Gå til innhold

Lukter trusa di stygt etter en dags bruk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan ser (og lukter) trusa di ut etter en dag? Er den full av utflod, og lukter stygt, eller er den like ren og pen?

Min truse lukter skikkelig ekkelt, og er full av størknet utflod, lukten går over i buksa jeg har brukt, så buksa mi lukter også ekkelt akkurat i skrittet. Er dette normalt???

Anonymous poster hash: c8083...d61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har brukt samme truse i 4 måneder nå, kjenner ingen lukt.



Anonymous poster hash: 6db6f...dcb
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle virkelig ønske dere kunne ta meg litt seriøst da.

-ts

Anonymous poster hash: c8083...d61

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lukter bare litt kjønn.

Har jeg svettet mye, har mens eller en eller annen form for irritasjon, lukter den mer.



Anonymous poster hash: 08fac...1dd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukter ikke noe særlig nei. Ikke nyvaska men ikke dårlig. 



Anonymous poster hash: 99462...e67
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er fullt mulig at du har bakteriell vaginose. Det er veldig vanlig og gir økt utflod og vondt lukt. Du må da få resept hos legen på stikkpiller som du tar i tre dager, så blir du fin og luktfri igjen  :nigo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på hva jeg har gjort i løpet av dagen. Til vanlig lukter det bare kjønn, men hvis jeg har svettet, eller vært varm down there over lengre tid, lukter det ikke akkurat blomster :fnise: I sistnevnte eksempel smitter lukten over på strømpene også (bruker ikke bukser). Jeg har aldri tenkt over at det er noe unormalt i alle fall, men plagsomt og flaut er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppslukt varierer nok i styrke fra menneske til menneske, og litt søtlig/syrlig kjønnslukt er normalt, men jeg synes ikke det høres helt bra ut at det lukter ille etter kun én dag og i tillegg setter seg i buksa. 

 

Selv har jeg alltid hatt veldig lite kroppslukt generelt - aner ikke hvorfor, men tror kanskje jeg svetter lite i forhold til andre, ihvertfall i den regionen. Kjærester har også kommentert dette, at jeg aldri lukter noe særlig, selv etter f.eks. en fjelltur på sommeren. Så trusa mi lukter ingenting som helst etter en dag, bare vanlig hud. Jeg har også litt utflod, men det er nøytralt på lukt. Har aldri opplevd at bukser har luktet i skrittet. Så jeg er usikker på hva som er vanlig.

 

Så lenge man vasker seg i underlivet med intimsåpe og vann daglig, og tørker seg nøye etter toalettbesøk, så skal ikke lukten være plagsom eller sterk. Da ville jeg tatt meg en tur til lege og sjekket underlivsklima, bakteriell vaginose etc. Og hvis du har en kjæreste, kan du jo spørre ham om hans inntrykk. Noen ganger kan nok vi jenter bekymre oss unødvendig for ting ved underlivet vårt som egentlig er innenfor normalen.



Anonymous poster hash: e2256...b23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bruker du ikke truseinnlegg? Jeg har også utflod hele tiden, men ingen lukt da. 

 

Hvis det lukter ala fiskelukt er det bakteriell vaginose. Om det bare lukter vondt så ville jeg sett på hvordan du vasker deg, og hva du spiser. 



Anonymous poster hash: 2a600...bcb
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer veldig. Noen dager med mye utflod og lukt. Andre ganger ingenting. Men veldig sjeldent slik som du beskriver det.

Anonymous poster hash: d42ab...63a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en normal dag-Så lukter det ikke, kanskje litt søtt, men eller ingenting.
Under diverse dager under syklusen min, så kan det være en del utflod, men dette lukter ikke heller :)

Lukter det vondt etter bare en dag, så sier jeg det samme som AB#9, dra til legen ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt utflod hver dag,så etter en dag er det jo en flekk etter det i trusa, men det lukter stort sett ganske lite.

 

Noen dager i måneden lukter det jo mer, men tror ikke det er normalt hvis det lukter veldig mye.



Anonymous poster hash: 61b30...945
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den lukter litt syrlig, men ikke sterkt eller dårlig. Er flekker etter utflod da.

Anonymous poster hash: 85479...fbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå til legen, nei det er ikke normalt.



Anonymous poster hash: adaa4...832
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ser (og lukter) trusa di ut etter en dag? Er den full av utflod, og lukter stygt, eller er den like ren og pen?

Min truse lukter skikkelig ekkelt, og er full av størknet utflod, lukten går over i buksa jeg har brukt, så buksa mi lukter også ekkelt akkurat i skrittet. Er dette normalt???

Anonymous poster hash: c8083...d61

 

Nei, det er vel egentlig ikke det, men folk er forskjellige da.

Men det er bl.a. derfor det finnes truseinnlegg... det fanger opp lukt og utflod, og beskytter klærne fra å bli utsatt for det.

MEN "skikkelig ekkelt" skal det nå ikke lukte da. Spørs hva du legger i det, men skikkelig ekkelt høres ikke helt friskt ut. Det kan være du har sopp i utfloden din, og det er kanskje grunnen både til at det lukter ille og du har så mye utflod.

Dette kan du finne ut av ved å gå til en gynekolog, eller rett og slett prøve en antisoppkur som du får kjøpt reseptfritt på apoteket. Prøv det og se om det hjelper på lukten. Hjelper det ikke, kan det være noe annet du må få reseptbelagt medisin for (som regel stikkpiller av noe slag)

 

Mange seksuelt aktive kvinner får stadige soppangrep. Ofte skyldes det rett og slett at "ting røres litt rundt", smitte av sopp fra han (særlig hvis han ikke dusjer og vasker seg så godt) forekommer ofte.

 

Jeg pleier ikke å sniffe på mine egne brukte truser :fnise: , så jeg vet ikke hvordan jeg vil beskrive lukten av en akkurat, men den lukter vel bare "normalt brukt". Har ikke notert meg noen spesiell odør som kommer fra dem. Nå bruker jeg truseinnlegg tjuefire timer i døgnet da, som skiftes og kastes en til to ganger daglig, så selve trusen utsettes ikke for så mye "rart"... :)

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lukter veldig lite, kanskje litt kvinne. Har veldog lite utflod, så det er bare noen dråper hvitt i midten.

Om det lukter så mye som du skriver, så har du sikkert en infeksjon. Vanligste er bakteriell vaginose. Dafår man også lkt utflod. Det kan behandles med antibiotika.

Anonymous poster hash: 1b016...0e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er vel egentlig ikke det, men folk er forskjellige da.

Men det er bl.a. derfor det finnes truseinnlegg... det fanger opp lukt og utflod, og beskytter klærne fra å bli utsatt for det.

MEN "skikkelig ekkelt" skal det nå ikke lukte da. Spørs hva du legger i det, men skikkelig ekkelt høres ikke helt friskt ut. Det kan være du har sopp i utfloden din, og det er kanskje grunnen både til at det lukter ille og du har så mye utflod.

Dette kan du finne ut av ved å gå til en gynekolog, eller rett og slett prøve en antisoppkur som du får kjøpt reseptfritt på apoteket. Prøv det og se om det hjelper på lukten. Hjelper det ikke, kan det være noe annet du må få reseptbelagt medisin for (som regel stikkpiller av noe slag)

 

Mange seksuelt aktive kvinner får stadige soppangrep. Ofte skyldes det rett og slett at "ting røres litt rundt", smitte av sopp fra han (særlig hvis han ikke dusjer og vasker seg så godt) forekommer ofte.

 

Jeg pleier ikke å sniffe på mine egne brukte truser :fnise: , så jeg vet ikke hvordan jeg vil beskrive lukten av en akkurat, men den lukter vel bare "normalt brukt". Har ikke notert meg noen spesiell odør som kommer fra dem. Nå bruker jeg truseinnlegg tjuefire timer i døgnet da, som skiftes og kastes en til to ganger daglig, så selve trusen utsettes ikke for så mye "rart"... :)

Sopp lukter som regel ikke no særlig. Derimot gjør bakteriell vaginose det.

Anonymous poster hash: 1b016...0e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sopp lukter som regel ikke no særlig. Derimot gjør bakteriell vaginose det.Anonymous poster hash: 1b016...0e0

sopp lukter jo, bare spør enhver sykepleier

Anonymous poster hash: c6215...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sopp lukter jo, bare spør enhver sykepleierAnonymous poster hash: c6215...6b8

Det gjør ikke det. Ekstreme tilfeller kan lukte emment, men det er ingen spesifikk vond lukt, sånn som med bakteriell vaginose. Er sykepleier selv. Det er gjerne infeksjon med bakterier som lukter.

Anonymous poster hash: 1b016...0e0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...