Gå til innhold

Sanger man virkelig hater!


Daenrys

Anbefalte innlegg

Surfin bird! I want a bird, bird, bird! Bird is the word! I want a bird, bird, bird! Bird is the word!

Og schnappi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*Kremt*

Her kunne jeg skrevet flere sider om alle fæle låter gjennom årene, men jeg får nøye meg med å nevne de sangene som irriterer meg mest nå om dagen.

Rihanna - Rude boy. :kjefte: Jeg laget til og med en egen tråd her om denne sangen, da visste jeg ikke hva den het.

Alt av Lady Gaga, uten at jeg skal påstå å ha hørt alle sangene hennes. "Rah-rah-oh-la-lah" Hva pokker?

En sang som har en repeterende bært-bært i seg, helt forferdelig grusomt. Jeg tror de synger "americano" eller noe sånt. :eeeh:

Postgirobygget, to låter egentlig: "Øøøøøl, berusende ord..." osv, + "det er så godt å leve, selv om stolbena er skjeve" :eeeh: Oj hælledussen, så flink til å rime da...

Sommartider. "Ja, DEN må vi jo spille hundre ganger hver dag her på radioen nå i sommer. Ellers blir det ikke sommer" :sur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sang som har en repeterende bært-bært i seg, helt forferdelig grusomt. Jeg tror de synger "americano" eller noe sånt. :eeeh:

Denne du mener? Bært bært? :fnise: Den spiller de konstant på byen om dagen.. Driit lei.

Jeg hater alt av Alexander Rybak. Jeg misliker musikken hans så utrolig mye og kjenner det vrenger seg inni meg hver gang jeg hører stemmen hans eller ser han på tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Applecore

Er det noen som husker Yaki-Da? :P

Hårene reiser seg fortsatt på ryggen min når jeg tenker på "I saw you dancing".. :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fantastiske med den musikkvideoen er jo at det hele skal se så mystisk og sydhhavsish ut, så kommer de gående med en fjordhest :fnise: Snakk om å kjøre stilen helt ut... Eller ikke...

Huff, den gruppen var grusom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skarru faen meg ha, nå har jeg "Korr e bikkjeeeeeen" på hjernen rett før jeg skal sove. GRUSOMT!

Jeg hater Lars Vaular "hopp opp og ned..som en sprettball". Ke faen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bohemian Rhapsody! Den er en pest og en plage, og det er helt ufattelig at den er så utrolig populær. -Den gjør den bare enda mer irriterende! HATER den, always have, always will!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som husker Yaki-Da? :P

Hårene reiser seg fortsatt på ryggen min når jeg tenker på "I saw you dancing".. :spy:

.."and it never be the same again for sure..." ehhh herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne du mener? Bært bært? :fnise: Den spiller de konstant på byen om dagen.. Driit lei.

Ja...det var den ja. Usj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Jeg hater Lars Vaular "hopp opp og ned..som en sprettball". Ke faen?

Ja, den er ganske fæl, men den kommer ike i nærheten av den fæle solbrillesangen hans i fælhet.

Ellers syns jeg Sivert Høyem begynner å bli rimelig gammel. Føles som at han har sunget den samme sangen i 10 år, og den spilles 50 ganger på radioen hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg misliker Rihanna sterkt! Også skifter jeg kanal brennkvikt hver gang den latterlige "I wanna be a billionaire"sangen kommer :roll:

Endret av Gjesten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater mesteparten av det som spilles på ENERGY, virker som om det er et kriterie at alt som spilles der må inneholde autotune. Noe som er helt forjævli patetisk. Kan du ikke synge, så dropp artistkarrieren liksom. Ikke lag en sånn ræva autotunesang og plag ørene mine med den... Hører heldigvis lite på radio, nettopp fordi de spiller så mye dritt at jeg irriterer meg grønn. Må passe på blodtrykket, hehe:P

(sett inn lenke funker ikke, men her er link til eks: http://www.youtube.com/watch?v=pO0KDpK2VCc )

Jo, også hater jeg alle sangene til Basshunter! Søppelmusikk!:s

Miley Cyrus er også god grunn til å holde seg for ørene. Er forøvrig enig med de fleste her, så har nok en ganske sær musikksmak.

Edit: la til et par linjer.

Endret av Adeleine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misliker Rihanna sterkt! Også skifter jeg kanal brennkvikt hver gang den latterlige "I wanna be a billionaire"sangen kommer :roll:

Å ja, hvordan kunne jeg glemme den? Teitere tekst skal man lete lenge etter. :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...