Gå til innhold

Sanger man virkelig hater!


Daenrys

Anbefalte innlegg

Er det noen sanger du virkelig hater? Og som du rett og slett blir i dårlig humør av å høre?

Selv merker jeg at jeg blir rett og slett sur hver gang jeg hører den "I need a dollar"-sangen. Arrrgh! En større drittsang av noe mas skal man virkelig lete lenge etter. :kjefte:

Flere som har det som meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen spesielle sanger som jeg kommer på i farta, men de fleste (om ikke ALLE) sangene til Justin Bieber er heeelt latterlig fæle. Og hva er greia med at han får noen av de største stjernene i hip hop verden til å synge sammen med han?

Jeg liker ikke Justin Bieber, har ikke sansen for sånne barnehageidoler som ALLE elsker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anjelika

ALT!Absolutt ALT! Av det latterlig oppskrytte drittbandet Big Bang :kjefte:

Enig!!

Jeg har alltid hatt et veldig anstrengt forhold til Dido, synes det er direkte tortur å høre på låtene hennes.

Nå for tiden så får denne låta meg til å bokstavelig talt stupe over radioen og skifte kanal som om det gjaldt liv eller død:

Har et veldig lidenskapelig forhold til musikk, elsker det, og god musikk kan få meg til å føle meg veldig bra - man baksiden av medaljen er at det er mange låter jeg hater minst like lidenskapelig og som gjør meg i dårlig humør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste Robyn sanger.

..dessuten føler jeg at har man hørt en sang av henne så har man hørt alle?!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt av Shakira. *grøss* Hun synger bokstavelig talt som en sau. Hva er det å like ved henne? :klø:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Alt av Shakira. *grøss* Hun synger bokstavelig talt som en sau. Hva er det å like ved henne? :klø:

Hun er pulbar... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke Justin Bieber, har ikke sansen for sånne barnehageidoler som ALLE elsker...

Rybak med den derre Oah-sangen. FORFERDELIG!!

ja! jeg er enig.

og jeg hater wham! spesielt "last christmas" :haar: ... sangen er ofte spilt i jula. jeg har alltid håpet at det vil gå av moten. :nei:

hilsen fra

lilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt av Lars Vaular. Grusom musikk. Og den grusomme finn bikkjen-sangen som var så populær for en tid tilbake. Verste jeg noengang har hørt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"California girls" med Katy Perry og snoop dog tror jeg det er. Det vrenger seg innvendig hver gang jeg hører den grufulle låta der!

Og alle sånne norske pratesangere som Odd Børresen og Øystein Sunde takler jeg ikke. Det er ikke musikk.

Endret av Farrah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glow med Madcon driver meg til vannvidd om dagen :sur:

ENIG!! For en råtten sang!

To andre sanger jeg HATER: sangen fra hu Lena-ett-eller-annet som går på radio'n minst 20 ganger per dag og " Who says I can't get stoned "-sangen.....Forjævlige!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest navnelapp

F.R. David: Words don't come easy... Heldigvis sjeldan å høyre no for tida. Elles får praktisk talt all countrymusikk og dansebandmusikk magen til å vrenge seg for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ho der som synger " My name is Luca, I live on the second floor"... (høyt elsket av p4 dessverre)

sommartider hej hej....

Last cristmas

og gamle låter fra bo kaspers orch... kan få meg morgengretten til tusen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...