Gå til innhold

Kunne du vært i et forhold, uten sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er mann, heterofil og har hatt min lille bunke av kjærester oppigjennom, men jeg har et problem og alle forholdene har egentlig røket pga det her.. Jeg klarer ikke ha sex med en jente. Vær så snill, ikke ta det her personlig, men jeg finner det å stikke nesen borti en kvinnes kjønnsorgan, ta på det, eller stikke tissen min inn i det, utrolig ekkelt. Så ekkelt at de få gangene jeg faktisk har hatt sex har jeg følt et behov for å belønne meg selv for å ha presset meg igjennom det. Så den perfekte jenta for meg er en jeg kan kose med og elske, men som jeg slipper å ligge med. 

Det er ingen av jentene som har visst om det, men da jeg var yngre ble jeg seksuelt misbrukt av en dame og jeg tror kanskje det er en del av årsaken. At det er for mye minner, at jeg får panikk, at jeg blir redd og at jeg derfor finner hele samleiet ganske stressende og derfor uattraktivt. 

Jeg har prøvd å få jentene jeg har vært sammen med til å gi meg tid. Har tenkt at jeg kanskje bare trenger litt rom til å bli skikkelig trygg på den jeg eventuelt skal hoppe i sengen men, men de har tydeligvis ikke hatt tålmodighet til å vente. 



Anonymous poster hash: 49227...6af
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Jeg er mann, heterofil og har hatt min lille bunke av kjærester oppigjennom, men jeg har et problem og alle forholdene har egentlig røket pga det her.. Jeg klarer ikke ha sex med en jente. Vær så snill, ikke ta det her personlig, men jeg finner det å stikke nesen borti en kvinnes kjønnsorgan, ta på det, eller stikke tissen min inn i det, utrolig ekkelt. Så ekkelt at de få gangene jeg faktisk har hatt sex har jeg følt et behov for å belønne meg selv for å ha presset meg igjennom det. Så den perfekte jenta for meg er en jeg kan kose med og elske, men som jeg slipper å ligge med. 

Det er ingen av jentene som har visst om det, men da jeg var yngre ble jeg seksuelt misbrukt av en dame og jeg tror kanskje det er en del av årsaken. At det er for mye minner, at jeg får panikk, at jeg blir redd og at jeg derfor finner hele samleiet ganske stressende og derfor uattraktivt. 

Jeg har prøvd å få jentene jeg har vært sammen med til å gi meg tid. Har tenkt at jeg kanskje bare trenger litt rom til å bli skikkelig trygg på den jeg eventuelt skal hoppe i sengen men, men de har tydeligvis ikke hatt tålmodighet til å vente. 

Anonymous poster hash: 49227...6af

 

Den rette for deg dukker nok opp. Ei som har tålmodigheten du må ha.  :hug:

Anonymous poster hash: 9269a...c2c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest i am who i am

Jeg hadde nok ikke klart det, men det finnes nok de som klarer det fint. Det er sikkert ikke flust av de, men de finnes.

Endret av i am who i am
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble selv befølt nedentil av en fetter som barn og dette klarer jeg aldri å glemme. Klarer ikke å se på sex som noe annet enn ekkelt og jeg tvinger meg selv til å ha sex med mannen min en gang i uka. Han aner ikke at jeg aldri har vært kåt. Jeg hadde elsket et forhold uten sex.

Anonymous poster hash: 4dbe9...e62

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er mann, heterofil og har hatt min lille bunke av kjærester oppigjennom, men jeg har et problem og alle forholdene har egentlig røket pga det her.. Jeg klarer ikke ha sex med en jente. Vær så snill, ikke ta det her personlig, men jeg finner det å stikke nesen borti en kvinnes kjønnsorgan, ta på det, eller stikke tissen min inn i det, utrolig ekkelt. Så ekkelt at de få gangene jeg faktisk har hatt sex har jeg følt et behov for å belønne meg selv for å ha presset meg igjennom det. Så den perfekte jenta for meg er en jeg kan kose med og elske, men som jeg slipper å ligge med. 

Det er ingen av jentene som har visst om det, men da jeg var yngre ble jeg seksuelt misbrukt av en dame og jeg tror kanskje det er en del av årsaken. At det er for mye minner, at jeg får panikk, at jeg blir redd og at jeg derfor finner hele samleiet ganske stressende og derfor uattraktivt. 

Jeg har prøvd å få jentene jeg har vært sammen med til å gi meg tid. Har tenkt at jeg kanskje bare trenger litt rom til å bli skikkelig trygg på den jeg eventuelt skal hoppe i sengen men, men de har tydeligvis ikke hatt tålmodighet til å vente. 

Anonymous poster hash: 49227...6af

 

Kanskje du kan oppsøke psykolog? :) Tenker på det at du har blitt misbrukt. Har jo en sammenheng

Anonymous poster hash: c56ea...11d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kanskje du kan oppsøke psykolog? :) Tenker på det at du har blitt misbrukt. Har jo en sammenheng

Anonymous poster hash: c56ea...11d

 

Jeg har jo tenkt på om jeg kanskje kan være aseksuell, men jeg har jo fortsatt lyst. Eller jeg har lyst til å like det, jeg har lyst til at hun skal ha det bra sammen med meg. Jeg blir tent på jenter, jeg.. alt det der, men så stopper det opp. For meg kan gjerne grensen for intimitet gå ved litt kyssing!

Anonymous poster hash: 49227...6af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde nok ikke klart det.

Men jeg mener anbefaler å snakke med noen om det og finne ut om det er pga tidligere erfaringer eller om du rett og slett er noe aseksuell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo tenkt på om jeg kanskje kan være aseksuell, men jeg har jo fortsatt lyst. Eller jeg har lyst til å like det, jeg har lyst til at hun skal ha det bra sammen med meg. Jeg blir tent på jenter, jeg.. alt det der, men så stopper det opp. For meg kan gjerne grensen for intimitet gå ved litt kyssing! Anonymous poster hash: 49227...6af

En sexolog kan kanskje hjelpe deg eller en psykiater eller psykolog. Hva med å oppsøke andre aseksuelle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er mann, heterofil og har hatt min lille bunke av kjærester oppigjennom, men jeg har et problem og alle forholdene har egentlig røket pga det her.. Jeg klarer ikke ha sex med en jente. Vær så snill, ikke ta det her personlig, men jeg finner det å stikke nesen borti en kvinnes kjønnsorgan, ta på det, eller stikke tissen min inn i det, utrolig ekkelt. Så ekkelt at de få gangene jeg faktisk har hatt sex har jeg følt et behov for å belønne meg selv for å ha presset meg igjennom det. Så den perfekte jenta for meg er en jeg kan kose med og elske, men som jeg slipper å ligge med. 

Det er ingen av jentene som har visst om det, men da jeg var yngre ble jeg seksuelt misbrukt av en dame og jeg tror kanskje det er en del av årsaken. At det er for mye minner, at jeg får panikk, at jeg blir redd og at jeg derfor finner hele samleiet ganske stressende og derfor uattraktivt. 

Jeg har prøvd å få jentene jeg har vært sammen med til å gi meg tid. Har tenkt at jeg kanskje bare trenger litt rom til å bli skikkelig trygg på den jeg eventuelt skal hoppe i sengen men, men de har tydeligvis ikke hatt tålmodighet til å vente. 

Anonymous poster hash: 49227...6af

 

Hvorfor går du ikke til psykolog? Et forhold uten sex? Nei, da er det faktisk bedre å være singel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke klart det.

Har en venninne som nettopp var litt sammen med en som høres ut som deg.

Jeg tenker at du sannsynligvis kan få hjelp.

Uansett finnes det kvinner som ikke er så glad i sex, så du klarer deg nok uansett!

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel egentlig så lite kean på det at jeg også har tenkt på et slags åpent forhold. Der hun gjerne kan ha sex med andre, men være sammen med meg... Men jeg skjønner jo at slikt også kan bli vanskelig! 



Anonymous poster hash: 49227...6af
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aseksuell  -som er helt normalt og noe man ikke kan gjøre noe med, eller traumer etter misbruket, som også er normalt etter noe sånt. Gå til psykolog.



Anonymous poster hash: 03db3...cf7
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men jeg kunne ikke vært i et forhold med sex.



Anonymous poster hash: 0115b...0ce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det kunne jeg lett vært.

Anonymous poster hash: 4424a...3a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du burde oppsøke psykolog og bearbeide det seksuelle misbruket. Hvis ikke det hjelper er du kanskje bare aseksuell? Da kan det evt. hjelpe å snakke med en sexolog. Men dette burde være siste løsning om du mistenker at det har rot i fortiden din, da er det psykolog som gjelder. Og ja, jeg kunne nok vært sammen med en som bare vil kose.

Anonymous poster hash: 9500a...66a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kunne jeg. Fordi jeg har nesten akkurat samme erfaring som deg. Er forøvrig i et forhold uten sex, men det er helt andre grunner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror også jeg kunne vært i et forhold uten sex, om jeg elsket vedkommende og han ikke ble støtt om jeg onanerte på egenhånd nå og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan jeg. Om jeg møter min sjelevenn med perfekt match og kjemi, med de samme målene i livet som jeg, og som viser og gir  meg nok kjærlighetsbekreftelser og nærhet på andre måter , kan jeg fint leve i et sexløst ekteskap med. Jeg digger sex om begge først elsker å ha sex med hverandre men det å stimulere hverandre intelektuelt og emosjonelt det er det viktigste for meg. Jeg har sex mest fordi det er da jeg føler nærhet og føler meg verdsatt, men får jeg disse behovene dekt ved annen oppførsel så ja :)



Anonymous poster hash: 03db3...cf7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det kunne jeg aldri tenke meg. Sex er viktig i et forhold . Jeg hadde vært svært ulykkelig uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne og ønsker et forhold uten sex. Har også dårlige erfaringer som gjør at jeg ikke liker sex, men jeg ønsker ikke å bli kvitt den sperren. Jeg trives med å ikke ha lyst på sex.



Anonymous poster hash: 9c4f2...887
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...