Gå til innhold

Too faced sjokoladepudder


Skravlekråka

Anbefalte innlegg

Var inne på coverbrands for å se om de hadde too faced sjokoladepudder, men når jeg søkte det opp kom det ikke opp noe.. Noen her som vet om det finnes på noen andre norske makeup sider?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke noe problem å bestille fra utlandet, men virker så greit å bare bestille fra en norsk side hvis de hadde det inne! Så de hadde det på Sephora så får håpe de sender til Norge! Var bare så rart at alle de sidene som har hatt det pudderet ikke har det nå lengre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser dårlig ut, prøvd å søke litt rundt! Hvorfor vil du ikke bestille fra utlandet :) ?

Har du noen bra sider å anbefale? Koster over 200kr fra Sephora å få det sendt til Norge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen bra sider å anbefale? Koster over 200kr fra Sephora å få det sendt til Norge..

Det er veldig populært det pudderet, så det var utsolgt på de utenlandske sidene jeg har pleid å bruke som er beautybay og feeluniqe, og det skjønner jeg godt, det er superfint og naturlig. HVa med å bestillef ra ebay? Har bestilt mye sminke fra ebay faktisk, bare å passe på at det er en autorisert forhandler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig populært det pudderet, så det var utsolgt på de utenlandske sidene jeg har pleid å bruke som er beautybay og feeluniqe, og det skjønner jeg godt, det er superfint og naturlig. HVa med å bestillef ra ebay? Har bestilt mye sminke fra ebay faktisk, bare å passe på at det er en autorisert forhandler :)

Ja, det samme syntes jeg! Veldig glad i det pudderet også varer det veldig lenge.. Vanskelig å finne et naturlig og matt solpudder. Skal sjekke ut ebay, aldri bestilt noe derfra så får se hva jeg finner frem til:)

Har du forresten noen gang prøvd dette pudderet:

KA Bronzing Powder - Sunshine ?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det samme syntes jeg! Veldig glad i det pudderet også varer det veldig lenge.. Vanskelig å finne et naturlig og matt solpudder. Skal sjekke ut ebay, aldri bestilt noe derfra så får se hva jeg finner frem til:)

Har du forresten noen gang prøvd dette pudderet:

KA Bronzing Powder - Sunshine ?

Nei, det har jeg aldri prøvd! Men har sett at mange av bloggerne har begynt å ta det i bruk :)

http://www.ebay.com/itm/Too-Faced-Chocolate-Soleil-Bronzer-/351320977060?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item51cc5caea4

Ta en titt på denne lenken. Ofte kan man få tak i ting rimeligere på ebay, er litt stress i begynnelsen, men man blir fort vant til det, kan finne så utrolig mye fint der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig skal bloggere pushe på folk et solpuddet til 600 kr. Jeg er glad jeg er for gammel til å la meg lure. Et fra HM til 99 kr er garantert like bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig skal bloggere pushe på folk et solpuddet til 600 kr. Jeg er glad jeg er for gammel til å la meg lure. Et fra HM til 99 kr er garantert like bra.

Nja, det kan jeg faktisk ikke si meg helt enig i, det varierer så mangt, men at man kan finne noe innen sminke som er veldig bra på hm er det ingen tvil om. Jeg er superfan av blushen de har fra HM, og den koster 40 kr :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det smaker faktisk godt! Når det drysser på leppene smaker man tydelig sjokolade :)

Anonymous poster hash: 06e12...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det smaker faktisk godt! Når det drysser på leppene smaker man tydelig sjokolade :)

Anonymous poster hash: 06e12...7e4

haha helt enig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ebay så finner du nok sjokoladepudderet.



Anonymous poster hash: a551b...4c5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er dette for et produkt?

Anonymous poster hash: 3289b...120

Et veldig godt solpuddder som er matt og legger seg fint i ansiktet uten å bli orange! En av hovedingrediensene i pudderet er sjokolade, derfor jeg skrev sjokoladepudder :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et veldig godt solpuddder som er matt og legger seg fint i ansiktet uten å bli orange! En av hovedingrediensene i pudderet er sjokolade, derfor jeg skrev sjokoladepudder :P

Du mener kakao. Sjokolade hadde fungert svært dårlig i et pudder tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig skal bloggere pushe på folk et solpuddet til 600 kr. Jeg er glad jeg er for gammel til å la meg lure. Et fra HM til 99 kr er garantert like bra.

Fra en som har prøvd H&M sminke;

nei, det er ikke like bra.

Anonymous poster hash: 3c714...ce9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig populært det pudderet, så det var utsolgt på de utenlandske sidene jeg har pleid å bruke som er beautybay og feeluniqe, og det skjønner jeg godt, det er superfint og naturlig. HVa med å bestillef ra ebay? Har bestilt mye sminke fra ebay faktisk, bare å passe på at det er en autorisert forhandler :)

Er dette pudderet så bra som de sier? :)

Anonymous poster hash: f906a...11e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...