Gå til innhold

Hva tenker du om "❤️pen" ol som kommentar på Facebook ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva tenker du når du får sånne kommentarer på bildene dine? Blir du glad? Får du bedre selvtillit? Blir du brydd?

Anonymous poster hash: f6241...244

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir brydd, ja. Jeg synes det fort kan bli litt klamt, gitt, særlig når vi alle er voksne folk. Jeg vet jo at det er gjort i beste mening, så tilskriver det stort sett at de (få) som gjør det er glade i meg og samtidig har en merkelig uttrykksmåte for akkurat det. :icon_lol: Pleier å bli veldig glad hvis noen bryter inn med en sleivete og småfrekk kommentar som tar brodden av det verste, da.

Ikke at jeg er så mye mer fritatt påvirkning enn alle andre, men sånne kommentarer øker ikke noen form for selvtillit, nei.

Nå virker det kanskje som at dette er noe som skjer meg ofte, og det gjør jo virkelig ikke det. Men jeg byttet nylig bilde, og fikk noen sånne kommentarer, så tenkte litt på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid synes dette er litt teit. Skjønner jo at de mener det godt såklart, men føler det blir så overfladisk. Liksom hva skal man si? "Å takk for at du synes jeg er pen?". Men det er jo det alle gjør, inkludert meg selv. Svarer liksom tusen takk... Uff, kleine greier.



Anonymous poster hash: 61243...1b9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir brydd, ja. Jeg synes det fort kan bli litt klamt, gitt, særlig når vi alle er voksne folk. Jeg vet jo at det er gjort i beste mening, så tilskriver det stort sett at de (få) som gjør det er glade i meg og samtidig har en merkelig uttrykksmåte for akkurat det. .

Hvorfor drar du inn å være glad i?

Anonymous poster hash: c6930...0df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor drar du inn å være glad i?

Anonymous poster hash: c6930...0df

På grunn av hjertene? :P Jeg må si jeg hadde stusset mye mer om en "Pen <3 "-kommentar hadde kommet fra han jeg studerte med for 5 år siden og ikke har snakket med siden, sammenlignet med om samme kommentar kom fra en nær barndomsvenninne. Ville ikke du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har flere venninne som er slik, mens jeg er helt motsatt. Det skal mye til for at jeg skal skrive et hjerte eller komme med en småflau kommentar, men jeg "liker" ofte bildene deres. Selv om jeg bryr meg masse om dem, så er ikke jeg så begeistret for å uttrykke meg på denne måten på sosiale medier, men jeg må jo likevel gjøre det når jeg får disse kommentarene... Må liksom skrive noe søtt tilbake :vetikke:



Anonymous poster hash: 77d27...33a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg har flere venninne som er slik, mens jeg er helt motsatt. Det skal mye til for at jeg skal skrive et hjerte eller komme med en småflau kommentar, men jeg "liker" ofte bildene deres. Selv om jeg bryr meg masse om dem, så er ikke jeg så begeistret for å uttrykke meg på denne måten på sosiale medier, men jeg må jo likevel gjøre det når jeg får disse kommentarene... Må liksom skrive noe søtt tilbake :vetikke:

Anonymous poster hash: 77d27...33a

Jeg føler også at jeg må legge meg litt på samme linja når de starter sånn, men synes egentlig det er både kleint og tåpelig. Forsøker å løse det med å heller skrive "Det var et fint bilde av deg!" eller noe i den retning, fremfor "søta!<3". Vi er tross alt ikke 14.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaut

Anonymous poster hash: 09ffd...658

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...