Gå til innhold

Forandring fryder! (Lillelarves treningsdagbok)


Gjest lillelarve

Anbefalte innlegg

Gjest lillelarve

Og atter en gang spiser jeg så mye søtt at kvalmen kommer... AH... Har også skikkelige luftsmerter... Er ikke lett å holde seg unna søte fristelser hjemme hos mamma...

Forhåpentligvis spiser jeg bedre i morgen. Er lei av ubehaget. Jeg er jo klar over at dette skjer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelarve

I dag ble det en styrkeøkt for hele kroppen, bare med lettere vekter siden jeg ikke har noe tungt. Men tok tre sett i stedet for to, så fikk jo en god økt uansett! :)

Har ikke vært helt i form i det siste. Har spist lite, og veldig blandet mat (usunt og sunt. dårlig miks). Har vært kvalm, svimmel og trøtt. Forsov meg i morrest, og hadde syv minutter på å komme meg ut av huset og til bussstoppet. Uff... Men i dag har jeg spist godt og har hatt energi.

Når jeg er hjemme hos foreldrene lar jeg meg friste for fort, vet ikke hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Og i dag skulle jeg ta en kondisjonsøkt, men jeg er atter en gang helt nede, psykisk. Skjønner ikke hva det er; spiser jo godt... Har lyst å trene, men kroppen sier nei. Ingen energi, er trøtt, vil bare sove... Kanskje jeg har jernmangel eller noe...

Skal se hva jeg finner på i kveld, kanskje det blir en økt. Får se. Er helt utslitt på innsiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Ble en styrkeøkt for bein og rumpe i kveld, faktisk! :) Det hjalp å drikke litt vann og å reise seg fra sofa og få litt luft. Da fikk jeg plutselig mer energi og tok like så godt en treningsøkt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Har i det siste kjent noe i knærne (gjør vondt), når jeg bøyer dem. Instruktøren sa at jeg hadde god teknikk. Kan det være av noe annet? Jeg sitter mye på knær i løpet av dagen; kan det være grunnen? Eller skotøyet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Jeg tror kneproblemet skyldes at jeg tar knebøy i løpeskoene mine... Ops. Om jeg husker riktig sa selgeren at jeg burde ta de av når jeg skal ta knebøy, og det har jeg helt glemt. Så tok de av i dag, og det føles mye bedre. :) Og det er jo bra.

Det ble rundt en times styrkeøkt for hele kroppen i dag, men det kjentes ekstra godt i armene! Det er så deilig å kjenne framgang. Jeg klarer å ta hele armhevinger nå, og det klarte jeg ikke før. I det hele tatt.

Nå koser jeg meg med en skål med klementinbåter og dadler, en håndfull mandler, melk og grove brødskiver med ost og skinke. :) Mye forskjellig, men det liker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelarve

Det ble en halvtimes kondisjonsøkt i dag! Herlig :) Ble så sliten at jeg lå flat på gulvet etterpå, men da vet jeg jo at jeg presset meg selv godt nok!

Nå skal jeg i dusjen før jeg stikker på butikken... Huff, ja det må jo gjøres det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Heisann sveisann!

I dag tok jeg en styrkeøkt for hele kroppen, med fokus på bein, rumpe og armer. Vet ikke hvor lenge økta varte, men sikkert rundt en time. I morgen skal jeg se hva jeg føler for, rett og slett.

:) Ha en flott søndagskveld! Helgene går virkelig fort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Hallo! I dag ble det en 30 minutters inteenss.... kondisjonsøkt + mageøvelser. Den 2 minutters planken på slutten drepte meg nesten, haha. :fnise:

Ha en fin kveld! (Snart helg!!) :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

I dag ble det en 45 minutters HIIT og styrkeøkt for hele kroppen. Deilig å kjenne hjertet pumpe! Nå skal jeg nyte den lille delen som er igjen av lørdagskvelden før jeg går i seng... :laugh: Ha en fin helg folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Hallo! :)

I dag ble det en kjapp, men intens økt på 31 minutter. HIIT og styrke for hele kroppen. Det var deilig - helt til samboer kom hjem med en diger pizza. Stappet i meg tre store stykker og magen holder på å sprekke! :overrasket: Første stykket var herlig, men når jeg kom til tredje... :spy: (Hehe, ikke ille da).

Jaja! :) Godt med pizza en gang i blant. Må bare lære meg å spise riktig mengde, hehe. For magens skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

I dag ble det rundt en times styrkeøkt for rumpe, lår og legger! Lagde mitt eget treningsprogram ut i fra hvilke muskelgrupper jeg ønsket å trene. Ble tungt på slutten. Avsluttet med 90 sekunder "wall sit" og 2 minutter bro (hold). Det svidde i rumpeballene, haha! :fnise:

I morgen tenker jeg å ta en styrkeøkt for armer og mage eller en HIIT-økt... Får se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelarve

Heisann hoppsann! I dag ble det rundt en times styrkeøkt for overkroppen! Det var virkelig tungt, hehe. Liker å trene beina, så jeg prøver å ha litt mer fokus på det. Og da blir overkropp-øktene tunge! Men må få mer styrke i armene, så det skal jeg prøve å trene mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

I helga ble det nok for mye snop og snacks. Har ikke spist ordentlig, så jeg har DEN magesmerten i dag. Sånn går det når jeg kommer hjem til mams og paps. For mange fristelser... :-) Men nå er det på'n igjen med tung trening og sunt kosthold. Dette er ikke bra... Er ikke godt med ubehag og smerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

I daaag hadde jeg endelig nok energi til trening. Ble en 30 minutters hiit og styrkeøkt for hele kroppen. Er bedre i knærne (har hatt problemer med dem), men har vært forsiktig uansett. Vil helst ikke ødelegge dem helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lillelarve

Kan du legge ut ett nytt bilde? :D

Åååå, tusen takk for at du minte meg på det :) Selvfølgelig! Tror jeg også legger ut et nytt rundt nyttår, når jeg har fått pushet meg litt ekstra. Skal trene med tyngre vekter i ferien, og håååper på litt mer definerte armer! :)

http://oi59.tinypic.com/2iiinoi.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...