Gå til innhold

Chihuahua


Puppeguri

Anbefalte innlegg

Vil bare meddele hele verden om vårt nye tilskudd til familien:D

Det ble en Tibbe valp på oss

HURRA! er så glad :smilbla::hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Unnskyld meg, men må bare komme med en liten tanke.

Det virker som om at alle skal angripe en bare fordi man har valgt å skaffe seg en chi, er ikke ALLE som skaffer seg dette pga paris vet dere.

Ja, og det er ingen nyhet at det er masse smuglere der ute, dyremishandling, overprising osv.. Men jeg vil bare at når man tar et valg, velger å sette seg inn i dette, lære ta til seg kunnskap, så er jo dette en meget klok jente som har lyst på hund!!

Alle disse spørsmålene og "angrepene" burde være rettet til ALLE som vurderer å skaffe seg et dyr!!!

En ting til: En chi er ikke en veske hund nødvendigvis, min er som en propell, tror hun er sjefen i gata og går lange turer rett som det!!! Tydeligvis er det publikum som undervurderer denne rasen, oss eiere vet at selv om den er liten, skal jeg love dere at den er en minst like mye hund som andres. Og agility er ikke noe problem.

Vil at folk skal få litt mer respekt for denne rasen, og ikke forbinde den med paris hilton og små ysl-vesker.!!! :frustrert::frustrert:

OK, den er liten, men tror ikke det selv :sjenert:

Et lite sidesprang til, som hele innlegget mitt er; ALLE miniatyrhunder/selskapshunder begynner å bli en industri nå, så hold ikke bare øynene opp for chi og oss chi eiere, se dere litt rundt og sjekk om ikke andre hunder er smuglet inn, brukes som valpefabrikker o.l. iallefall før dere tror at våre chièr automatisk er smuglerhunder eller at vi har de fordi vi vil være paris PATETISK!!! :tristbla::tristbla:

Mine daglige opplevelser og tanker.... :ironi::ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men må bare komme med en liten tanke.

Det virker som om at alle skal angripe en bare fordi man har valgt å skaffe seg en chi, er ikke ALLE som skaffer seg dette pga paris vet dere.

Ja, og det er ingen nyhet at det er masse smuglere der ute, dyremishandling, overprising osv.. Men jeg vil bare at når man tar et valg, velger å sette seg inn i dette, lære ta til seg kunnskap, så er jo dette en meget klok jente som har lyst på hund!!

Alle disse spørsmålene og "angrepene" burde være rettet til ALLE som vurderer å skaffe seg et dyr!!!

En ting til: En chi er ikke en veske hund nødvendigvis, min er som en propell, tror hun er sjefen i gata og går lange turer rett som det!!! Tydeligvis er det publikum som undervurderer denne rasen, oss eiere vet at selv om den er liten, skal jeg love dere at den er en minst like mye hund som andres. Og agility er ikke noe problem.

Vil at folk skal få litt mer respekt for denne rasen, og ikke forbinde den med paris hilton og små ysl-vesker.!!! :frustrert:  :frustrert:

OK, den er liten, men tror ikke det selv :sjenert:

Et lite sidesprang til, som hele innlegget mitt er; ALLE miniatyrhunder/selskapshunder begynner å bli en industri nå, så hold ikke bare øynene opp for chi og oss chi eiere, se dere litt rundt og sjekk om ikke andre hunder er smuglet inn, brukes som valpefabrikker o.l.  iallefall før dere tror at våre chièr automatisk er smuglerhunder eller at vi har de fordi vi vil være paris PATETISK!!! :tristbla:  :tristbla:

Mine daglige opplevelser og tanker....  :ironi:  :ironi:

:klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...