Gå til innhold

MD face & body scrub


Lilje:)

Anbefalte innlegg

Dette er absolutt et av de beste produktene jeg noen sinne har eid, og nå er det umulig å få tak i....

Noen som vet hvor man kan få tak i denne?

Har sett at den selges på Ebay, men jeg er redd for at det ikke er ekte, eller utgått vare.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selges hos flere hudpleiesalonger, kanskje du har en i nærheten av deg? :)

Takk, det skal jeg sjekke ut, men der er det nok blodpris.. Hudpleiesalonger tar jo ofte 3 ganger prisen man får på nett. Så ville gjerne funnet et sted hvor den var litt billigere! :) Men hvis det er eneste mulighet, så får det vel bare koste..Må ha den :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker også den :)

Kjøper den alltid på eBay, har gode erfaringer med selgeren mwsales02 (Midwest Sales heter eBay-butikken deres). De pleier å ligge blant de laveste på pris, leverer raskt, og det er ekte vare.

eBay er ikke noe å frykte, selgere lever ikke lenge der dersom de prøver å lure kundene. mwsales har vært der veldig lenge, har over 34 000 salg/reviews og 99,7% i rating. Man får ikke det om man selger falske eller utgåtte varer :)

Edit: Ser nå at de har gått opp en del i frakt, selv ville jeg saumfart ebay etter det billigste som ble solgt av en top rated seller. Som sagt, lite å frykte.

Endret av Cuntzilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte md scrub fra ebay en gang og det var IKKE ekte vare. Den lukta ingenting og jeg merket at scruben bare virket "overflødig" om jeg kan si det slik.

Og er ikke MD tatt av markedet nå? Eller på vei ut iallefall..

Anonymous poster hash: d1db8...9db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker også den :)

Kjøper den alltid på eBay, har gode erfaringer med selgeren mwsales02 (Midwest Sales heter eBay-butikken deres). De pleier å ligge blant de laveste på pris, leverer raskt, og det er ekte vare.

eBay er ikke noe å frykte, selgere lever ikke lenge der dersom de prøver å lure kundene. mwsales har vært der veldig lenge, har over 34 000 salg/reviews og 99,7% i rating. Man får ikke det om man selger falske eller utgåtte varer :)

Edit: Ser nå at de har gått opp en del i frakt, selv ville jeg saumfart ebay etter det billigste som ble solgt av en top rated seller. Som sagt, lite å frykte.

Vet ikke hvordan man søker på selgere? Men fant denne: http://www.ebay.com/itm/MD-Formulations-Face-Body-Scrub-8-3oz-250ml-New-Fresh-SAMEDAY-SHIP-/300889369966?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item460e676d6e

Hva tror du? :) Det blir til sammen 310kr med frakten. Husker ikke hva jeg pleide å betale da jeg kjøpte den fast fra www.feelunique.com, men 310 var jo ikke så gale. Hva betalte du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte md scrub fra ebay en gang og det var IKKE ekte vare. Den lukta ingenting og jeg merket at scruben bare virket "overflødig" om jeg kan si det slik.

Og er ikke MD tatt av markedet nå? Eller på vei ut iallefall..

Anonymous poster hash: d1db8...9db

Kjøpte du fra en Top Rated selger? Sjekket du batch-koden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte du fra en Top Rated selger? Sjekket du batch-koden?

Kjøper alltid fra top rated :) Sjekket faktisk ikke batch-koden, det glemte jeg. Nå er flaska kastet og MD scrub er byttet ut med Neostrata foaming glycolic acid wash :)

Anonymous poster hash: d1db8...9db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper alltid fra top rated :) Sjekket faktisk ikke batch-koden, det glemte jeg. Nå er flaska kastet og MD scrub er byttet ut med Neostrata foaming glycolic acid wash :)

Anonymous poster hash: d1db8...9db

Er det lenge siden? Hadde du giddet å sjekke hvem selger du kjøpte fra? Hadde satt veldig pris på det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lenge siden? Hadde du giddet å sjekke hvem selger du kjøpte fra? Hadde satt veldig pris på det! :)

Jeg kjøpte fra cosmetics-now-usa i juni i fjor men ser nå at de IKKE står som top rated! Synes det er rart for slikt er jeg nøye på..kan de gå fra top rated til noe annet? Beklager feil infomering i såfall :)

Anonymous poster hash: d1db8...9db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte fra cosmetics-now-usa i juni i fjor men ser nå at de IKKE står som top rated! Synes det er rart for slikt er jeg nøye på..kan de gå fra top rated til noe annet? Beklager feil infomering i såfall :)

Anonymous poster hash: d1db8...9db

Takk for svar! :) Ja, de kan gå ned fra top rated hvis folk rater dårlig. Sikkert flere enn deg som ikke har vært fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får den jo til rett over 300 ferdig levert i fra ebay. Ser du har funnet link selv, så det er jo ikke akkurat en formue du taper om det viser seg å være uekte. I tillegg kan du klage på paypal og ebay å kreve pengene tilbake dersom varen er uekte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte du fra en Top Rated selger? Sjekket du batch-koden?

Om en er redd for falske varer, så må jeg bare si at en batch-kode nok er det enkleste å forfalske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selges hos flere hudpleiesalonger, kanskje du har en i nærheten av deg? :)

I hudpleiesalonger er det jo svindyrt.

Anonymous poster hash: c8d6d...b7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den skrubben er vel drepen for huden i ansiktet? Uansett er skrubben til exuviance ganske lik, også ingrediensmessig, har jobbet med begge to.

Anonymous poster hash: 562cf...96a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MD er ute av det Europeiske markedet :)

Anonymous poster hash: c8d6d...b7a

Hvorfor?:(

Sykt glad for at jeg skal til USA om ikke lenge. Da må jeg se om jeg finner det!

Anonymous poster hash: 96fd7...713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...