enn bildene du tok med. De fleste pleier å gi seg etter press uansett, det er jo kunden som "lider" for resultatet uansett. Bruk en annen neste gang. Anonymous poster hash: 63bd9...5bf

Hun sa til meg at det ikke finnes lang bob. At den må være kort, ellers ser det idiotisk ut. Jepp, bruker en annen neste gang! ;)

Anonymous poster hash: 3e9fc...27d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke nok til å uttale meg men gå til en annen frisør, gjerne med bilde slik noen sier. Jeg bad om å få mitt hår oppklippet i lag, men nei, det kom til å ta mange år å gjennomføre fikk jeg høre og håret ble klippet rett av noe jeg kunne gjort selv med kjøkkensaks. Gikk et annet sted og fikk det jeg ville ha med en eneste klipp. Anonymous poster hash: a0d49...1c6

Det skal jeg, men dog ikke enda, vil la håret gro litt igjen først (takk og lov for fliseklemmer og strikk)

Okei? For en uprofesjonell frisør da. Hun kan ikke nekte deg å klippe deg som du vil. Gi tips ja, men ikke si NEI og ta en helt annen frisyre... Jeez. Haha, blir så irritert av sånt.

Og over til spørsmålet; ja, folk med tykt hår kan kle alt mulig rart så lenge frisøren er god.

Jeg og :P

Jo. Har supertykt hår og kler bob kjempegodt :)

:)

Anonymous poster hash: 3e9fc...27d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Blir garantert en annen frisør neste gang. Men kan jo ikke vite på forhånd hvor god en frisør er :)

Anonymous poster hash: 3e9fc...27d

Nei, det er sant:) Lurt å ha med bilde av frisyren ja. Jeg har en haug med frisyre-bilder på Pc-en min.

Edit: Som jeg er villig til å dele.

Endret av Bossa Nova
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sa til meg at det ikke finnes lang bob. At den må være kort, ellers ser det idiotisk ut. Jepp, bruker en annen neste gang! ;)

Anonymous poster hash: 3e9fc...27d

Kan du linke til ett eller flere av bildene du tok med?

Anonymous poster hash: 63bd9...5bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okei? For en uprofesjonell frisør da. Hun kan ikke nekte deg å klippe deg som du vil. Gi tips ja, men ikke si NEI og ta en helt annen frisyre... Jeez. Haha, blir så irritert av sånt.

Og over til spørsmålet; ja, folk med tykt hår kan kle alt mulig rart så lenge frisøren er god.

Signerer. Hvis jeg vil ha kort hår med råttehale, så skal jeg ha det. Frisøren skal gjøre det kunden vil.

Anonymous poster hash: 1e612...dea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...