Gå til innhold

"Upopulære", dro dere på reunion?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var en av, kanskje den mest, upopulære i klassen. Ble ikke direkte mobbet, men var mer dårlig likt og oversett, av typen ingen sa hei til meg på bussen, ingen ville dele rom med meg på leirskole, ble sjelden eller aldri bedt i bursdager/fest og alltid valgt sist på laget i gymtimene. I friminuttene gikk jeg stort sett for meg selv.

 

Nå er det sånn at det nærmer seg klassegjenforening. Jeg er så usikker på om jeg skal gå eller ikke. 

Jeg har klart å fått meg en god utdannelse og en spennende jobb, men har verken noen mann eller barn. Så jeg føler egentlig at jeg er den samme personen som på skolen; en skoleflink nerd som ingen vil ha. 

 

Jeg tror egentlig ingen av de andre tidligere klassekameratene bryr seg så mye om hvem jeg er eller hva jeg gjør- de fleste er nok mest opptatt av seg selv eller sine respektive "klikker". Så dette handler egentlig mest om min egen selvfølelse som i utgangspunktet er veldig dårlig, og om jeg vil gjøre det verre psykisk for meg selv ved å dra. Samtidig synes jeg det er litt feigt å utebli, og uhøflig mot de som faktisk har giddet å ta seg bryet med å arrangere treffet.

 

 

Så derfor spør jeg dere som ikke var populære eller som bare hadde en kjip skoletid; dro dere på reunion, og hvordan var det i såfall?

 

 

hilsen upopulær jente

 


 



Anonymous poster hash: 7b7f7...8c4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor dra når du ikke får noe positivt ut av det? Den perioden av livet er et lukket kapittel, la det forbli slik :) livet er for kort til å kaste bort på kjipe ting! Fyll det heller med hyggelige ting du gleder deg til :)

Anonymous poster hash: 079cd...2d7

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke når den tid kommer, ble mobbet av nesten alle jentene i klassen.. Har jobbet masse med meg selv og gått til psykolog i flere år, og jeg har så absolutt ikke lyst til å se noen av dem igjen.



Anonymous poster hash: b9307...045
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er om 3 år, tror jeg skal dra. Er ikke gift, men har ei samboer (hvis hun er sammen med meg inntil da så tar jeg henne med). Har sluttet på jobben men er selvstendig næringsdrivende, og planlegger å flytte til Tyskland neste år. Er svært økonomisk sterk også. Var ikke akkuratt nederst på rangeringen i klassen, men hadde definitivt "rivaler" som ikke likte meg. Jeg var fysisk sterk også da, så det var vanskelig for dem å gjøre noe uansett.

Hmm, er usikker på om du bør dra. Det beste for slike i din situasjon er å ha en ved din side, ellers kan det bli litt ensomt der.

Anonymous poster hash: e85d8...1c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var en av de såkalte populære på ungdomsskolen, men jeg valgte likevel å droppe gjenforeningsfesten nå i mai. Har ikke hatt kontakt med noen av dem på 25 år og hade ikke noe ønske om å delta på en kunstig hyggelig fest hvor svært få har hatt regelmessig kontakt siden skoledagene.

Anonymous poster hash: 85be5...1fb

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest crazycatlady

Tror ikke det har vært noe reunion, ikke som jeg vet om ihvertfall. Gikk ut av ungdomsskolen i 2004, så burde vært 10 års-reunion i fjor i så fall. Ville ikke dratt om det var heller. Orker ikke se mobberne igjen. Og vennene mine fra skolen har jeg jo kontakt med. :)

Endret av crazycatlady
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dro og opplevde at de som enten ga blaffen i meg eller var slemme mot meg på skolen, var veldig hyggelige mot meg på reunionen. Et par av dem som egentlig behandlet meg bra i skoletida oppførte seg mer ufyselig, ikke bare mot meg men mot flere. Tiden kan endre folk veldig.

Når det er sagt så var ikke reunionen noen stor høydare for min del, da jeg følte meg på en litt annen planet enn resten av gjengen (veldig akademikere som skrøt uhemmet av utdannelse og jobb, og en god del nybakte mødre eller småbarnsmødre som kun snakket om graviditet, fødsel og småbarnsgreier). Det positive i det var at jeg, som var den grå musa i skoletiden, fremsto som en real fargeklatt i forhold til flesteparten av de andre. Jeg dro ganske tidlig i fra reunionen og på en annen fest og har siden ikke hatt noe behov for å treffe gamle klassefolk. De jeg ønsker kontakt med klarer jeg fint å ha kontakt med utenom reunions.



Anonymous poster hash: 20c4e...cff
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det har vært noe reunion, ikke som jeg vet om ihvertfall. Gikk ut av ungdomsskolen i 2004, så burde vært 10 års-reunion i fjor i så fall. Ville ikke dratt om det var heller. Orker ikke se mobberne igjen. Og vennene mine fra skolen har jeg jo kontakt med. :)

Vennene dine fra skolen skal ikke dra da?

Anonymous poster hash: e85d8...1c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble ikke mobbet, men var ikke særlig populær. Var veldig spesiell og hadde elendige sosiale antenner. Jeg dro, for å vise at jeg er bedre nå, jeg er attraktiv, har en rik og flott mann, er midt i en spennende utdannelse, har hus, flotte venner og alt jeg kan ønske meg i grunnen.

Dro for å bevise noe, og føler jeg lyktes med det. Veldig deilig følelse etter mange år med dårlig selvtillit! :)

Anonymous poster hash: 3f10c...0bb

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næ, vet de har hatt en reunion allerede og er vel en ny i år. Er et par som har tatt kontakt fordi de har sååå lyst at jeg skal bli med som deres "date". Men jeg orker dem ikke. De var skikkelig dritt i oppveksten og jeg har ingen interesse av å mimre eller feste med dem.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var en av, kanskje den mest, upopulære i klassen. Ble ikke direkte mobbet, men var mer dårlig likt og oversett, av typen ingen sa hei til meg på bussen, ingen ville dele rom med meg på leirskole, ble sjelden eller aldri bedt i bursdager/fest og alltid valgt sist på laget i gymtimene. I friminuttene gikk jeg stort sett for meg selv.

Nå er det sånn at det nærmer seg klassegjenforening. Jeg er så usikker på om jeg skal gå eller ikke.

Jeg har klart å fått meg en god utdannelse og en spennende jobb, men har verken noen mann eller barn. Så jeg føler egentlig at jeg er den samme personen som på skolen; en skoleflink nerd som ingen vil ha.

Jeg tror egentlig ingen av de andre tidligere klassekameratene bryr seg så mye om hvem jeg er eller hva jeg gjør- de fleste er nok mest opptatt av seg selv eller sine respektive "klikker". Så dette handler egentlig mest om min egen selvfølelse som i utgangspunktet er veldig dårlig, og om jeg vil gjøre det verre psykisk for meg selv ved å dra. Samtidig synes jeg det er litt feigt å utebli, og uhøflig mot de som faktisk har giddet å ta seg bryet med å arrangere treffet.

Så derfor spør jeg dere som ikke var populære eller som bare hadde en kjip skoletid; dro dere på reunion, og hvordan var det i såfall?

hilsen upopulær jente

Anonymous poster hash: 7b7f7...8c4

Jeg dro utelukkende for å gni min suksess i trynet deres både hvordan jeg ser ut, lever og jobber. Ble egentlig overasket over hvor dårlig det sto til med de som tidligere var populære.

Anonymous poster hash: ee5e5...f0d

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt min enda. Men kommer ikke til å dra. Hadde ingen venner, ble mobba og utfryst, ingen så meg og mitt, ingen av lærera så meg og jeg hadde det egentlig bare kjipt og venta på at jeg bare var ferdig på den jævla skolen:)

Edit:

Kan legge til at jeg ikke har noe å knuse i tryne til de populære heller da jeg sliter psykisk i dag pga ungdomsskolen. Kan kanskje dra og si fuck you, Pga sånne folk som deg går andre hjemme og sliter med seg selv fordi du var en fordømt kødd på ungdomsskolen ;) håper du lærer unga dine å være en bedre person.

Endret av Tullehøna
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå var ikke akuratt jeg upoplær på skolen, men om jeg hadde det hadde jeg dratt uansett for å "shove it in their faces" at du ikke er et "null" lenger. Sikkert mange av de som var populære som ligger dårligere an enn deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri i livet om jeg ville dra på noe slikt.

Det er definitivt et sted jeg ikke hadde hørt hjemme!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Vennene dine fra skolen skal ikke dra da?Anonymous poster hash: e85d8...1c6

Som jeg skrev tror jeg ikke det har vært noe reunion, men jeg ville ikke dratt om de skulle heller, nei. Jeg hadde flere mobbere enn venner for å si det sånn og har mye vonde minner fra skoletiden. Og hadde det vært reunion hadde jeg nok fått vite det fra vennene mine ja selv om de som arrangerer reunionen kanskje hadde unnlatt å sende invitasjonen til meg. Når det er sagt har sikkert de fleste forandret seg og blitt ålreite personer, men jeg har ikke noe ønske om å se igjen de som nesten fikk meg til å ta livet mitt for det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest snoopy_93

Jeg vil delta, men kun for å vise hvor "bra" jeg er nå i forhold til skolealderen. Jeg har, om jeg får si det selv, blitt mye penere med årene i forhold til hvordan jeg så ut før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil delta, men kun for å vise hvor "bra" jeg er nå i forhold til skolealderen. Jeg har, om jeg får si det selv, blitt mye penere med årene i forhold til hvordan jeg så ut før.

Hvis du er 93er så har du nok noen år igjen, du bør nok finne på noe annet i tilfelle "skjønnhets-kortet" ikke funker lenger.

Anonymous poster hash: e85d8...1c6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Hvis du er 93er så har du nok noen år igjen, du bør nok finne på noe annet i tilfelle "skjønnhets-kortet" ikke funker lenger.

Anonymous poster hash: e85d8...1c6

Nja, med tanke på at jeg prøvde å ta livet mitt i 10.klasse og jeg nå er frisk fra selvmordstanker så vil jeg kalle meg selv en vinner uansett. Tror uansett jeg føler meg like pen om 10år som jeg gjorde for 1mnd siden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...