Gå til innhold

Tea Tree Oil ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har brukt tea tree oil og har noen erfaring med det?

Vet dere hvor jeg får kjøpt tea tree oil som er bra, og passer til sensetiv hud?



Anonymous poster hash: c94e2...b79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg pleide å bruke en tea tree spray fra Lush før, fungerte veldig bra så jeg valgte å kjøpe enda en. Men når været endret seg til kaldt passet ikke den lenger til huden min. Dette var jo ikke en olje men en tea tree toner. Jeg ga min spray til mor og hun elsker den like mye som jeg gjorde! Den passer veldig bra til henne, selvom det er vinter.

Hvis jeg hadde vært deg ville jeg prøvd ut sprayen fra Lush. Tror den kun koster 89kr? Er usikker. Mamma har ganske sensetiv hud og den passer bra til henne. Jeg vet ikke hvorfor huden min plutselig begynte å reagere, kanskje ren tilfeldighet?

Lykke til med å finne :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg pleide å bruke en tea tree spray fra Lush før, fungerte veldig bra så jeg valgte å kjøpe enda en. Men når været endret seg til kaldt passet ikke den lenger til huden min. Dette var jo ikke en olje men en tea tree toner. Jeg ga min spray til mor og hun elsker den like mye som jeg gjorde! Den passer veldig bra til henne, selvom det er vinter.

Hvis jeg hadde vært deg ville jeg prøvd ut sprayen fra Lush. Tror den kun koster 89kr? Er usikker. Mamma har ganske sensetiv hud og den passer bra til henne. Jeg vet ikke hvorfor huden min plutselig begynte å reagere, kanskje ren tilfeldighet?

Lykke til med å finne :laugh:

Den kan ha vært for uttørkende for huden din. Tea tree oil kan var ganske sterkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal du bruke den til? Er det 100% ren eterisk tea tre oil du er ute etter? I så fall er iHerb et bra sted å kjøpe slike ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får kjøpt tetreolje på apoteket, men du må antagelig spørre etter den. Jeg syns tetreolje er veldig bra å bruke på uren hud. Jeg pleier å lage meg toner som fungerer kjempebra: 2 deler vann, 1 del eplecidereddik og 6-7 dråper tetreolje. Det er det eneste jeg har brukt oljen til, og er fast innslag i hudpleierutinen min.

Anonymous poster hash: 2c0e2...819

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal du bruke den til? Er det 100% ren eterisk tea tre oil du er ute etter? I så fall er iHerb et bra sted å kjøpe slike ting :)

Skal bruke den på noen små urenheter i ansiktet :)

Anonymous poster hash: c94e2...b79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal bruke den på noen små urenheter i ansiktet :)

Anonymous poster hash: c94e2...b79

Dersom du ikke får tak i det kan du prøve Lavendel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har tetreprodukter på Body Shop. Du får kjøpt ren tetreolje på apoteket, men det er veldig sterkt og giftig, så vær forsiktig så ikke barn eller husdyr får tak i det.



Anonymous poster hash: b846e...db0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...