Gå til innhold

Beinmargsdepriosjon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har hatt dette?

 

Hvilke symptomer hadde du i så tilfelle?



Anonymous poster hash: 26669...349
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Beinmargsdepresjon er vanlig ved kreftbehandling. 

http://legemiddelhandboka.no/Terapi/3748

Anonymous poster hash: 2e1f7...ca0

 

 

Nå gjennomgår ikke jeg noe kreftbehandling.. men det var det legen sa jeg muligens hadde.

Anonymous poster hash: 26669...349

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså beinmargsdeprisjon.. ikke kreft :P



Anonymous poster hash: 26669...349
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Altså beinmargsdeprisjon.. ikke kreft :P

Anonymous poster hash: 26669...349

 

Beinmargsdrepesjon mente nok legen din. Svært sjelden med mindre du blir utsatt for bla strålebehandling, cytostatica etc.

Anonymous poster hash: 2e1f7...ca0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Beinmargsdrepesjon mente nok legen din. Svært sjelden med mindre du blir utsatt for bla strålebehandling, cytostatica etc.

Anonymous poster hash: 2e1f7...ca0

 

 

 

Men hvordan kan jeg ha fått det, uten å ha vært til noe behandling? Når du sier stålebehandling er det eneste jeg kommer på at jeg var hos tannlegen og tok røntgen :P 

 

Jeg er utslitt hele dagen og orker ingenting. I tillegg begynner feberen å komme på kvelden og jeg starter å fryse og etter en paracet før leggetid svetter jeg ihjel hele natten. Ingen smerter, men dette har vart snart fire uker. Legen ringer meg iløpet av uka etter at han har fått svar fra Ahus. Han bekreftet ihvertfall at jeg har et virus, men likevel han aner ikke hva som er galt. Jeg har aldri vært syk så lenge før. 

Anonymous poster hash: 26669...349

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Men hvordan kan jeg ha fått det, uten å ha vært til noe behandling? Når du sier stålebehandling er det eneste jeg kommer på at jeg var hos tannlegen og tok røntgen :P

 

Jeg er utslitt hele dagen og orker ingenting. I tillegg begynner feberen å komme på kvelden og jeg starter å fryse og etter en paracet før leggetid svetter jeg ihjel hele natten. Ingen smerter, men dette har vart snart fire uker. Legen ringer meg iløpet av uka etter at han har fått svar fra Ahus. Han bekreftet ihvertfall at jeg har et virus, men likevel han aner ikke hva som er galt. Jeg har aldri vært syk så lenge før. 

Anonymous poster hash: 26669...349

 

Tviler sterkt på at du har dette. Med strålebehandling mener jeg behandling kreftpasienter får mot kreft på bla Radiumshospitalet. Røntgen hos tannlegen er langt unna strålebehandling :)

 

Er du ikke cancerpasient, har du det nok ikke. Men det kan være så mye annet som har de samme symptomene. Håper du finner ut av det :)

Anonymous poster hash: 2e1f7...ca0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...