Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper at det er noe ordentlig bra :)

Ja, jeg og! Blir skuffet hvis det er en liten oppdatering. Håper på at de annonserer en game pack, tror ikke det kommer en ny utvidelsespakke før i sommer, i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamepack er mulig. Ny utvidelse får vi nok ikke før til høsten en gang. Tidligst September.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Mye kan tyde på at simmene våre snart får kjæledyr. I hvert fall hvis man skal tolke alle hintene de har lagt inn i spillet om dyr... :)

Mange har opplevd at mannesimmene blir gravide etter bortføringer, men er det noen her som har opplevd at en mannlig sim har blitt gravid uten utenomjordisk hjelp? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye kan tyde på at simmene våre snart får kjæledyr. I hvert fall hvis man skal tolke alle hintene de har lagt inn i spillet om dyr... :)

Mange har opplevd at mannesimmene blir gravide etter bortføringer, men er det noen her som har opplevd at en mannlig sim har blitt gravid uten utenomjordisk hjelp? :fnise:

Kjæledyr ser jeg fram til, så gleder meg til det :) Håper det blir sånn at man kan melde dyrene på utstillinger/konkurranser, og at de er aktive sånn at man kan styre simmene/dyra når de deltar :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjæledyr ser jeg fram til, så gleder meg til det :) Håper det blir sånn at man kan melde dyrene på utstillinger/konkurranser, og at de er aktive sånn at man kan styre simmene/dyra når de deltar :)

Åh, håper virkelig det er sånn! Jeg synes vi simmere ofte har bedre ideer enn skaperne :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

G5UIAsG.jpg

Kveldens resultat!

Ble så inspirert av å se alle de fine hårfrisyrenenettsia jeg laster ned alt ekstramateriale fra, og har brukt et par timer på å ordne disse "trillingene" nå. Klarer aldri bestemme meg for om jeg skal gå for søt og blond stil, eller mer svart og mørk, så det ble litt av hvert :laugh: Flere må legge ut screenshots av hvordan de lager simmene sine, det er så gøy å se at alle lager så forskjellige!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

G5UIAsG.jpg

Kveldens resultat!

Ble så inspirert av å se alle de fine hårfrisyrenenettsia jeg laster ned alt ekstramateriale fra, og har brukt et par timer på å ordne disse "trillingene" nå. Klarer aldri bestemme meg for om jeg skal gå for søt og blond stil, eller mer svart og mørk, så det ble litt av hvert :laugh: Flere må legge ut screenshots av hvordan de lager simmene sine, det er så gøy å se at alle lager så forskjellige!

Så pene du får de :)

(Jeg lasted ned et nydelig hår (ligner litt på det til høyre), men når simmene fikk det på ble fargene helt merkelige så det så bare dumt ut).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så pene du får de :)

(Jeg lasted ned et nydelig hår (ligner litt på det til høyre), men når simmene fikk det på ble fargene helt merkelige så det så bare dumt ut).

Takker! Synes det er morsomst å lage simmer, spiller sjeldent selve spillet :laugh: Synd at håret du lasta ned ikke funka, vet godt hvor viktig det er å ha litt nytt stæsj innimellom for å ha lyst til å spille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har "På Jobben" utvidelsen? Er det verd det? Har dabbet av litt på spillingen på grunn av jobb, så jeg henger litt etter for tiden :fnise: Mye å hente seg inn i igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har "På Jobben" utvidelsen? Er det verd det? Har dabbet av litt på spillingen på grunn av jobb, så jeg henger litt etter for tiden :fnise: Mye å hente seg inn i igjen.

Den ga meg definitivt mer spillglede. Har nettopp startet opp et bakeri nå :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest imperio

Bare jeg som har gått litt.. lei sims 4? eller klarte ikke helt å bli "hekta" på spillet.
Savner småbarn! Kommer nok ikke til å spille stort mer, før småbarn kommer tilbake, og dyr og vær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har "På Jobben" utvidelsen? Er det verd det? Har dabbet av litt på spillingen på grunn av jobb, så jeg henger litt etter for tiden :fnise: Mye å hente seg inn i igjen.

Verdt det hvis man kjøper det på salg, synes jeg... Men det kommer jo veldig an på hvordan man spiller. Jeg foretrekker utvidelsespakker som gir mer å gjøre når man er hjemme, ikke på jobb. Derfor ga ikke den meg veldig mye, og jeg ser mer frem til ting som kjæledyr, årstider og generasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Klart en må ha star wars greier. Det er jo Star Wars Day i dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdt det hvis man kjøper det på salg, synes jeg... Men det kommer jo veldig an på hvordan man spiller. Jeg foretrekker utvidelsespakker som gir mer å gjøre når man er hjemme, ikke på jobb. Derfor ga ikke den meg veldig mye, og jeg ser mer frem til ting som kjæledyr, årstider og generasjoner.

Da så. Da venter jeg til det kommer på salg, tar vel ikke så lang tid. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner FREMDELES ikke hvordan jeg laster ned.... :trist: Noen som kan forklare, steg for steg, med forståelige ord? Har så lyst på frisyrer, og hus, og klær....og alt mulig.. :(



Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner FREMDELES ikke hvordan jeg laster ned.... :trist: Noen som kan forklare, steg for steg, med forståelige ord? Har så lyst på frisyrer, og hus, og klær....og alt mulig.. :(

Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3

http://simsvip.com/2014/08/22/how-to-install-custom-content-in-the-sims-4/les denne artikkelen, flere ganger. Det er veldig enkelt med en gang du har forstått det mest basice.

Man skal ganske enkelt plassere filer (de heter .package) inni en mappe som heter "mods". Bruk et verktøy som winzip eller winrar for å åpne disse. :)

Endret av Vinduskarmen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...