Gå til innhold

Tok silikon på mandag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I dag er puppene blitt betydelig mye mykere. Fikk helt sjokk fordi de var så mye mykere. Ringte til klinikken og de sa alt var som normalt så lenge de ikke så normale ut, og det gjør de. Men jeg lurer på om andre med silikon også opplevde dette? Ellers har jeg mye mindre vondt i dag. Jeg er bare litt varmere på puppene enn ellers på kroppen..

Anonymous poster hash: 15556...b3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge de så normale ut! Ble litt feil, men dere forstod nok hva jeg mente

 

Ironisk at du har valgt den avataren når du har operert plastikk inn i kroppen  :fnise:

Anonymous poster hash: e3a88...7f7

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den avataren er fra jeg var 16. 5 år siden det.. Helt sykt hvor mye negativt en får her inne på silikon innlegg 😹

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den avataren er fra jeg var 16. 5 år siden det.. Helt sykt hvor mye negativt en får her inne på silikon innlegg

 

Har silikoninnlegg selv jeg ;) Jeg bare synes det var hysterisk morsomt at du har akkurat DEN avataren  :fnise:

Anonymous poster hash: e3a88...7f7

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok å silikon på mandag!! :D er også varm på puppene, hvor mye la du inn? Mine er enda ganske følelse løs, akkurat som om bedøvelsen enda henger litt i, samme hos deg?



Anonymous poster hash: 0db9c...9eb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå! så gøy 😄 jeg la inn 360, du da? samme her, men har fått tilbake følelsen i en av nipplene faktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå! så gøy jeg la inn 360, du da? samme her, men har fått tilbake følelsen i en av nipplene faktisk!

La inn 350 :D var heldigvis ikke plaget med smerter, føltes bare ut som en helt sinnssyk vond gangsperre i overkroppen..Og niplene mine er på størrelse med en drue, haha... Hva syntes du om resultatet hittil forresten? og har du prøvd noen bher enda, i isåfall hvilken størrelse kom du på? Vet man burde vente, men jeg er så sykt ivrig etter å begynne å prøve bher for å se hvilken størrelse jeg sånn cirka lander på etter vært :D Gratulerer med nye boobs forresten, artig at vi tok på samme dag med nesten like store implanterer 

Anonymous poster hash: 0db9c...9eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig morsomt, mangler bare at vi opererte på samme sted også! Jeg har ikke prøvd noen bher på, det har jeg rett og slett vært for dårlig til. Jeg jobber i undertøysbutikken change så har etterhvert fått ett øyemål så vil tro jeg er en 65g ☺️ Hadde 65dd i change byene før operasjon. Jeg får fortsatt ikke på meg støtte bhen uten hjelp, så blir en stund til. Men kanskje jeg prøver på en bikini overdel bare for å se idag. Jeg er veldig spent jeg også!!!

Greier du å sove uten problemer? Jeg har hatt store problemer med det, med tanke på at jeg hater å sove på rygg. I natt greide jeg faktisk å sove ett par timer, og jeg greide også å stå opp alene uten at mamma løftet meg ut av sengen. Kirurgen sa jeg kunne dusje allerede dag 2, men i dag skal jeg ta min første dusj. Jeg vil beskrive det som en skikkelig kraftig gangsperr jeg også, og på en skala fra 1-10 så synes jeg ikke smertene har vært mer enn på 4. Nå vet jeg ikke om du har lappen. Men om du har det, har du vært ute å kjørt? Og har en del av hovenheten din forsvunnet? Jeg føler ikke jeg er særlig hoven lengre og at de allerede har sunket lirtegranne ned 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til deg også foressten! Jeg er veldig fornøyd så langt, håper du også er det 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir alltid brystvortene større i diameter når man tar silikon? Det er det eneste som gjør at jeg ikke vil det, for de er store nok fra før...



Anonymous poster hash: 0662f...4c3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med å såve ja.. ( har prøvd å ligge litt mer på sidene men det gjør enda mer vondt... Å den verste smerten er med engang man våkner, får sånne stikk og kløe i såret, også holder jeg hele tiden under puppene fordi det føles ut som om de skal ramle ut av såret når jeg går.. .s Nei jeg har ikke lappen så har ikke vært å kjørt ;P Mye av hovenheten er bore hos meg ja, men er enda kraftig bedøvd kjennes det ut som, er du? har skikkelig nedsatt følelse i puppene, creepy.. Mine har også sunket en god del ned, jeg bare gleder meg til niplene mine kommer tilbake til seg selv. for akkurat nå kan de sammenlignes med størrelsen på druer :fnise:



Anonymous poster hash: 0db9c...9eb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Blir alltid brystvortene større i diameter når man tar silikon? Det er det eneste som gjør at jeg ikke vil det, for de er store nok fra før...

Anonymous poster hash: 067

Usikker faktisk.. men mine brystvorter er på størrelse med druer per dags dato.. Dette kan forsovet være det faktum at de enda er hovne på lik linje med puppene etter operasjonen..Men tror det er ganske riktig at nipplene vil bli noe større etter en brystoperasjon :vetikke:

Anonymous poster hash: 0db9c...9eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den avataren er fra jeg var 16. 5 år siden det.. Helt sykt hvor mye negativt en får her inne på silikon innlegg

 

Men da burde du endre avataren, for det er tydelig at du ikke mener det samme i dag ;)

Anonymous poster hash: 3969f...c34

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har SÅ lyst til å ta silikon, men det eneste som stopper meg er kvalmen jeg hører om at alle får etter operasjonen. Jeg har helt angst av å måtte kaste opp, såpass angst at det er det eneste som har holdt meg igjen fra å ta silikon.... Høres sikkert helt teit ut men.

Var det ille for dere etter operasjonen? Hører om folk som kaster opp i flere dager etterpå liksom... !



Anonymous poster hash: b1661...90b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ikke kvalm etter narkosen og har ikke kastet opp. Men jeg har hatt vondt i magen de siste dagene på grunn av smertestillende ☺️ Det er veldig individuelt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ble ikke kvalm av narkosen, var faktisk helt kvikk etter narkosen...men smertestillende jeg fikk utskrevet var derimot helt sykt kvalmende, spydde to gang av de medisinene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere anbefale klinikkene dere tok det på? Og hvor mye betalte dere?

God bedring:-)

Anonymous poster hash: 82636...b74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kan virkelig anbefale teres Bergen på det sterkeste. Både kirurgen og sykepleierne var helt fantastiske. Jeg betalte 36. Tusen takk ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...