Gå til innhold

Fake facebookprofil laget for meg tror jeg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dårlig emnetittel.

Ble lagt til av en fyr på Facebook.

Gikk så inn på profilen og så at dette ikke kunne være en reell person pga profilbildet så svært modellaktig ut. Så jeg googlesøkte bildet og det var da en amerikansk modell.

Det jeg synes er ekkelt da er at det står personen er fra samme sted som meg og bor nå på samme sted som meg og studerer på samme sted som meg.

Ellers har personen ingen venner.

Så sendte mld om "hei! hvem er du? Kjenner jeg deg?" men fikk ikke svar.

Så jeg mistenker sterkt at denne profilen er laget for å gjøre ett eller annet mot meg eller snoke på meg eller noe slikt. Har rapportert profilen til Facebook, men den har ikke blitt slettet.

Hva tror dere?



Anonymous poster hash: 3e859...878
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dårlig emnetittel. Ble lagt til av en fyr på Facebook. Gikk så inn på profilen og så at dette ikke kunne være en reell person pga profilbildet så svært modellaktig ut. Så jeg googlesøkte bildet og det var da en amerikansk modell. Det jeg synes er ekkelt da er at det står personen er fra samme sted som meg og bor nå på samme sted som meg og studerer på samme sted som meg. Ellers har personen ingen venner. Så sendte mld om "hei! hvem er du? Kjenner jeg deg?" men fikk ikke svar. Så jeg mistenker sterkt at denne profilen er laget for å gjøre ett eller annet mot meg eller snoke på meg eller noe slikt. Har rapportert profilen til Facebook, men den har ikke blitt slettet. Hva tror dere? Anonymous poster hash: 3e859...878

Slette som venn!? Ikke værre enn det?

Hvorfor godtar dere forespørselen fra folk dere ikke kjenner egentlig?

Anonymous poster hash: 07b54...4d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slette som venn!? Ikke værre enn det?

Hvorfor godtar dere forespørselen fra folk dere ikke kjenner egentlig?

Anonymous poster hash: 07b54...4d7

Har ikke godtatt

-ts

Anonymous poster hash: 3e859...878

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjer hele tiden. Ignorer det.

Folk har lite liv og syns det er kjempe spennende å spane på andre, både jenter på andre jenter , og gutter som vil stalke. Hev deg over, ikke godta forespørselen eller send noen meldinger, og ikke bry deg om å tenke på hvem som står bak eller hvorfor.



Anonymous poster hash: 43267...29c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...