Gå til innhold

Forandring fryder! (Lillelarves treningsdagbok)


Gjest lillelarve

Anbefalte innlegg

Gjest lillelarve

Heisann! I dag skulle jeg jo egentlig trene, men pga. at jeg er reist bort, ooog har vært ute i natt (drukket alkohol), ooog ikke har joggesko eller matte med meg, så har det ikke blitt noe av. Dessverre. Det er min femte uke tror jeg med trening og sunnere kosthold. Jeg har trent regelmessig, men en økt mindre denne uka gjør ikke særlig mye. Bortsett fra at jeg har drukket alkohol og sikkert fått i meg tusenvis av kalorier, heheeh!Men hallo, det er noe annet med alkohol regelmessig.

Jeg føler at jeg må få lov til å ha dager der jeg kan kose meg med alkohol. Det skal sies at det skjer en sjelden gang og min vanlige hverdag blir jo å rette alt opp.

Imorgen eller tirsdag blir det en goood, lang treningsøkt. Og jeg gleder meg, fordi trening er blitt morsomt og en del av hverdagen. Det er liksom hobbyen min, og jeg savner det!

Forresten! På tirsdag får jeg meg nye joggesko!! Og jeg gleder meg sånn til å endelig kunne jogge ute..!

Endret av lillelarve
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelarve

I dag ble det en halv time pilates og cardio pluss rundt 20 minutter jogging i regnet. Kun fordi jeg kjedet meg. Hadde ingen planer om å trene i dag, siden jeg verken hadde joggesko eller matte med meg (har vært borte i helgen), men så fant jeg et par gamle joggesko hos dem jeg var hos, så.. Hihi.

I morgen blir det cardio og abs! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

I dag ble det en 45 minutters HIIT, cardio og abs økt. I tillegg nesten to timer med intens rydding i leiligheten :fnise:

Nå har jeg kost meg med et mini pizzastykke som samboer kom hjem med.. Ops.. Jaja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Treningsfri dag i dag, men tenkte jeg skulle oppdatere litt ellers.

Har vært på handletur i dag, og bare sunne matvarer ble det :danse: Asparges, avokado, masse frukt, mer grønnsaker, grov pasta, dressing med lite fett, reker, egg, ekstra lett melk, appelsinjuice for vitaminens skyld, osv. Kjempefornøyd med handelen! Nå blir det asparges, pasta, reke og tomat-salat (kokt) med dressing. Mm...!

Er skikkelig deilig å åpne kjøleskapet og se alle godsakene. Asparges er godt både kald og varm, og kan spises som snacks. Trodde ikke det var så godt, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Ble 60 minutter HIIT cardio og abs i går (25.04). Tok to dagers pause pga. såre muskler. Fokuserte på magen i går siden jeg ikke ville overbelaste beina. I dag bruker jeg vanligvis trene, men jeg endra litt på planen min pga... ja, såre muskler. Hehe! Så da blir det vel kanskje pilates i morgen, eller hva enn jeg føler for.

Jeg fikk meg nye joggesko på tirsdag eller onsdag. De er bare helt fantastisk gode å ha på! Jeg går mye bedre, fortere og det er super behagelig. Jeg bestilte meg Nike Air Pegasus+ 30.

Jeg brukte de til treninga i går, selv om de er joggesko til løping, men jeg tror det ikke har så mye å si sant? Jaja... De var gode uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

OOOOH!

I dag ble det 40 minutter HIIT pilates og 28 minutter HIIT cardio... Oh lord... Jeg ble søkksvett!! Det var virkelig godt å presse meg selv uansett om det gjorde vondt i kroppen (god-vondt, ikke dårlig-vondt) :)

Gleder meg allerede til neste økt, jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelarve

I dag ble det en litt rotete økt. Først 17 minutter styrke - mage, deretter 19 minutter kardio, lår og rumpe, deretter en gå-joggetur på 45 minutter, og sist, men ikke minst 10 minutter mage + uttøying i 5 minutter. Jeg ble så lei av å gjøre det samme igjen, så jeg bestemte meg for å jogge i dag.Jeg er redd for å få vondt på fremsiden av leggene igjen (selv om jeg tøyde og bøyde + var varm før jeg jogga), og det kommer til å gjøre vondt i en uke... *krysser fingrene for at det ikke skjer*

FORRESTEN: Den 29. (tirsdag) ble det rundt... jeg tipper 80 minutter styrke og kardio. Jeg glemmer å oppdatere... hehe

Endret av lillelarve
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Samboer er på jobb, jeg kjedet meg og plutselig kom en skikkelig fin sang på TV. Da fikk jeg litt danselyst, og tok av på gulvet :fnise: Etter det fikk jeg lyst til å røre mer på meg. Da ble det litt styrketrening på meg; armer, mage, rygg. Siden jeg trente beina sist gang...

Vet ikke hvor lenge det ble. Kanskje rundt en time..hm.. Jaja! Litt aktivitet ble det nå i dag. Og nå kan jeg ta ordentlig helg! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

35 minutter HIIT pilates + 30 minutter HIIT kardio i dag :danse:

Nå er jeg skikkelig sliten, skal ta meg en kjapp dusj før jeg spiser grovt brød m kokt egg! :) mm..

Jeg har mistet helt tellinga på hvor lenge jeg har trent nå, og så har jeg heller ikke lagt ut bilde. Så her er resultatet til nå. Jeg føler meg mer fast i fisken enn før!! :)

2ic4f1v.jpg

Her er før jeg starta:

2qlcyad.jpg

Kan dere se forskjell...? Hm... I virkeligheten ser den i allefall litt fastere ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Ser absolutt forskjell. Du er flink. :)

Så bra! Blir morsommere å trene når man ser forandringer da :danse: Tusen takk :) Ser at du er flink du og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Nå sitter jeg og gomler grovt brød med kokt egg, skinke, agurk, tomat og majones og det er så fantastisk nydelig!!

Ble 77 minutter styrke; bein i dag, + litt kardio. :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

I dag skal jeg egentlig trene, men har ikke hatt noe energi i hele dag. Jeg føler rett og slett bare for å ligge i kveld. Er trøtt, sliten og lei. Hehe!

Så får ta kardio-økta mi imorgen heller. Da er jeg også alene hjemme og kan jeg spille høy musikk mens jeg trener! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som KaDust sier, du ser utrolig bra ut! Misunner deg virkelig den kroppen der:) Og kos deg med kardio idag, deilig med en hviledag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lillelarve

Som KaDust sier, du ser utrolig bra ut! Misunner deg virkelig den kroppen der:) Og kos deg med kardio idag, deilig med en hviledag! :)

Tusen takk! :) Ja det er godt med en hviledag (og en ekstra hviledag, hihi)

I dag ble det 45 minutter HIIT kardio og abs. Jeg er for en eller annen grunn i dårlig form for tiden. Slapp, trøtt, konstant lett og irriterende hodeverk (pluss litt småsur om morgenen, noe som ikke er vanlig.. hm)... Økta ble hardere pga det. Men fikk gjort noe i alle fall. Kanskje blir jeg i bedre form også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være søvnmangel, eller at du ikke får dyp nok søvn. Jeg har det samme problemet når jeg har dårlige søvnperioder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Kan være søvnmangel, eller at du ikke får dyp nok søvn. Jeg har det samme problemet når jeg har dårlige søvnperioder.

Jeg sover lenge, utrolig nok, for tiden. Men jeg drømmer mye og har i det siste våknet opp minst en gang i løpet av natta (mellom 03 og 06). Det er ikke vanlig hos meg, så kanskje jeg ikke sover dypt nok da?

Kanskje det er det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

I dag ble det rundt 40 minutter HIIT pilates. Det ble ikke en så veldig lang økt fordi jeg skal trene i morgen også! :)

Nå skal jeg ta meg en kopp te og bare slappe helt av nå som det endelig er helg.. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...