Gå til innhold

Prøvedagbok fionel


fionel

Anbefalte innlegg

Etter å ha fulgt en del andre prøvedagbøker her inne, tenkte jeg at jeg også skulle opprette en prøvedagbok. Både for min egen del og for at andre som ønsker skal kunne følge meg!

Jeg er 23 år, og samboer med verdens beste !! vi er inne i vår første PP og jeg hadde EG lørdag 21.7 og forventet TR er 7.8. Jeg e som sagt veldig ny på dette, og prøver så godt jeg kan å følge med på alle disse forkortelsene som er ute å går her i "prøver verden" Så ha litt tålmodighet med meg, så skal du se jeg kommer inn i dette jeg også

Edit: testet positivt 7.9.12

Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

klokken e søren meg halv to, men er ikke snakk om at jeg får sove.. Tenker masse rare tanker ikveld.. Rota meg faktisk inn på baby ting på ebay..(ja jeg er ekstremt glad i ebay, og armen min bare skrev inn baby av seg selv) Men herregud så utrolig mye fint og sånn oversøtt det var der inne. Annbefaler alle gravide/med barn å ta en titt! jeg kan garantere minde lommebok etterpå!

God natt alle kg mennesker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fikk jeg til linken til prøvedagboken min i signaturen min, og det takket være pyntestøv her inne på kg! I dag er det skikkelig dårlig vær ute, og formen er ikke helt tipp topp! Ikveld skal jeg på kino, det har jeg faktsik ikke gjort på flere år. Det passer liksom aldri inn i en hektisk hverdag. Nå gjør jeg så mye som å ligge på sofaen å spise pasta.. Yeeah for helg sier jeg bare. :hoppendeglad: :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det kveld igjen gitt. I dag fikk jeg graviditetstestene i posten, selvsagt måtte jeg teste da, selvom det er alt for tidlig! Den ble så klart ikke possitiv, men det hadde jeg absolutt ikke forventet heller. Det er rart det der, selvom man vet det er alt for tidlig, så kjenner man alikevel et snev av skuffelse når det bare er en strek der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Nå var det lenge siden gitt! i dag er jeg altså 3 ikm... Men alikevel e testen negativ :S blir helt forvirret jeg !!! Går jo rundt og håper mer en før nå, testet i går og i dag, men fortsatt negativ. Kanskje det bare er kroppen min som tuller med meg, men jeg har alltid hatt hundre prosent normal sykuls, alltid fårr mensen presis.. MEn ikke nå nei.. Men ikke får jeg positv test heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei fionel! :vinke: Spennende at tr ikke har kommet ennå da!! Har du testet om morgenen?

Ja testet morgen i dag, og kveld i dag.. Men ikke så mye som en svak strek engang :/
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotsatt ingen TR her i gården.. I dag har jeg ikke testet, orker liksom ikke mere negative tester nå. Virker så uvirkelig at jeg skal få se to streker på den forbanna testen.. :S Dag fire over IKM i dag.. Dette er så utrolig spennende, og slitsomt igrunn!

I dag har jeg vært skikkelig ustabil følelsmessig, kjeftet på alle i dag, ink bikkja!! Helt uten grunn :S Også begynte jeg å gråte helt uten grunn :s har bare lyst til å legge meg og sove...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg skjønner at det er frustrerende. :( Vent noen dager og se, så kan du heller teste igjen senere. Hold motet oppe, jeg krysser fingrene for deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tr kom 5 dager over.... Døds kjipt.. Den var her i 4 dager, så dro den igjen.... Nå er hele syklusen min rotet til, å jeg som hadde såå system på EL og TR...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Etter ett par knuter på tråden, og ingen spire i magen i pp 1, er vi nå igang igjen.. EL var onsdag 22.8, så nå er det bare å vente i spenning igjen !

Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så bra at dere har løst problemene! Leste i den andre tråden, kan ikke være bra å være prøvere og få en sånn magefølelse! Ikke at den magefølelsen er bra uansett, akkurat. Jeg håper i alle fall at de snakker sant til deg.

Jeg vil gjerne følge deg videre på veien mot en spire, hvis det er greit! Lykke til i denne pp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har jeg kjøpt en rfsu test i dag, det står at man kan teste en uke før forventet mens. Her i huset vil det si på lørdag... iiiik! Jeg er så ekstremt spent, men alikevel klar for å se kun en strek :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende...! Har du kjøpt billigtester også, så du kan teste hvis mensen uteblir?

Jeg bestilte i dag, så håper de kommer frem omtrent tirsdag/onsdag :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...