Gå til innhold

Er du ca 166cm høy? Hva veier du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er 167 cm og veier 85 kg.

Anonymous poster hash: 588e1...42e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

42 Anonymous poster hash: be6bf...402

Da er du veldig undervektig.

Anonymous poster hash: 4568b...327

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du veldig undervektig.

Anonymous poster hash: 4568b...327

Tenkte ikke på dette med alder som jeg ser noen andre har nevnt. Da jeg var 13 veide jeg vel 42-44 kg selv. (men er det så unge folk her på forumet...?)

Veier 61 i dag.

Anonymous poster hash: 4568b...327

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte ikke på dette med alder som jeg ser noen andre har nevnt. Da jeg var 13 veide jeg vel 42-44 kg selv. (men er det så unge folk her på forumet...?)

Veier 61 i dag.

Anonymous poster hash: 4568b...327

Nettopp. Jeg var 165 cm også som 16-åring men veide ca 45 kg da. Man strekker seg ofte i høyden før kroppen får skikkelige kvinnelige former. Nå er jeg 28 og veier ti kg mer. 

Anonymous poster hash: 0e8c4...f3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så mange som henger seg opp i vekt? En person på 166 som veier 50kg kan ha høyere fettprosent og se dvaskere ut enn en like høy person på 60kg, som trener styrke.

 

Jeg er selv rundt 165 og har veid fra 48 til 58, og jeg må si at kroppen min ser mye bedre ut med 58kg trent kropp enn den gjorde som 48 kg uten særlig mye muskler. Magen er forøvrig flat og kroppen er strammere enn med 10kg mindre.

 

Styrketrening, folkens!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 165 høy, og veier sånn ca 63-65 kilo. Normalvektig, ikke tjukk i det hele tatt, men heller ikke veldig godt trent akkurat nå. I de periodene jeg har vært godt trent og hatt masse muskler (særlig i bein) har jeg veid oppmot 70 kilo. 

 

Er str S/36 både på underkropp og overkropp :)



Anonymous poster hash: c1fcc...b69
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 167 og veide 62. Slutta å røyke, ble inaktiv og singel, og gikk opp 23 kg på 11 mnd, veier nå 85....



Anonymous poster hash: 8919d...c05
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det masse anorektiske kvinnfolk. Og noen andre som høres helt smashing ut. :)

Anonymous poster hash: 26f60...bfb

Anoreksi er ein psykisk lidelse som sitter i hodet og ikkje på vekta,så du er litt vel raskt ute med å plassere folk i boks kun ut i fra eit tall de skriver ned.

Anonymous poster hash: be6bf...402

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det masse anorektiske kvinnfolk. Og noen andre som høres helt smashing ut. :)Anonymous poster hash: 26f60...bfb

Skjerp deg. Dust!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er 162 høy og veier 67. Idealvekten min er egentlig 62 kg. Men jeg er slank med flat mage. Så tror jeg har mye muskler som veier litt, siden jeg nesten ikke har noe fett på kroppen

Anonymous poster hash: d44b7...ef4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.60, veier 50 kg



Anonymous poster hash: 93e8c...938
Lenke til kommentar
Del på andre sider

167 cm høy og 97 kg. Har gått opp 15 kg iløpet av 6 mnd pga medisiner. Trivdes best da jeg veide 75 kg.



Anonymous poster hash: be200...43f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...