Gå til innhold

P.s Jeg elsker deg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har sett på filmen. Jeg fikk ikke bestemme meg om jeg skulle se på filmen eller lese boka, valgte å se på filmen.

Tenkte at det holder med å se på filmen, kanskje boka blir litt kjedelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte at det holder med å se på filmen, kanskje boka blir litt kjedelig?

Hvordan det? Min erfaring og mening er at boka som regel er bedre enn filmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Jeg likte boka. Satt på flyet til Gran Canaria og hikstet som en unge :P Men andre jeg likte bedre er Vannmelonen av Marian Keyes, og Sushi for nybegynnere. Morsomme, lettleste bøker. Men nå for tiden er jeg mer for Lucinda Riley og Katherine Webb. Spesielt boka Hemmeligheter. Den fenget meg fra første sekund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes idéen bak boken og selve grunnhistorien er ganske bra, men det ødelegges av dårlig språk og klisjéer. Liker man veldig lettleste bøker, er den sikkert ok. Men stiller man litt krav til språk og form, faller den totalt igjennom.

Det var i hvertfall tydelig at boken er skrevet av en veldig ung og uerfaren forfatter.



Anonymous poster hash: e5cba...bab
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes filmen var litt kjedelig. Så ser ingen vits i å lese boken. Men hver sin smak:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sala21

Du kan jo alltids låne den på biblioteket ;)

Eller hvis du gjerne vil kjøpe så er det jo en haug med nettbutikker som garantert selger den.

Hvis du liker Cecelia Ahern, så anbefaler jeg Der regnbuen ender i samme sleng, den er utrolig nydelig og hysterisk morsom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...