Gå til innhold

LilleMy med bebis <3


LilleMy1989

Anbefalte innlegg

Her vil jeg følge med :) Vi er i ganske lik situasjon, og virker ganske like ift utålmodigheten :ler:

Haha er du meg? Har jeg en bruker til her på KG også glemmer jeg at jeg har det? :ler: Det er så mye av det du skriver som også gjelder meg ;) Jeg slutta for ca et år siden da. Tyggis var min beste venn. Var redd jeg skulle bli avhengig av tyggis i steden, men etter ca 3 mnd med tyggis så fadet det litt ut. Fikk sjukt vondt i magen av det :ler:

Anbefaler også appen "slutta". Jeg har den fortsatt, og det er veldig motiverende å se hvor mye penger man har spart :sjokk: Jeg har spart ca 30 000 nå :sjokk:

Hihi :fnise: Har den følelsen av og til selv når jeg leser innlegg her på KG...

Godt å være fri fra snusen! :danse: Det tok litt tid å roe ned på tyggisen, men som deg tygget jeg mindre og mindre etterhvert som tiden gikk. Nå måtte jeg inn i appen og sjekke hvor mye jeg har spart. 9000 kroner... damn :bond: Det er jo en hel stekeovn det! Eller et klesskap! (Sånn tenker man når man skal kjøpe bolig og stæsj til den :fnise: )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her vil jeg følge med :) Vi er i ganske lik situasjon, og virker ganske like ift utålmodigheten :ler:

Haha er du meg? Har jeg en bruker til her på KG også glemmer jeg at jeg har det? :ler: Det er så mye av det du skriver som også gjelder meg ;) Jeg slutta for ca et år siden da. Tyggis var min beste venn. Var redd jeg skulle bli avhengig av tyggis i steden, men etter ca 3 mnd med tyggis så fadet det litt ut. Fikk sjukt vondt i magen av det :ler:

Anbefaler også appen "slutta". Jeg har den fortsatt, og det er veldig motiverende å se hvor mye penger man har spart :sjokk: Jeg har spart ca 30 000 nå :sjokk:

Så bra :laugh: Jeg holder på å sprekke av utålmodighet og hemmeligholdelse så jeg trenger virkelig å være her inne noen ganger i løpet av en dag. Da er det jo greit å ha noen hyggelige og likesinnede folk å prate med :icon_lol:

Jeg synes juksesnus funker bra jeg da. Tyggis får jeg bare lyst til å svelge :rodme: Veldig kjekt med slutta appen, eneste minuset er at utregninga ikke blir riktig, både fordi snusprisen varierer fra plass til plass og fordi jeg ikke er 100% på hvor mye jeg snusa... Men det blir jo sånn ca og det er en god sum i mnd.... off, veldig deilig å være kvitt! :biggrin:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var pinlig nøyaktig, snuste en boks om dagen :sjenert:

Hjelpes. Bra jeg slutta. Det er mye snus..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 15:

Fortsatt økt lyst (hohoho)

Noe ømhet/vondt i hofte/korsrygg

Ubehag i bekken og eggstokk området (begge sider)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var pinlig nøyaktig, snuste en boks om dagen :sjenert:

Hjelpes. Bra jeg slutta. Det er mye snus..

Heheh ja det ble endel. Brukte ca 1 boks på 1 - 1 og 1/2 dag.... Så det ble jo noen tusenlapper i mnd det... rett i søpla. Men enklere å slutte denne gangen enn forventet heldigvis, har vel noe med grunnen :fnise: Heldigvis over trass/pms/mensen/hyle stadiet nå så nå er det bare fryden!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger igjen spor, så jeg kan følge deg! :-) Kjenner igjen slutte-med-snus-prosjekt. Jeg sluttet da vi bestemte oss for å bli prøvere, og jeg syntes det gikk forholdsvis ok. Tror det gikk så greit fordi jeg visste at om jeg blir gravid så må jeg slutte helt uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det triste er at selv om appen viser tusenlapper spart, så ser det ikke ut som om kontoen er med på notene :( Skjønner ikke hva jeg bruker snuspengene på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser faktisk forskjell, men så har jeg vært student.... Koselig Bjørka :-) Det går heilt greit å slutte nå som vi har bestemt oss for å få barn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens oppdagelser:

Fant ut at jeg har ca C i snitt, hvilket er greit å vite hvis jeg søker master :skratte:, men det skjer nok ikke med det første. Likevel så er jeg så gal at, når jeg nå straks er ferdig (endelig) med en 3-årig bachelor, jeg vurderer å ta fag til høsten, lukter litt på spansk :biggrin:

Jeg har skikkelig vondt i noen triggerpunkt i skuldre og nakke hvis man trykker på dem. Derav de siste 5 dagers svimmelhet og kvalme.... Ifølge legevakten.

Ellers har jeg hatt besøk av ei venninne med 6 uker gammel baby som jeg skal være fadder til :bolledeig: Har med andre ord tilbrakt kvelden med en baby på meg :biggrin: Greide selvfølgelig ikke holde meg, men det er greit å ha en å snakke med om alt og hun er ei som jeg tror greier å la være å si noe til noen.

Ellers tror jeg at jeg velger og gå ut ifra den siste beregnede EL datoen, hvilket vil si:

CD 16

EL 22.05, CD 15

DPO 1

IKM 5.06

Og første test blir da: CD 26, 2.06 !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, ligger i senga og tenker over dagens aktivitet i kroppen. Bruker ofte å ha en slags ømhet/stikking i den eggstokken som skal slippe, men ikke denne gangen. Dette har jeg derimot kjent i dag, men EL i dag er ikke sannsynlig... Merkelig.

I tillegg har jeg ikveld hatt noe som bare kan kalles for mensmurringer (vondt i korsrygg og rundt magen generelt, med noe stikking nedover beina..) og vet ikke helt hva jeg skal tro. Kan jo godt hende at EL var den 19/20 også og da er jeg jo 3-4 DPO og ikke 1....

Er vel ikke annet å gjøre enn å vente.

Vi dro på besøk til hun som var hos meg i går (vennepar med to barn), og jeg fikk kose og holde liten baby :-) Skifta et par bleier også, og det er jo koselig! Hun var meget fornøyd med valg av fadder! Haha!

Fikk også erfare hvordan det er å bli tisset på... Det var rimelig med trykk i den strålen for å si det sånn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antydninger til menssmerter i dag, et eller annet som ligger i kroppen og verker. Synes dette er litt rart men mulig jeg lurer meg selv og har hatt dette tidligere, fare for å bli sprø :pasha:

Frustrerende å ikke vite nøyaktig EL, men enten 3 eller 5 DPO i dag...

CD 18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Haha, litt uheldig med den strålen da. Mye som overrasker med baby. Blant annet hvor sterke de faktisk er i klypa!

Lykke til med ventetiden. Du får prøve å holde ut og så krysser jeg fingrene for 2 streker snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ventetida mellom EL og IKM føles lang ja, og spes når man er usikker på hvilken dpo man er på.

Prøv å fyll dagene med noe gøy så lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skratte: Haha, litt uheldig med den strålen da. Mye som overrasker med baby. Blant annet hvor sterke de faktisk er i klypa!

Lykke til med ventetiden. Du får prøve å holde ut og så krysser jeg fingrene for 2 streker snart :)

Jeg har ingenting imot litt babytiss fra en så søt bebis <3 Syns det bare er koselig å få bytte på og bære :-) (og bli klora).

Takk for det :-D Rart hvordan en går fra å tenke på det feks 2-3 ganger i uka til at det er i tankene 24/7...

Tiden går selvfølgelig kjempetreigt nå men det er jo veldig spennende og. Heldigvis Bacheloroppgave og jobbsøking å henge fingrene (tankene) i framover :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 20

EL 20-22.5

IKM 4-5.6

DPO 5-7

Jah, tenker å teste på fredag for da er jeg ferdig med bachelor! Jippi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med snart vel overstått bachelor! :duskedame:

Krysser fingrene for 2 streker på fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sier det samme som siela :)

Ikke bli lei deg om du ikke får to streker på fredag, for det er jo fortsatt ganske tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med snart vel overstått bachelor! :duskedame:

Krysser fingrene for 2 streker på fredag!

Takk takk takk!

Ja det hadde vært noe! :-D

Tok en test i dag og den var SELVFØLGELIG negativ :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier det samme som siela :)

Ikke bli lei deg om du ikke får to streker på fredag, for det er jo fortsatt ganske tidlig :)

Takk :biggrin:

Vet at det er ganske tidlig ja.... Og forventer vel egentlig ikke en positiv så tidlig.

Det er noe som er rart denne syklusen, har mye sånn mensenmurringer som bruker å komme før mensen. Vondt i korsryggen og nederste del av magen. Har ikke brukt å hatt dette før et par dager før TR såvidt jeg kan huske... Mystisk.

Merker fortsatt litt abstinenser etter snusslutt:

Nikotinsug, forsvinner med juksesnus

Har ikke sovet godt en natt siden tirsdag forrige uke... (Skikkelig drit). Det positive er at jeg står opp tidlig :danse: Er jo trøtt hele dagen og de første dagene sov jeg faktisk middag, haha gæmlis! Men godt var det.

Litt rart at det ikke gir seg.

Jeg er jo en mester på å innbille meg symptom på graviditet og elver godt i min lille boble hvor jeg innbiller meg at jeg er gravid. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...