Gå til innhold

Silver shampo fra L'oreal


LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Har noen prøvd denne?

Har lyseblondt, ufarget, hår, som jeg føler blir litt gult på vinteren.. så fikk anbefalt denne av frisøren i dag, for å fjerne gulskjæret.

Men har hørt litt forskjellige ting om den, og jeg ønsker IKKE å se ut som en av de bertene med sølvaktig grått hår som tydeligvis har vært så trendy i det siste :ler:

så.. har noen noe erfaring med denne shampoen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ~Milla~

Jeg bruker den. Har blondt hår med litt striper og highlights.

Den er god, bare ikke la den sitte i for lenge for den virker veldig godt og fort. Prøv deg frem!

Eneste å anbefale er at man kurer håret hvis en bruker en slik shampoo, for sølvshampooer kan gjøre håret litt "trått" om du skjønner hva jeg mener ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ouf.. hårkurer og sånn orker jeg ikke altså :gjeiper:

kanskje jeg bare skal bruke den hver 3 gang jeg vasker håret eller noe sånt da?

hun frisøren sa det, at de jentene med sånn sølvhår satt med den i 20 minutter eller så :ler: til meg sa hun at jeg burde la den sitte i i 3-4 min første gangen jeg brukte den. kanskje jeg skal kjøpe den likevel da :) syns du den hadde bra effekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes sjampoen er veldig veldig god og føler ikke at jeg har noe ekstra behov for å kure håret når jeg bruker den. Jeg lar den heller ikke sitte i mer enn 1 min eller rundt der, og synes den funker bra allikevel. Stemmer nok det at du skal bruke den hver tredje vask, jeg bruker min en gang i uken og synes det holder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Jeg synes den er veldig god. Men som sagt, prøv deg frem iforhold til hvor lenge du bør ha den i, det er veldig forskjellig.

Anbefalt! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den er veldig bra.Men pass på hvor lenge du har den i.Jeg skyller den ut etter 3 min.Og deretter john frieda shampoo,for å ta bort evt lilla skjer...

Jeg har hatt min over ett år nu,og har litt igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...

Annonse

Tenker å kjøpe shampooen selv. Endte opp med oransje/gult hår for noen dager siden. :( Hvilke butikker kan man kjøpe den? Vil helst ikke bestille på nett. Dette håret må fikses fortest mulig!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke opp bildet ditt men tror det er den jeg har ;) den er fra loreal ihvertfall. Den har en maskulin lukt synes jeg, men ellers er den kanon. Har naturlig blondt hår, men ville gjøre den kaldere og mer sølv. Det gikk ikke mange vaskene før jeg oppnådde resultat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Forte meg også å kjøpe den i morgen, jeg ser ut som et fugleskremmsel med halmhår, eneste jeg får gjort noe med er vel halmhåret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...