Gå til innhold

LilleMy med bebis <3


LilleMy1989

Anbefalte innlegg

Å blæh, Mensensmerter/vondt i magen/korsryggen i fire dager nå... minimum 3 dager, maksimum 6 dager til ikm så syns det var litt fortidlig med smerter hvis det er det det er... 1 uke før er drøyt og uvanlig. Vi får se. Hvertfall negativ test fredag og nå... men fortsatt bare maks 10 dpo.

Håper, håper men har vel gitt opp litt.... Gått til innkjøp av termometer og skal begynne å tempe når det kommer for å få kontroll på syklusen :laugh: så det blir bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Holder jeg på å bli gal eller?

Vondt i ryggen igjen ikveld + at jeg er småøm i magen. Skulle kle på meg tidligere i dag og tok på meg en bukse som vanligvis er god og vid over magen, men i dag var den stram!?!? Og kjentes ut som den stramma framme på magen midt på (altså under navelen) og ned....

Skjønner ingenting. Og det som er så frustrerende er jo at alt dette kan være tegn på mensen snart...

Uansett. Vi har hatt ei veldig fin helg. Greier liksom å slappe av nå når bachelor er levert (og jeg ikke skal gå på skole på lenge!!!). Vi hadde E, (bonusdatter, 10 år), og rakk å gå tur sammen med svigers, dra på tivoli, shopping! Belønnet meg selv med noen nye fisker etter fullført bachelorgrad.

I dag syklet H løp, (for alle og dermed ingen konkurranse) og etter det så dro vi på middag hos svigers. Der lærte jeg at pinnekjøtt og lys sirup er helt himmelsk godt!!! Kunne spist det som snacks...

Nå er jeg spent på testing og temping i morra tidlig :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Joda mye rart her ;-)

Og takk for det!

Voldsomt tissetrengt idag, springer på do hele tiden. Og istad, når jeg nøs, såååeh... 😳

Men det trenger jo ikke ha noe med noe å gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I know, I know..

Men vanskelig å ikke bli tatt av berg og dalbanen nå :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det her? Testet du på ny i dag, eller venter du noen dager? :) Spennende dager fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke mer :-) tester i morra tidlig hvis TR ikke kommer først....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Synes de var litt svake? Håper de blir sterkere i morra :-) Nr 3 ble faktisk sterkere enn de to første... Mannen (H) har fått i oppdrag å kjøpe digital, hihihi! Lykke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye :D Svak strek er fortsatt en strek :) Min førate test så også omtrent sånn ut, tok test igjen noen dager senere som var mye sterkere :)

Gratulerer igjen så mye :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk takk! Bestilte legitime nå og hun eg snakket med sa at en positiv er en positiv!!! :-D og at det var sjeldent at det ble positivt uten at man faktisk er gravid (kjemisk osv). Så nå synker det inn og jeg gliser, danser og vasker.

Så mye av det som var nevnt er jo symptomer. Kan nevne at jeg fortsatt er veldig tissetrengt og må passe på å knipe igjen når jeg ler eller nyser (allerede! :o )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!  :danse: Og det på første PP?!  :laugh:

Jeg ville venta litt med CB sin da den ikke slår ut på like lave nivåer av HCG som billigstrimlene gjør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Første på ja, helt utrolig! Men selvfølgelig helt fantastisk!

Jeg er jo på IKM nå da så den bør vel få utslag nå?

Tusen takk!!! Og krysser fingrene for at vi alle blir i februar-klubben!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Hurra! Hurra! Hurra! Hurra!! :-D

Jeg merker allerede trøttheten (har gjort det noen dager) og idag er det ekstremt. Gjesper og gjesper, i tillegg sovna jeg på sofan nå.

Glemsk og distré er jeg også i dag... Men lykkelig! Aldri trodd at det skulle gå på første forsøk :-o !

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...