Gå til innhold

Depresjon


Gjest Unknown

Anbefalte innlegg

Gjest Unknown

Hei! Jeg vet ikke om dette er det rette stedet å poste dette, men jeg gjør det likevel. Jeg vil bare fortelle alle dere som sliter med psykiske vansker, at dere er sterke. Dere er sterke som våkner opp hver morgen. Dere er sterke som utfordrer dere selv hver dag, og prøver så godt dere kan. Jeg er utrolig stolte av dere, alle sammen.

 

Det er tøft å slite med det psykiske, fordi det ikke "synes" på utsiden. Det å slite psykisk er nok det tøffeste og vanskeligste også fordi man må gå igjennom alt alene. Det er kun du som sitter med de tankene og følelsene du har, og det er kun du som vet hvor ille det faktisk er. Det å våkne opp hver morgen, fortsette men likevel ha det tøft står det stor respekt av!!

 

Husk at det ikke er tabu å snakke om/ha psykiske vansker. Det er greit å ikke ha det bra innimellom, vi har alle vært der. Psykiske vansker kommer i alle former, så stå på - ikke gi opp 

Endret av Unknown
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en litt kjip dag i dag. Takk for gode ord  :hug:



Anonymous poster hash: 6bea9...5b0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk - denne trengte jeg nå. Måtte dra ut av huset og sette meg på en fjellstein ved stranda og gråte alt ut i kveld. Når en tanke kommer - følger det med hundre til. Så igjen - takk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown

Trengte virkelig å lese dette nå, tusen takk.  :hjerte:

:hjerte: :hjerte:

 

Takk - denne trengte jeg nå. Måtte dra ut av huset og sette meg på en fjellstein ved stranda og gråte alt ut i kveld. Når en tanke kommer - følger det med hundre til. Så igjen - takk. 

Uff, kjære deg! Er det noe du trenger å snakke om er det bare å sende meg en pm, gode deg. Sender deg mange tanker og klemmer herfra, og husk; det ordner seg alltid tilslutt! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jon Are

Så fint skrevet. Takk for den. Er i en ganske så tung periode selv. Sliter med å komme meg opp, men må ut med hundene. Takk for at du skriver om  slike vanskelige tema.

 

Med hilsen fra

 

Jon Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...