Gå til innhold

Er alle gode ting 3?


fridr

Anbefalte innlegg

Tja! Snart tredve og gravid for tredje gang. Gift og jobber som lærer. Bor i en koselig leilighet med vår pusekatt. Ingen barn foreløpig. Har aldri vært sånn at jeg gledet meg til å skulle bli mamma, slik som veldig mange av mine venninner. Jeg elsker barn, men elsker å være alene og å kunne gjøre akkurat hva jeg har lyst til, akkurat når jeg vil. Mannen har bestandig ønsket seg barn.

 

Kort fortalt:

Var casuale prøvere en liten stund i 2013, men ble liksom aldri gravid. Har blitt gravid helt uplanlagt og ganske så overraskende alle tre gangene.

SA uke 8, august 2014

MA uke 11, mai 2015

Gravid igjen nå, september 2016

Tripp, trapp, tresko :nigo:

 

Etter MAen har vi testet, og det viser seg at jeg har lave progesteron-nivå. Men i denne graviditeten funket eggstokkene slik de skulle, og produserte nok progesteron. De satte meg på Crinone for sikkerhets skyld, men det trengte jeg ikke. På første UL ble jeg satt på blodfortynnende bare for sikkerhets skyld. Helsepersonell har tatt oss seriøst og gjort det de kan for å ta vare på meg, mann og baby. Mannen har blitt like knust hver gang, men han er superpositiv for at denne gangen skal det gå bra! I så fall blir det mai-baby. Hopp til side 6 for å lese fra positiv test ;)

Nå er spørsmålet; ER alle gode ting 3? Stay tuned :tongue: (det kan virkelig se sånn ut, assa!)

Endret av fridr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tittelen på dagboka kan vel også tolkes på flere måter.

Jeg har egentlig aldri hatt tanker/ønsker om barn og liker friheten med å bare være oss to. Er det da så lurt å få barn? Samtidig håper vi at den tredje gangen, skal det gå bra.

Min mann har alltid ønsket seg barn. Etter å ha mistet to ganger, kjenner jeg også på det ønsket.

 

Jeg håper virkelig at i denne sammenhengen er alle gode ting tre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått svar på blodprøvene i dag.

Stoffskiftet var helt perfekt.