Gå til innhold

Skvetter på meg når jeg hoster/nyser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så forkjølet nå å hoster og nyser omhverandre og hver gang skvetter jeg på meg .. Noe som er ekstremt slitsomt og skamfult!!

Jeg skjønner heller ikke disse knipe øvelsene,jeg prøver å dra inn?eller presse ut? Jeg får liksom ikke til og skjønner ikke hvordan jeg skal gjøre det:(

Jeg er kun 22 og har ikke født noen barn,det eneste jeg finner på nettet er om kvinner som har født barn og har problemer med det da...

Hjelp meg

Anonymous poster hash: a49fa...3a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En venninne av meg har et kjipere problem. Hun fjerter hver gang hun nyser :P DET er flaut, for en braker er vanskeligere å skjule enn et par tissedråper.

 

Men for å svare på spørsmålet ditt:

Du gjør knipeøvelser ved å late som om du holder inn tisset ditt, som du gjør når du må skikkelig på do.

Du kan også gjøre det ved å stoppe strålen når du tisser (det er litt vanskelig når man er utrent).

 

Jeg har kjøpt sånne kegel-kuler som du kan bruke for å trene deg opp. Jeg trener fordi jeg hører at orgasmer blir sterkere og at fødsler blir enklere. Så det er flere fordeler enn å kunne knipe når det er nødvendig :)

 

(Jeg bruker disse: http://www.ebay.com/itm/Hot-Silicone-Ben-Wa-Balls-Kegel-Exerciser-Vaginal-Duo-Tone-Triple-Tightening-/301476594295?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item463167c277)

Synes du ennå det er litt vanskelig, kan du google det eller søke det opp på Youtube (søkeord: kegel excersise)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at du trekker underlivet oppover. Du skal bruke samme musklene som når du holder igjen tisset. Prøv neste gang du tisser, stopp strålen underveis (dette skal du IKKE gjøre til vane, bare gjør det en gang eller to for å finne riktige muskler). 

 

Det finnes haugevis av apper som hjelper deg med treningsprogram. Om du søker på Kegel på google play eller i-store vil du få opp drøssevis av treff. 

 

Men hovedregelen er: stram og prøv å trekke underlivet opp. 

 

Jeg slet mye med lekkasjer ved trening, og jeg er også ung og barnløs. Det er et veldig vanlig problem, ikke noe å skamme seg over. Det er fullt mulig å gjøre noe med. For meg har knipeøvelsene hjulpet veldig. Jeg har et fast program jeg kjører 4-5 ganger i uken (under lange møter på jobb), og nå har jeg ikke problemer med lekking lenger. 



Anonymous poster hash: c2a3b...34f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...