Gå til innhold

Spåkafe, spådame i Oslo


Gangerolv

Anbefalte innlegg

Hei

Var hos en flink spådame i en butikk på Frogner for noen år siden. Hun var veldig bra og veldig mye har stemt. Noen som vet hvor det er (har glemt det)? Noen som vet om andre gode rundt Oslo?

På forhånd takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå ble jeg nysgjerrig: tror du virkelig at denne "spådamen" på magisk vis klarte å forutse din fremtid, eller var det bare gøy at mye stemte?

 

For du vet at det er helt umulig å spå fremtiden, sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

For du vet at det er helt umulig å spå fremtiden, sant?

Du vet at ingen kan si med sikkerhet at noe er umulig vel? Bare fordi du ikke har klart det selv betyr det ikke at noe er umulig. Og bare fordi ingen på jorda har klart det så betyr det heller ikke at det er helt umulig. De betyr bare at ingen har klart det som vi vet om.  Du skal være forsiktig med å bruke ord som det på ting vi ikke har noe forståelse om.

Anonymous poster hash: c8ee1...281

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at ingen kan si med sikkerhet at noe er umulig vel? Bare fordi du ikke har klart det selv betyr det ikke at noe er umulig. Og bare fordi ingen på jorda har klart det så betyr det heller ikke at det er helt umulig. De betyr bare at ingen har klart det som vi vet om.  Du skal være forsiktig med å bruke ord som det på ting vi ikke har noe forståelse om. Anonymous poster hash: c8ee1...281

Innleggene som skrives etter en fuktig natt på byen er alltid underholdende:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innleggene som skrives etter en fuktig natt på byen er alltid underholdende:)

Skulle det være en diss, eller hva var poenget? Jeg svarte relevant til din kommentar så kommenterer du noe helt urelevant tilbake. Forsåvidt hadde jeg ikke vært på byen, jeg jobber nattevakt, og det jeg skrev var dønn seriøst og et godt poeng, som uansett ikke hadde vært noe svakere poeng om jeg HADDE vært på byen.  Merkelig med folk som fantaserer om andre folks liv, må være fordi de har lite annet underholdende i livet :)

Anonymous poster hash: c8ee1...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...