Gå til innhold

facebook spm..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han jeg chatter mest med fortiden, står ikke på min liste engang. Eksen derimot kommer alltid høyt opp på lista, og han chatter jeg veldig sjeldent med. Vet han er inne og sjekker min side, men that's all.

Jeg tror ikke man skal legge for mye i den lista der.



Anonymous poster hash: 12831...80f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, din venneliste varierer, det spiller på mange faktorer på hvem som ligger øverst.
Mange av de som jeg har som ligger øverst på min liste er folk jeg prater sjeldent med.

Men hvorfor ligger de da øverst på min liste?
Vel, selvom du ikke prater med folk som ligger høyt oppe, så betyr det at dere f,eks. bruker samme apps, spiller samme spill, f.eks Candy Crush, at man hjelper hverandre på spillet, eller at man liker samme siden, deler bilder/linker fra hverandre. Om man kommenterer på veggen (Til og med "Gratulerer med dagen" gjelder her) Om man liker profilbilde eller andre bilder som brukeren legger ut. Om man er med i ei gruppe, eller events med samme person, det er så mye som spiller inn...

Det har ikke bare med hvor mye du prater med den, men alt annet du gjør på facebook :)
F.eks. Om du liker en nyhet og en på vennelisten din liker samme nyhet, så spiller det rolle hvor høyt den vennen er på vennelisten din og vice versa x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...