Gå til innhold

Gullkorn fra Facebook-sider


Sommernatt

Anbefalte innlegg

mangler puck kode, og går sart på vrggr Håer ikke ingt ekke ;( Og komer meg ikke på nett. Nå er je dinns llonne, og mitt behof er g\firkelit er liivdfsrende1 p om hgords :*

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mangler puck kode, og går sart på vrggr Håer ikke ingt ekke ;( Og komer meg ikke på nett. Nå er je dinns llonne, og mitt behof er g\firkelit er liivdfsrende1 p om hgords :*

Ehhhh.... Okei, hvis du sier det så....... :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Kanskje ikke direkte gullkorn, mer... snodig. En mann har publisert denne kommentaren på Kiwi sin Facebook-side. Kiwi sjekket det faktisk ut for ham, men om fyren ikke først hadde prøvd seg med samme greien hos Rema tror jeg de også ville ha sagt "Sjekk med din nærmeste butikk" som Rema gjorde. :laugh:

Hei Kiwi! Rema 1000 hadde ikke anledning til å svare konkret på dette spm, derfor spør jeg dere!

Jeg lurte på om dere hadde mulighet til å sjekke om dere har følgende varer ved Ensjø

Ettersom det snart er eksamenstid og da er det viktig å ikke ha tom mage. Derfor vil jeg kjøpe alt til eksamen på ett stedsmile emoti

1x pose med brødkrutonger
2x bokser med surströmming (eventuelt tørrfisk hvis dere ikke har)
1x pose med popcorn fra Maarud (ferdigpoppet)
1x liten nøttemix
2x Maarud potetgull salt & pepper
2x Battery (vanlig type)
1x Imsdal med vildbringebær

Har dere eventuelt en anelse på hvor mye dette vil koste?



Anonymous poster hash: 47d9f...908
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke direkte gullkorn, mer... snodig. En mann har publisert denne kommentaren på Kiwi sin Facebook-side. Kiwi sjekket det faktisk ut for ham, men om fyren ikke først hadde prøvd seg med samme greien hos Rema tror jeg de også ville ha sagt "Sjekk med din nærmeste butikk" som Rema gjorde. :laugh:

Hei Kiwi! Rema 1000 hadde ikke anledning til å svare konkret på dette spm, derfor spør jeg dere!

Jeg lurte på om dere hadde mulighet til å sjekke om dere har følgende varer ved Ensjø

Ettersom det snart er eksamenstid og da er det viktig å ikke ha tom mage. Derfor vil jeg kjøpe alt til eksamen på ett stedsmile emoti

1x pose med brødkrutonger

2x bokser med surströmming (eventuelt tørrfisk hvis dere ikke har)

1x pose med popcorn fra Maarud (ferdigpoppet)

1x liten nøttemix

2x Maarud potetgull salt & pepper

2x Battery (vanlig type)

1x Imsdal med vildbringebær

Har dere eventuelt en anelse på hvor mye dette vil koste?

Anonymous poster hash: 47d9f...908

Og prisen til Norges lateste student gååår tiiiiiiil..... han.

Personlig hadde jeg gjort det selv- å sitte å lese til eksamen er så kjedelig så jeg gjør aaaalt annet istedenfor å lese. Det der er noe jeg typisk hadde gjort! Dratt til hver eneste butikk og sjekket HVOR jeg kunne fått kjøpt alt på listen - SAMT hvor mye det hadde kostet :fnise:

Kanskje jeg skal gjøre det for han.

Anonymous poster hash: 49df4...3f8

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i all verden (=Norge) får man kjøpt Surströmming? Har heller ikke sett at de har tørrfisk på de mindre butikkene, men de kan ha på Meny og lignende, så begynn der! Haha, Surströmming lukter så mye at det har flyforbud!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ei som stadig vekk driver og deler bilder av blomster på Facebook-siden til Telenor, noe som er kjempekoselig! Nå virker det som hun har oppgradert fra å dele bilder av blomster til livsstilsmål :fnise:

post-86076-0-45465200-1430588232_thumb.j

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ei som stadig vekk driver og deler bilder av blomster på Facebook-siden til Telenor, noe som er kjempekoselig! Nå virker det som hun har oppgradert fra å dele bilder av blomster til livsstilsmål :fnise:

Åneei, så stusslig 😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ei som stadig vekk driver og deler bilder av blomster på Facebook-siden til Telenor, noe som er kjempekoselig! Nå virker det som hun har oppgradert fra å dele bilder av blomster til livsstilsmål :fnise:

Håper hun på å inspirere telenorbrukere til sunn livsstil kanskje? ? Hehe. Snodig.

Anonymous poster hash: f824d...67f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper hun på å inspirere telenorbrukere til sunn livsstil kanskje? ? Hehe. Snodig.

Anonymous poster hash: f824d...67f

Kanskje hun tror hun poster på egen wall :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun tror hun poster på egen wall :ler:

Neida, hun poster regelmessig på veggen til Telenor, ønsker dem en god helg og sånt :) De svarer også hver gang.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det var veldig søtt, men også veldig trist på en måte, fordi hun må jo være veldig ensom?! :(

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

forbanna drittfirma, forbanna drittfolk, forbanna kanal digital! fock dokkar, dokkar e faen isje sann. 100 kr for å oppgradere bredbånde mitt for faen???

Canal Digital svarer: Beklager at du føler det slik, men ved oppgradering av bredbåndsnett eller bestilling av ekstra kanaler så vil dette øke månedskostnaden, da man utvider abonnementet sitt.

håhåhå, så ydmykt av dokkar, NOT!! d skulle faen meg vere en selfølge at de isje kostar nokken ting å oppgradere nettet mitt, som takk for at vi faktisk er kundar hos dokkar

Ja, så klart er det en selvfølge å få dyrere tjenester gratis fordi man er kunde et sted :rolleyes:

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, han fyren liker sine egne kommentarer og. Tror han kler mellomnavnet sitt bra...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha han var jo helt magisk!!! Tenke seg til at man må BETALE for å få bedre produkt a gitt! :daane:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er helt ok at han reagerer, jeg. Vi må jo betale mer og mer for dårligere tilbud hor NRK..

;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fra en annen butikk;

"Min sønn ble urettmessig beskyldt for å handle alkohol til mindreårige. Han som handlet var 20 år og han hadde med seg sin bror på 16 for å handle, han skulle kjøpe en 6. pakning med øl til meg og en til seg selv som vi skulle ha i påsken. Begge guttene legitimerte seg og min eldste sønn sa til damen i kassa at "jeg ville vel ikke tatt med en mindreårig inn hvis jeg skulle handle til han". Han opplevde dette som nærmest trakassering i fra betjeningens side og jeg vil ikke handle mer i butikken deres etter denne episoden. Jeg setter pris på at dere følger med slik at mindreårige barn ikke får tak i alkohol, men denne gangen nektet dere barn som har fått inn med morsmelken hva som er lov eller ikke. FY SKAM DERE!"

Herregud, han burd vært glad, og hvordan skal betjeningen vite at de liksom har "fått inn med morsmelken hva som er lov eller ikke"?



Anonymous poster hash: 40cc6...c6f
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra en annen butikk;

"Min sønn ble urettmessig beskyldt for å handle alkohol til mindreårige. Han som handlet var 20 år og han hadde med seg sin bror på 16 for å handle, han skulle kjøpe en 6. pakning med øl til meg og en til seg selv som vi skulle ha i påsken. Begge guttene legitimerte seg og min eldste sønn sa til damen i kassa at "jeg ville vel ikke tatt med en mindreårig inn hvis jeg skulle handle til han". Han opplevde dette som nærmest trakassering i fra betjeningens side og jeg vil ikke handle mer i butikken deres etter denne episoden. Jeg setter pris på at dere følger med slik at mindreårige barn ikke får tak i alkohol, men denne gangen nektet dere barn som har fått inn med morsmelken hva som er lov eller ikke. FY SKAM DERE!"

Herregud, han burd vært glad, og hvordan skal betjeningen vite at de liksom har "fått inn med morsmelken hva som er lov eller ikke"?

Anonymous poster hash: 40cc6...c6f

I Sverige (på polet, vet ikke om det gjelder matvarebutikk) er det ikke lov å handle alkohol om det er mindreårige med. Selv om det bare er barnet ditt på 2 år eller lillebror på 17. Synes det er veldig bra.

Anonymous poster hash: f44c3...81a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hei, var i deres butikk på herkules på tirsdag, og jeg kjøpte to stk valentins sjokolader. Min mor som kom bak meg i kassen hadde en sjokolade, og fikk spørsmålet om hu ville bruke tilbudet 2 for 3 på valentingodteri. Er det standard at de som kjøper to ting ikke blir informert om tilbudet? Eller er det fordi hun bak kassen mente at jeg ikke trengte en til siden jeg er kraftig?"

Ja, det var jo den mest logiske slutningen å trekke...! Det er jo helt umulig at det har skjedd en menneskelig glipp.

Anonymous poster hash: 6b55d...40c

Kjempetilbud! Ta 2, betal for 3!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NSB

Idag var det en mann som snk til ei dame pga hun snk litt høyt i tlf. Hun snk litt til og la på. Irriterte ikke meg. Det er ikke stille vogn og alle er ikke trøtt på morgenen. Det som var irriterende var å HØRE AT DU MANNEN SATT Å TASTA PÅ PCEN DIN .. Taste taste taste hele veien inn til oslo!!!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...