Gå til innhold

Svart magi og heksing.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Plutselig kommer du borti noe, og får det til å virke. Det er farlig.

Anonymous poster hash: d2424...e65

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig kommer du borti noe, og får det til å virke. Det er farlig.

Anonymous poster hash: d2424...e65

 

Ja. En slags superkraft man kommer over og bare starter opp, liksom. Et vanlig menneske hjemme i stua er jo fullt kapabel til dette? Er masse superkrefter og energier gjemt rundt i huset og på tomta om man bare leter litt :fnise: .

 

Så gjelder det bare å hanskes med dette, plugge i støvsugeren og vips: Gratis strøm livet ut :laugh: .

 

Eller....kanskje ikke :skratte:  :skratte:

Anonymous poster hash: 05087...9aa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Jeg ser på meg selv som en heks. Jeg driver med magi og spells, men innrømmer at det er mer svart magi enn hvit magi. Jeg har en svartebok hvor jeg skriver opp magi og andre ting. Itillegg føler jeg meg mer tiltrukket av den onde siden, selvom jeg faktisk er et veldig godt menneske ute i samfunnet. Har alltid følt det sånn, det onde gir meg spenning. Man kan ikke se det på meg, utseendemessig er jeg kanskje den man minst kan tro holder på med sånne ting. Er det noen andre her som driver med samme? Det trenger nødvendigvis ikke være svart magi.

Anonymous poster hash: 206dd...7f6

Skjønner deg.Var der selv en gang hvor jeg leste masse om det,var fascinert av det svarte.

Så bestemte jeg for en kveld på ei hytte å spikke woodofigur/dukke.Vi var flere der,og uten at jeg hadde merket det,så skar jeg meg på hånden.Det var en av de andre som oppdaget det,og kommenterte at bloddråpene var på hodet,armen og benet på dukken.Jeg blødde ikke så voldsomt altså :-)

I løpet av den kvelden var det en som skallet hardt i en takbjelke,en annen brant seg på armen fordi han ramlet mot vedovnen og den tredje skled på isen og forstuet foten! Ingen turte røre trefiguren etter det,så den ble liggende på bordet da vi dr også.Vi lo og spøkte,og ingen tok det egentlig seriøst,men likevel nektet alle å røre den :-D Men,fra humor til mer alvor : Du kan rocke opp psyken din,det kan skje,og det kan være veldig skremmende.Så skremmende at du tror det er magi.

Bare sier det. Uten å benekte at det kan la seg praktisere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Hadde du vært heks hadde du hatt såpass sterk tro på at alt du sender ut kommer (trefoldig) tilbake til deg, at du hadde syntes såkalt svart magi og ondskap ikke er noe man driver med for gøy eller spenningens skyld. Du høres mer ut som at du har sett for mye film og er på samme planet som ungdommer som sitter og grøssefniser hysterisk over ouijabrettet på et mørkt rom.

Ondskapen er bare en annen side av "det gode". Alt henger sammen og det ene kan ikke eksistere uten det andre. Gå heller ut i naturen og gjør deg grundig kjent med den. Det er en fin plass å starte.

Det er nok du som tenker film osv. Det fins mer seriøst stoff om dette.

Les litt om Alister McCrowley,for eksempel.Dette var utbredt og praktisert på slutten av 1800-tallet spesielt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok du som tenker film osv. Det fins mer seriøst stoff om dette.

Les litt om Alister McCrowley,for eksempel.Dette var utbredt og praktisert på slutten av 1800-tallet spesielt.

 

Nei gjør ikke det du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du trylle, Ardwinna? Hva kan du gjøre?



Anonymous poster hash: 4ff80...a93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du vært heks hadde du hatt såpass sterk tro på at alt du sender ut kommer (trefoldig) tilbake til deg, at du hadde syntes såkalt svart magi og ondskap ikke er noe man driver med for gøy eller spenningens skyld. Du høres mer ut som at du har sett for mye film og er på samme planet som ungdommer som sitter og grøssefniser hysterisk over ouijabrettet på et mørkt rom.

Ondskapen er bare en annen side av "det gode". Alt henger sammen og det ene kan ikke eksistere uten det andre. Gå heller ut i naturen og gjør deg grundig kjent med den. Det er en fin plass å starte.

 

Vel i utganspunktet trodde ikke de som drev med wicca i gamle tider på "the rule of three" de hadde et konsept om karma, men den spesifikke regelen om "tre ganger tilbake" kom vel tidligst en gang på 1900 tallet.

 

Er enkelte utøvere av wicca som har hevdet at de har praktisert svart magi og aldri fått noe vondt tilbake, så det er en veldig omstridt lov også i wicca miljøet.

 

Men jeg synes selfølgelig at et slikt konsept er meget bra å ha. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver også med overnaturlige krefter, men vil fraråde å drive med sort magi... Jeg er en hvit heks, shaman og åndeutdriver som jobber for å bruke mine evner til å hjelpe folk. Hvis du er velsignet med overnaturlige krefter så syntes jeg det er slemt gjort å utnytte evnen til å drive med med ondskapsfulle heksekunster, men dette føler jeg er særlig utbredt hos både hippier og sosialister... 

 

Sender deg litt god energi og håper du bruker dine evner på det gode. :)

. 1. Korint. 10:20

Anonymous poster hash: d2424...e65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Folk har dillet med sånt i alle tider, og aldri har noen satt i sving en eneste kraft.

Anonymous poster hash: 0106f...8c3

De som har drevet med "sånne ting" fra tidenes morgen er døde (nesten) alle sammen,

så vær du ikke helt sikker på det siste du skrev der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lakrispia

Jeg ser på meg selv som en heks. Jeg driver med magi og spells, men innrømmer at det er mer svart magi enn hvit magi. Jeg har en svartebok hvor jeg skriver opp magi og andre ting. Itillegg føler jeg meg mer tiltrukket av den onde siden, selvom jeg faktisk er et veldig godt menneske ute i samfunnet. Har alltid følt det sånn, det onde gir meg spenning. Man kan ikke se det på meg, utseendemessig er jeg kanskje den man minst kan tro holder på med sånne ting. Er det noen andre her som driver med samme? Det trenger nødvendigvis ikke være svart magi.

Anonymous poster hash: 206dd...7f6

Kan du ikke gi litt fler svar på hva du driver med TS? Hva slags kunster får du til med denne svarte magien? Og hva er hvit magi? Kan alle drive med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem som helst kan tro at de driver på med det (det er det de fleste gjør), men i virkeligheten er det få som kan.



Anonymous poster hash: 95b49...281
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...