Gå til innhold

Skattepenger


Gjest Naria

Anbefalte innlegg

Gjest Skatten

Er det slik at pengene kan bli utbetalt iløpet av dagen?

....tar meg selv i å sjekke kontofonen hver halvtime :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LanaLane

Jeg får melding hver gang over 4000 kommer på kontoen min, men jeg kan ikke si jeg stoler på den :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MåneSkygge
Er det slik at pengene kan bli utbetalt iløpet av dagen?

....tar meg selv i å sjekke kontofonen hver halvtime :popcorn:

Gjør jeg også, selv om jeg egentlig skal få melding når det kommer inn :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MåneSkygge
Skaff riktig skattekort neste gang, så slipper dere vente ;)

Mange synes det er kjekt og få disse pengene i ettertid. Ikke alle er like flinke til og spare. Jeg merker ikke de 500 som blir trekt i skatt hver måned men klarer ikke sette av de pengene selv. Jeg har egentlig frikort men velger og bli trekt litt så jeg har til ferie. Vet det ikke er gunstig med tanke på renter og sånt. Men det er en bra løsning for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Mange synes det er kjekt og få disse pengene i ettertid. Ikke alle er like flinke til og spare. Jeg merker ikke de 500 som blir trekt i skatt hver måned men klarer ikke sette av de pengene selv. Jeg har egentlig frikort men velger og bli trekt litt så jeg har til ferie. Vet det ikke er gunstig med tanke på renter og sånt. Men det er en bra løsning for meg :)

Hvorfor klarer du ikke å spare, da? Selvsagt ikke noe galt i å gjøre det sånn hvis man synes det er best. Men så kan man ikke bli desperat om skattepengene ikke kommer når man venter det heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MåneSkygge
Hvorfor klarer du ikke å spare, da? Selvsagt ikke noe galt i å gjøre det sånn hvis man synes det er best. Men så kan man ikke bli desperat om skattepengene ikke kommer når man venter det heller :)

Jeg klarer ikke og spare fordi jeg sliter veldig med og la pengene stå på sparekontoen om jeg blir blakk.

Jeg er ikke desperat for jeg vet de egentlig ikke trenger og komme før neste uke, men jeg gleder meg veldig til de kommer, så da blir det noen runder inn på nettbank i mellomtiden :)

Endret av MåneSkygge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Skaff riktig skattekort neste gang, så slipper dere vente ;)

Det der er ikke så enkelt vettu. Hvis man jobber litt her og litt der, kanskje litt overtid osv, så er det ikke enkelt å regne ut på forhånd hvor mye skatt man skal betale. Og så kommer det anpå rentenivå, eventuelle kjøp/salg av store verdier, aksjer osv osv. Mange hensyn å ta. Og selv om jeg har hatt helt stabile lønnsforhold har skatteetaten gjentatte ganger klart å beregne for lite skatt for meg sånn at jeg har blitt skyldig. Derfor velger jeg nå å skru opp skatteprosenten et par hakk over det skatteetaten mener jeg bør betale, så ender jeg alltid opp med en hyggelig liten overraskelse på våren. Mye bedre enn å risikere baksmell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Milburn
Fikk mine i dag. Etternavn på F, Østfold.

Noen andre som IKKE har fått inn enda, og skulle hatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest
Noen andre som IKKE har fått inn enda, og skulle hatt?

Jeg har fremdeles ikke fått :(

Etternavn på F. Akershus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wilme

Jeg har ikke fått mine ennå. Venter på nesten 5000 kr. Mottar ellers rehabiliteringspenger, minstesats, så de 5000 er sårt trengte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg har ikke fått mine ennå. Venter på nesten 5000 kr. Mottar ellers rehabiliteringspenger, minstesats, så de 5000 er sårt trengte.

Når på døgnet gjør bankene transaksjonene sine? Har hørt det er flere i løpet av en dag? Stemmer dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...